آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 5937 1393/06/12  


تلاش برای تبرئه معاون اول احمدی نژاد


وکیل محمدرضا رحیمی هم به طور طبیعی حامی موکلش است و می گوید که بین محمدرضا رحیمی و بابک زنجانی رابطه ویژه ای وجود نداشته است.

محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور مدعی است که پرونده اش هیچ ارتباطی با صادر کردن نفت توسط بابک زنجانی در دولت احمدی نژاد و تخلفان مرتبط با آن ندارد.

به گزارش پیام نو اگرچه رئیس کمیسیون اصل نود معتقد است رابطه بابک زنجانی با برخی مسئولان دولت دهم از جمله معاون اول رییس جمهور صرفا در جهت منافع خودش بوده است اما گویا این اعتقاد پورمختار چندان با نگاه موشکافانه دستگاه قضایی برای بررسی پرونده معاون اول احمدی نژاد همخوانی ندارد و از قرار معلوم دستگاه قضایی در حال بررسی دقیق این ارتباط و چه بسا دست یافتن به نتایج متفاوتی است.

وکیل محمدرضا رحیمی هم به طور طبیعی حامی موکلش است و می گوید که بین محمدرضا رحیمی و بابک زنجانی رابطه ویژه ای وجود نداشته است.

گفته می شود درباره صادرات نفت توسط بابک زنجانی با دستور معاون اول احمدی نژاد و تخلفات مرتبط با آن ادعاهایی مطرح است.

محمدرضا نادری درباره احتمال اینکه چه رایی صادر خواهد شد به پیام نو گفت: «هر وکیلی در پرونده های موکلش سعی می کند برای تبرئه موکلش وقت بگذارد. در مورد پرونده آقای رحیمی اصلا اینطور نیست که ما برخی اتهامات را قبول کنیم و برخی دیگر را قبول نکنیم بلکه هیچکدام از موارد اتهامی مورد قبول بنده و موکل من نیست بنابراین تلاش بنده به عنوان موکل آقای رحیمی، گرفتن برائت ایشان است.»

محمدرضا نادری در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد موکل هیچگونه تخلفی انجام نداده است، گفت: «این سوال خوبی نیست و حاشیه ایجاد می کند. نمی خواهم به این پرسش پاسخ بدهم. فقط به این گفته بسنده می کنم که تلاش ما تبرئه آقای رحیمی است.»

وکیل معاون اول محمود احمدی نژاد در مورد اینکه آیا پرونده رحیمی با پرونده بابک زنجانی مرتبط است، گفت: «این پرونده هیچگونه ارتباطی به پرونده های آقای زنجانی ندارد و محتویات این پرونده کاملا مجزاست.»

نادری درباره روند پرونده موکلش به خبرنگار پیام نو می گوید : «هرسه جلسه دادرسی انجام شد و ختم رسیدگی اعلام شد. قرار بود ۲ماه پیش رای صادر شود اما هنوز منتظر هستیم این اتفاق بیفتد. معلوم نیست به چه دلیل اینهمه تاخیر در این پرونده به وجود آمده است.»

نادری در مورد اینکه تاخیر در این صدور رای پرونده رحیمی به چه دلیل است، افزود: «هیچ چیزی به ما نگفته اند بنابراین دلیل اینکه چرا اینهمه تاخیر پیش آمده است، معلوم نیست. البته مواردی بوده که به دلایل خاص صدور رای زمان زیادی طول کشیده است اما در این مورد واقعا هیچ حرفی به ما نگفته اند.»

بنا بر گفته محمدرضا نادری وکیل رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد، ۳ جلسه دادرسی اتهامات محمدرضا رحیمی برگزار شده که رحیمی در هر سه جلسه حضور داشته است.

سخنگوی قوه قضاییه امروز با  با اشاره به صدور حکم دادگاه بدوی در پرونده محمدرضا رحیمی، گفت: به دلیل اینکه حکم قطعی نیست از بیان جزییات آن معذورم، اما در حکم صادره برای وی حبس و جزای نقدی وجود دارد

وکل رحیمی به پیام نو می گوید حکم محمدرضا رحمیمی هنوز به وی ابلاغ نشده است اما در صورتی که این حکم به صورت رسمی به دست ما برسد به آن اعتراض می کنیم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: