کد خبر:
5995
|
1393/06/15
|
|
|
تبلیغات در رسانه های مجازی به دشورای صورت میگیرد
|
فعالیت در رسانه های مجازی و تبلیغات در آنها نیازمند یک فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مبتنی بر اصول جذب مخاطب است.
|
|
احمد اردشیری لاجیمی افزود: در حال حاضر با توجه به فر اگیر شدن رسانه های مجازی اما این رسانه ها همچنان مخاطبان خاص داشته و عموم مردم با آنها آشنایی کامل ندارند دریافت اخبار از طریق رسانه های مجازی سریعتر از رسانه های مکتوب انجام می پذیرد اما همچنان عموم مردم به رسانه های مکتوب و رادیو و تلویزیون گرایش دارند. و در نتیجه فعالان اقتصادی و صنعتی با توجه به اینکه تبلیغاتشان در رسانه های مجازی بهتر از رسانه های مکتوب برایشان برد خواهد داشت متاسفانه به دلیل این نگرش مردم نسبت به تبلیغ در فضای مجازی مرددند لذا فعالیت فعالان تبلیغاتی در رسانه های مجازی با محدودیت و مهجوریت مواجه است.
اردشیری راه مناسب در افزایش بازدیدکنندگان رسانه های مجازی ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست بین عام مردم دانست و اظهار داشت : با فرهنگ سازی مناسب و اطلاع رسانی اصولی توسط رسانه های مجازی میتوان به افزایش بازدید کنندگان از رسانهای مجازی امیدوار بود.
|
|
|
|
|
|
|
|
|