آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6092 1393/06/20  


یک مازندرانی سرپرست تیم پرسپولیس شد


سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس مشخص شد. بهروز منتقمی امروز پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس مشخص شد. بهروز منتقمی امروز پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

علیرضا رحیمی که پیش از این سمت مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده داشت در این مدت به دفعات با اعضای هیأت مدیره این باشگاه از جمله سیاسی، رئیس هیأت مدیره به اختلاف خورده بود.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آقایان؛ علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل و علی دایی به عنوان سرمربی تیم، مسوولیت‌های خود را تحویل نیروهای جدید بدهند که اطمینان داریم این عزیزان تمام توان خود را برای کمک به پرسپولیس و حل مشکلات موجود به کار بسته‌اند اما با توجه به اینکه مدیریت باشگاه خود را ملزم به تامین نظرات و خواسته‌های هواداران برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس می‌دانند، آقای بهروز منتقمی از امروز به عنوان سرپرست باشگاه عهده‌دار امور و مسوولیت‌های اجرایی باشگاه شده و آقای حمید درخشان از پیشکسوتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عهده‌دار مسوولیت خواهند شد و در روزهای آینده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: عصر امروز پیش از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، مراسم تودیع آقایان؛ علیرضا رحیمی و علی دایی و معارفه آقایان؛ منتقمی و حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این تغییرات به منزله نادیده گرفتن توانمندی‌ها و تخصص مدیر عامل باشگاه و سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که ایشان را از اسطوره‌های فوتبال ایران و پرسپولیس می‌دانیم، نخواهد بود اما ناگزیر از انجام آن بودیم چرا که گاهی همین تغییرات به منزله شوکی خواهد بود که باعث ایجاد تحول مورد نظر خواهد شد. امیدواریم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با تعصب و غیرتی که به خرج خواهند داد در بازی‌های آتی شادی هواداران عزیز پرسپولیس را رقم بزنند. همچنین از هواداران تقاضا داریم مانند همیشه با حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود مجموعه باشگاه و تیم را در نیل به این هدف یاری رسانند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: