آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6127 1393/06/27  


مسئول خاطی تیم ملی امید که زن کره ای را آزار داد چه کسی است؟


هرچند رویترز مدعی است عضو خاطی تیم امید که زن کره ای را آزار جنسی داده یک تدارکاتچی است اما اخباری از محل این مسابقات رسیده که فرد مذکور یکی از مربیان تیم ملی است و اتفاقا بسیار مورد اعتماد علی کفاشیان!

هرچند رویترز مدعی است  عضو خاطی تیم امید که زن کره ای را آزار جنسی داده یک تدارکاتچی است اما اخباری از محل این مسابقات رسیده که فرد مذکور یکی از مربیان تیم ملی است و اتفاقا بسیار مورد اعتماد علی کفاشیان!

به گزارش پیام نو  کاروان ورزشی ایران شروع ضعیف و نا امید کننده ای در بازی های آسیایی داشت و شاگردان وینگادای پرتغالی شکست سنگین و تلخی را مقابل ویتنام تجربه کردند. اما به فاصله چند ساعت بعد از این مسابقه خبری روی خروجی خبرگزاری های خارجی قرار گرفت که باخت تیم ایران را تحت الشعاع خودش قرار داد و کارنامه کاروان ایران را قبل از آغاز رسمی مسابقات سیاه کرد! آزار جنسی یکی از داوطلبین(والنتیر) برگزاری مسابقات از سوی یکی از دست اندرکاران تیم امید ایران! اتفاقی عجیب و البته مشمئز کننده که به سرعت برق و باد در بین مسئولان برگزاری و تیم های حاضر در کره جنوبی پیچید و ضربه بزرگی را به وجهه کاروان ورزشی ایران وارد کرد.

ماجرا از این قرار بود که آقای ایکس روز مسابقه با ویتنام و به بهانه گرفتن عکس یادگاری یکی از بانوان داوطلب برگزاری مسابقات را مورد آزار جنسی قرار داد که با شکایت این زن کره‌ای، پای پلیس کره جنوبی نیز به میان آمد و فرد ایرانی دستگیر شد.

 عمق فاجعه زمانی نمود پیدا کرد که این اتفاق تاریک روی خروجی خبرگزاری های خارجی از جمله رویترز قرار گرفت. رویترز در متن این خبر به آزار جنسی مرد ۳۸ ساله ایرانی که دست اندکار تیم امید است به یکی از نیروهای داوطلب برگزاری مسابقات اشاره کرده و نکته جالب توجه اینکه این فرد در بازجویی پلیس، به انجام این عمل زشت و قبیح اعتراف کرده است! او البته گویا مدعی شده که نمی دانسته کاری که انجام داده جرم است!

در همین راستا اخبارتایید نشده ای منتشر شده مبنی بر اینکه این فرد ایرانی جزو کادرفنی تیم ملی امید است و در حال حاضر با پادرمیانی مسئولان سفارت ایران در کره جنوبی آزاد شده است.

هرچند که رویترز مدعی است این عضو خاطی تیم امید ایران تدارکاتچی است اما اخباری از محل این مسابقات رسیده که فرد مذکور یکی از مربیان تیم ملی است و اتفاقا بسیار مورد اعتماد علی کفاشیان.

البته با اینکه هنوز هیچ مقام رسمی به جزئیات این قضیه اشاره ای نکرده است اما به نظر می رسد جرمی در این سطح پنهان نمانده و دیر یا زود نام فرد خاطی توسط کمیته مسابقات یا پلیس کره جنوبی اعلام خواهد شد.

 نکته قابل توجه اینکه طبق اعلام کره جنوبی تا زمان رسیدگی به این پرونده این فرد ایرانی اجازه خروج از خاک کره جنوبی را ندارد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: