آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6111 1393/06/24  


قلعه‌نويي: استقلال را وصله پينه مي‌کنم


امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال مصاحبه اختصاصي‌اش با "ورزش سه" را با تبريک قهرماني تيم کشتي فرنگي و صعود تيم واليبال آغاز مي کند .

امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال مصاحبه اختصاصي‌اش با "ورزش سه" را با تبريک قهرماني تيم کشتي فرنگي و صعود تيم واليبال آغاز مي کند .


مشروح گفت و گوی قلعه نویی با خبرنگار "ورزش سه" را بخوانيد :

استقلال بدشانس بود
معمولا من بعد از هر بازی فیلم را دو بار بازبینی می کنم.امروز وقتی داشتم بازی را نگاه می کردم .به این نتیجه رسیدم که استقلال مقابل نفت یک ذره بدشانسی آورد.ما با استقلال خودمان، فاصله داشتیم.بازی هم فراز و نشیبهای زیادی داشت که با چاشنی بدشانسی، باعث شد تا بازیکنان آن بازی را که مدنظر ما بود به نمایش نگذارند.البته نباید نادیده گرفت که بازی مقابل مسجد سلیمان هم خیلی انرژی بچه های ما را گرفت.حالا که بازی تمام شده می خواهم در مورد زمین بازی هم صحبت کنم. مسئولین باید یک فکری به حال چمن ورزشگاه بکنند. در این زمین نمی توان بازی کرد.نباید این حرف من را به حساب باخت تیم بگذارند و ما دو برد هم در تختی داشتیم.اما خیلی خوشحالم که دیگه در این زمین بازی نمی کنیم. به عقیده من این زمین در حد لیگ حرفه ای ما نیست.

دقیقه 44 پنالتی بود
به عقیده من غیبت فخرالدینی، کرار دو ملی پوش خیلی در بازی استقلال تاثیر داشت.در حین بازی هم ما مجبور شدیم دو تعویض تاکتیکی کنیم. حسرو و هاشم که خودشان گفتند که ما دیگر نمی توانیم بازی کنیم.اندو هم که شرایط همیشه خودش را نداشت.شاید اگر توپش در گل می رفت.همه چیز تغییر می کرد.در کل شانس با ما یار نبود. شما ببینید در یک صحنه در دقیقه 44خطای پنالی انجام شد که داور نگرفت. البته من از داور بازی تشکر می کنم . اما شما دقت کنید چند پنالتی آسانتر تا حالا در بازی سپاهان و سایپا و نفت مسجد سلیمان گرفتند. من می دانم که اگر خلاف این بود و بازیکنان ما خطا می کردند، به طور یقین داور پنالتی می گرفت.من در این بازی در دقیقه 44 روی این صحنه عمیق شدم که مهاجم نفت آقای حمدی نژاد در محوطه جریمه روی مهاجم ما افتاد.اما هیچ خطایی اعلام نشد. اینطور قضاوت کردن در حد و اندازه لیگ ما نیست. شاید با این گل روند بازی کاملا تغییر می کرد.استقلال در دقایق ابتدایی گل مبتدی و بچگانه ای خورد. ما سه اشتباه پشت سر هم داشتیم و در نهایت گل خوردیم.البته نباید تیزهوشی و تکنیک حریف را در به ثمر رساندن گل ، نادیده بگیریم.

فولاد مقابل استقلال انگیزه دارد
برای ما همه دیدارها مهم هستندو چون تیمی که در کورس است باید به همه دیدارهایش به چشم فینال نگاه کند.علت مهم دیگر این است که چون بازی استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش می شود، همه جلوی این دو تیم انگیزه دارند. در دیدار با نفت، روز خوب بیراموند بود و خدا را شکر مثل بازی با ملوان برای ما حرف درست نکردند.حالا اگر بیرانوند یک گل می خورد، یک عده که عاقبت خودشان را فروختند،می گفتند او تیم فروشی کرده و قرار است فصل آینده برود استقلال! من نمی دانم که آنها روی چه حسابی این حرفها را می زنند.فصل گذشته ما 3-1 به تراکتورسازی باختیم که شاید اگر پیروز میدان بودیم، قهرمان می شدیم. اما من دو بازیکن از تراکتور سازی گرفت. استقلال در هفته آینده باید مقابل فولاد به میدان برود. مطمئن هستم که بازیکنان این تیم هم با انگیزه های خاصی به این بازی فکر می کنند.فولاد تیم خوبی است و مربی کاربلد و جنتلمنی دارد. مدیریت این تیم آقای دهکردی هم از دوستان من هست. در دوره ای که من مربی استقلال اهواز بودم او در هیئت فوتبال استان خیلی به من کمک کرد.

منصوریان آینده مربیگری فوتبال ما است
آقای منصوریان بعد از خدا و ائمه اطهار ، دعای خیر پدر و مادر را دارد. به نظر من او در آینده مربیگری فوتبال ما را در دست می گیرد. پس الان باید ما بستر را برای او فراهم کنیم. برای همین هم قبل از بازی دستش را گرفتم و بردم سمت هوادارها.دیگر نگفتم اینجوری بوده ، یا آنطور می شود! چون قبلا در همین زمینه ها خیلی داستان برای ما درست کردند. اما من به همه خوش آمد می گویم و عقیده دارم که باید به بزرگتر و جوانتر احترام گذاشت.

از صادقی متشکرم
امیدوارم که هرچه زودتر بازیکنان ملی پوش ما، به شرایط آرمانی خودشان برسند. من به آینده استقلال خوش بین هستم. در حال حاضر ما داریم استقلال را وصله پینه می کنیم. یعقوب را گذاشتم دفاع چپ، رفت اردوی تیم ملی، بعد میلاد سه کارته شد.به این ترتیب شد که برای اولین بار ما مجبور شدم ظهر بازی، ارنج را بچینم. در حالی که همیشه شب بازی اینکار را می کردیم. اصلا تا ظهر نمی دانستم که باید کئام بازیکنان را در زمین بگذارم. از امیر حسین صادقی متشکرم که با وجود اینکه شرایط بازی کردن 90 دقیقه ای را نداشت، بخاطر کمک به استقلال به میدان رفت، هر چند که در حد خودش نبود.

نوري در ٥ پست
از من می پرسند که آیا در دیدار با نفت از پژمان نوری در 5 پست متفاوت استفاده کردم؟ در پاسخ آنها باید بگویم که بله مجبور شدم! ابتدا پژمان را در دفاع چپ و پس از آن در هافبک چپ گذاشتم، بعد هاشم را گذاشتم دفاع راست، بعد هاشم را با خسرو جا به جا کردم.او را گذاشتم دفاع راست و پژمان دفاع چپ .بعد هم هاشم گفت دیگر نمی توانم بازی کنم و دوباره جای پژمان تغییر کرد.

علیپور در روزهای حساس، علیه استقلال حرف می زند
من از آقای علیپور تعجب می کنم، هر وقت ما بازی حساسی داریم، در مورد تیم صحبت می کند.آقای علیپور در ماه رمضان سه بار به من زنگ زد تا تمرینات ماه رمضان را هماهنگ کند. خیلی هم تلفن ما خوب و دوستانه بود. اما بحث من این است که چرا وقتی او دیگر در جایی هم سمت ندارد، می آید در روزهای حساس علیه ما حرف می زند.من بارها در استقلال نبودم، از من در مورد نتایج این تیم پرسیدند، گفتم که حق ندارم صحبت کنم! بعد از جام باشگاههای آسیا در رادیو ما مصاحبه کردیم. او خیلی حرفها را زد و من نزدم! اما همانجا صحبتهایمان تمام شد و رفت. بعد او دوباره قبل از بازی با نفت که بازی حساسی برای ما است مصاحبه می کند.من این سوال رادارم که آقای علیپور آیا مصاحبه شما کار منطقی ، اخلاقی و دینی بود؟ شما که چند بار به من زنگ می زنی و با هم مسایل را حل کردیم، نباید در این شرایط مصاحبه می کردی.من حق دارم بگویم از دایی تشکر می کنم و برای درخشان آرزوی موفقیت دارم. چون اگر من این حرف را می زنم از جنس فوتبال هستم ، همبازی، رقیب، همکار و رفیق آنها هستم. اما کار اقای علیپور برایم قابل هضم نیست که قبل بازی حساس ما در مورد مساله ای که سه هفته پیش رخ داده، حرف بزند. من قضاوت را به مردم واگذار می کنم

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: