آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 5725 1393/06/01  


نمایشگاه دستاودرهای شهرداریهای در مازندران


مشاور عالی شهردار ساری با بیان اینکه، نمايشگاه دستاوردهای شهرداري ها و خدمات شهری مهرماه سال جاري برگزار می شود، انتقال تجربیات بین شهرداریها را از اهداف برپایی آن بیان کرد.

محمد حسن محمدی کیادهی بعد از ظهر شنبه در نشست برنامه ریزی نمایشگاه گفت : نمايشگاه دستاوردهای شهرداريها و خدمات شهریب ا هدف ايجاد تعامل و انتقال تجربيات بين شهرداري ها با يكديگر و با بخش خصوصي،كسب تجربيات جديد براي دست اندركاران حوزه مديريت شهري، اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداريها،توانمند كردن نظام مديريت شهري و ارائه دستاوردها و موفقيت هاي شهرداري هاي استان برگزار مي شود.
 
 
وي مشاركت شهرداري ها و شورای اسلامی شهرها، و شرکتهای فعال در زمینه خدمات شهری را در اين نمايشگاه و کنگره پر شور پیش بینی کرد واظهار داشت:دبيرخانه کنگره براي برپائي هرچه شايسته تر این نمايشگاه و کنگره ،برنامه ريزي هاي مختلفي انجام داده است كه با توجه به حضور گسترده مجموعه مديريت شهري كشور در اين رويداد،اين نمايشگاه را مي توان بزرگترين نمايشگاه در این عرصه  محسوب کرد.
 
کیادهی همچنين بخش ها و محورهاي مختلف برپائي اين نمايشگاهرا عمران و توسعه شهري،مديريت بحران وخدمات شهري،حمل ونقل شهري،شهرداري الكترونيك،امور اجتماعي و فرهنگي و آموزش و پژوهش شهري،اقتصاد شهري و فرصت هاي سرمايه گذاري معرفي کرد.
 
وی در ادامه گفت : يكي از اهداف برپائي این نمايشگاه اين است كه مشخص شود مديريت شهري كشور بر اساس سند چشم انداز دركجا قرار گرفته،مي خواهد به كدام سمت حركت نمايد،چگونه مي خواهدبه نقطه ايده آل برسد و وضعيت مديريت شهري ما در عرصه بين الملل چگونه است.
 
وي ارتقاي كيفيت زندگي شهروندان،به روز رساني استانداردها و شاخص هاي شهرداري ها،افزايش سرعت تحولات توسط شهرداري ها براي كسب رضايتمندي،ايجاد خلاقيت و نوآوري بيشتر از سوي شهرداري هاو توانمند شدن آنها در راستاي كسب مسئوليت هاي جديد را از جمله اهداف برپائي نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري ها برشمرد.
 
وي گفت: در تلاش هستيم با برگزاري اين نمايشگاه آشنايي بيشتر مردم و سازمان ها با خدمات شهرداري ها و شرکت های فعال در عرصه خدمات شهری ، تعامل بيشتري را در زمينه مشاركت هاي مردمي ايجاد كنيم.
 
کیادهی برپائي بخش ويژه مديريت پسماندها به منظور معرفي پروژه هاي مديريت پسماند استان ها و شهرداري ها،بخش ويژه استفاده شهرداري ها از انرژي-هاي نو ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي تخصصی با حضور اساتید صاحب نام از سراسر کشور را از ديگر بخش هاي نمايشگاه دستاوردهاي شهرداريها و خدمات شهریذكر كرد.
 
وي در ادامه،اطلاع رساني در خصوص پروژه هاي قابل سرمايه گذاري شهرداري ها را از ديگر اهداف اين نمايشگاه برشمرد و گفت:به تمامي شهرداري ها اعلام خواهیم کرد تا فرصت هاي سرمايه گذاري خود را به دبيرخانه کنگره اعلام نمايند تا از طريق كتاب ها ،مجلات تخصصي و دیگر بخشهای اطلاع رسانی به اطلاع عموم و شرکت های معتبر در عرصه خدمات شهری برسد.
 
رئیس این نمایشگاهدر ادامه از ارزيابي تمامي غرفه هاي حاضر در اين نمايشگاه خبر داد و گفت : بيش از 30 شاخص براي ارزيابي غرفه هاي نمايشگاه با همكاري اساتید برجسته كشور تهيه و تدوين شده تا عملكرد آنها طي ايام برپائي نمايشگاه به نحو مناسبي ارزيابي و در روز آخر برترين ها معرفي خواهند شد و شهرداري هاي حاضر نيز در 4 گروه در محورهاي برپائي نمايشگاه انتخاب مي شوند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: