آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 5928 1393/06/12  
عبوری بهانه یک جنجال شورایی ؛

احمدی: این جنجالها و حرف حدیثها فرافکنی بیش نیست


اختصاصی شمال امروز/ محمد قلی نژاد : انتخاب رییس شورای شهر ساری این روزها به حاشیه سازی های تبدیل شده است که نوک نگاهها به سوی شهردار مرکز استان است که بپیش از این گفت: هیچ دخالتی بر هیات رییسه بر انتخاب رییس شورا نخواهم داشت ...

دکتر احمدی: تمام این جنجالها و حرف حدیثها فرافکنی بیش نیست
 
 
 
اختصاصی شمال امروز/ محمد قلی نژاد : انتخاب رییس شورای شهر ساری این روزها به حاشیه سازی های تبدیل شده است که نوک نگاهها به سوی شهردار مرکز استان است که بپیش از این گفت: هیچ دخالتی بر هیات رییسه  بر انتخاب رییس شورا نخواهم داشت ...
 
سید مهدی احمدی  که این روزها او  در قرار گرفتن بین دو گروه برای نهایی شدن انتخاب رییس شورا مورد توجه دو تیم رقیب شش نفره قرار دارد در گفتگویی با خبرنگار شمال امروز به واکاوی واقعیت های این جنجالها پرداخت . 
 
دکتر احمدی گفت: واقعیت  انتخاب رییس شورا اینگونه است که اعضای سیزده نفره به دوگروه تقسیم شده بودند یک شش نفره که گزینه شان آقای مدینه و یک شش نفره دیگرکه گزینه شان سید محمد جعفری  بوده است و بنده با هردو گرو نشست و جلسه گذاشته ام تا با دیدگاههایشان آشنا شوم وسپس با گروه شش نفره گزینه رییس شورای  شهر شدن آقای جعفری همراه شدم البته با تاکید بر خط قرمز شورا ادامه فعالیت عبوری به عنوان شهردار مرکز استان بوده است. 
 
احمدی افزود : تمام این جنجالها و حرف حدیثها فرافکنی بیش نیست ؛ از اعضای اکثریت شورا که در حال شکل گیری است ومی خواهند آقای  جعفری را به ریاست شورا رای دهند اینها از موافقین صد درصد عبوری شهردارند . 
 
احمدی با اشاره به گروه بندی های  اعضای شورا افزود: دو گروه شش نفره را شکل داده اند ؛ شش نفره اول  آقایان شمشیربند ؛ نقیبی ؛ آقامیری؛ پیری ؛ نجاریان و مدینه و شش نفره دوم هم آقایان شعبانی ؛ ذلیکانی؛ یوسفی ؛ جعفری ؛  پیوندی  و باقری هستند .
 
سید مهدی احمدی عضو شورای شهر ساری افزود: این آقایان دو جلسه گذاشته اند که بنده هم در جلسات آنها شرکت نموده ام وپس از ساعتها بحث به  تفاهم روی یگ گزینه نرسیده اند  و با هم کنار نیامده اند و برای انتخاب روی یک فرد واحد به توافق نرسیده اند .
 
 احمدی می افزاید : وقتی دیدم به توافق روی یک نفر نمی رسند ،  بنده هم در آن جلسه به آنان اعلام نموده ام که حال که شما به تفاهم روی یک نفر نمی رسید ،بنده هم نامزد ریاست شورا هستم و نظر خود را به من اعلام کنید .  
 
 
وی افزود: بعد آمده ام با تیم شش نفره دیگر مذاکره نمودم  که به ظاهر دیگران وانمد می کردند آنها مخالف شهردارند ولی اصلا آنها مخالف شهردار نیستند و رویکردشان مردم وشهردار خدمت گذارند نه شخص خاص ....
 
عضو شورای شهر ساری افزود: وقتی پای مذاکره آنها نشسته ام دیدم دیدگاههای خیلی خوبی دارند و گزینه اصلی آنان آقای جعفری هستند و بنده هم خط قرمزهای خود را در مورد شورا وشهرداری  و... اعلام کردم و پذیرفتند و من هم با آنان همراه شدم و شدیم  اکثریت شورا و هفت نفر تا رییس شورا با هفت نفر و انتخاب آقای جعفری رسمیت یابد که دو نفر از اعضای شش نفره اول با جنجال و حاشیه سازی  جلسه را بهم زدند..... 
 
وی ادامه داد : اینها وقتی دیدند به اقلیت افتاده اند وحتی آقای مدینه کنار کشید وتنها یک گزینه ماند  با بحث های حاشیه ای جلسه شورا وانتخاب رییس را به انحراف کشیدند و جلسه نیمه تمام وبدون نتیجه با جنجال آفرینی های آقایان اقلیت  ناتمام از انتخاب رییس شورا شد....
 
به بحث انحرافی  کشاندند مثلا اینکه  دارند یک توطئه می کنند تا  عده ای را حذف کنند و پروژه خود تغییر شهردار عبوری را پیاده کنند و گزینه خودشان را انتخاب و زمینه حذف شهردار فعلی را بوجود آورند  وتعیین شهردارجید را در دستور کار قرار دهند دارند که این یک پیش داوری محض و قضاوت از پیش تعیین شده بوده است .
 
این عضو شورا با اشاره به تعجیل در قضاوت اعضا گفت: برخی از دوستان ما با ایجاد تنش و جنجال قضاوتی عجولانه از خود نشان دادند در حالیکه نیت اکثریت شورا وفاق ، همدلی ، همراهی و استفاده از همه پتانسیل ها ، تقسیم کارها و حمایت قاطع از شهردار بوده است .
 
 
احمدی پیرامون نظرش در مورد ادامه فعالیت عبوری به عنوان شهردار مرکز استان  افزود: یکی از خط قرمزهای بنده که باعث ملحق شدن به دوستان شش نفره بوده است که باید تمام قد از شهردار پاک دست و پاکدامن ساری حمایت کنند و همه دوستان هم قبول کردند .
 
وی گفت : با همه توافقات وشفافیت های روند انتخاب رییس شورا متاسفانه برخی از دوستان شورا شدند خود شهردار ساری در نهایت بزرگواری در جلسه رسمی شورا قسم یاد کرد که در انتخابات هیات رییسه برای انتخاب رییس دخالت نمی کند و نکرده است ...و برای ایشان ریاست شورا چه کسی باشد فرقی نمی کند .
 
احدی گفت: بهانه ای است  برای برخی اعضا که شورا به سمتی ببرند که به انحراف در تصمیم واحد برسد و فردا چهارشنبه ساعت 14 تعیین خواهد شد.... و شرط همکاری بنده وتوافق با اعضا حمایت قاطع از شهردار است که مورد تاکید و توافق هم رسید و عبوری به عنوان شهردار ساری به کار خود ادامه می دهد....
 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

کاندیدای فرهنگی
وقتی «تمشک» زیادی بخورند ، مسموم می شوند و بالا می آورند ... تمشک=تیم مشاوران شهر کهن یادم باشه ، یادت باشه همه مردان شهر دار آیا این بنرها و شعارهای انتخاباتی که در کنسرتهای پرهزینه از جیب مردم و حمایت غیرقانونی از بعضی کاندیدها در زمان انتخابات شورای شهر ساری را فراموش کرده اید ؟؟؟؟؟؟!!!

شهروند
جناب آقای دکتر احمدی شما که خود را فرهنگی می دانید فکر نمی کنید که آیا وقت آن رسیده باشد که با شهروندان فهیم ساروی صادق باشید. اسامی رای دهندگان به شهردار محبوب شهرمان همانهایی که در گروه اول نام بردید برهمگان آشکار است چگونه ممکن است پس از گذشت تنها یک سال تمام شش نفر موافق ، مخالف ایشان شده و شش نفر مخالف ، بیکباره موافق گردیدند مگر جز این است که شما با توجه به موقعیت خود بعنوان نفر هفتم به باج خواهی پرداخته و شرط خود در همراهی با گروه موافقان شهردار را ریاست شورا خواندید.

لطفا متن سخنرانی آقای جعفر قربان پور کاندیدای شورای شهر ساری که در محل مناظره کاندیداها در خیابان انقلاب ساری با 2 زبان انگلیسی و فارسی انجام شد را چاپ کنید .

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: