آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6082 1393/06/19  
رئیس اتاق بازرگانی مازندران

روابط تجاری مازندران با روسیه گسترش می یابد


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اعزام هیئت تجاری مازندران به کشور روسیه در آینده نزدیک، گفت: روابط تجاری مازندران با روسیه گسترش می یابد.

 به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلام رضا عشریه امروز پس از سفر چهار روزه روسیه که به اتفاق علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران انجام شده، اظهار کرد: زمینه های گسترش توسعه مناسبات و تقویت روابط اقتصادی دوطرف فراهم شده است.

وی افزود: در این سفر با شرکت در اجلاس توسعه روابط اقتصادی استان های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در شهر پتی گورسک، تفاهم نامه ای  در جهت توسعه روابط اقتصادی و رفع مشکلات صادرکنندگان به امضا رسید.

عشریه گفت: هیئتی اقتصادی- تجاری از  مازندران برای توسعه روابط اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری پس از سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به این کشور به روسیه اعزام می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با توجه به تحریم های وارده به روسیه، خاطرنشان کرد با اعزام این هیئت، شاهد رشد و توسعه اقتصاد مازندران و افزایش حجم مبادلات تجاری این استان خواهیم بود.

عشریه همچنین از اخذ مجوز راه اندازی شعبه جامعه نیکوکاری ابرار در مازندران خبر داد و گفت:  پس از دو سال پیگیری مکرر و موافقت هیئت امنای جامعه نیکو کاری ابرار با صدور مجوز شعبه ای در مازندران، بزودی این شعبه در اتاق استان برای کمک به نیازمندان و ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه، ابرار پاسخی است به آرمانی که از سالیان پیش در ذهن دردمندان و دلسوختگان تشکل های بخش خصوصی برای ثمربخشی درخت تناور اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران وجود داشت، گفت: ابرار مشارکت در ساماندهی انجام کارهای خیر جامعه و تحقق هرچه افزون تر نیکوکاری ها است.

عشریه گفت: جامعه نیکوکاری ابرار نهادی مستقل و تشکلی مردم بنیاد است که با بسیج توان اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور هدایت کارهای خیر اصحاب کسب و پیشه را مدنظر دارد.

وی تصریح کرد: روزگاری کارهای خیر فعالان اقتصادی تا اقصی نقاط جهان دامنه داشت و اسلام توسط این افراد به دور ترین نقاط جهان معرفی شد، امروز نیز انتظار می رود جامعه نیکوکار بخش خصوصی مأموریت های این چنینی و مسئولیت پذیری اجتماعی را در برنامه خویش قرار دهد.

عشریه تأکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در طول حیات خود در تمامی زمینه های خیر فعال بوده و نهاد جامعه نیکوکاری ابرار به توسعه آن فعالیت ها و دیگر خدماتی چون بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان مستعد نیازمند، اهتمام می کند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: