آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6171 1393/06/29  


ترين‌هاي هفته نهم ليگ برتر


در هفته نهم بازيکنان تيم هاي مختلف خوش درخشيده و يکي از بهترين هفته هاي ليگ‌برتر را رقم زدند.

در هفته نهم بازيکنان تيم هاي مختلف خوش درخشيده و يکي از بهترين هفته هاي ليگ‌برتر را رقم زدند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بهترین های هفته مسابقه هفته نهم لیگ‌برتر با پیروزی تیم های پرسپولیس، سایپا، پیکان، گسترش فولاد و نفت تهران به پایان رسید. اما ضرورتا بهترین های هفته بازیکنان تیم های برنده نیستند. گاهی اوقات بازیکنانی از جمع تیم های بازنده هم جزو خوب های هفته هستند.

بهترین تیم: فولادخوزستان

فولاد خوزستان با ارائه یک بازی هوشمندانه استقلال را در تهران برد. معمولا تیم هایی که مدافع عنوان قهرمانی هستند در مسیر دفاع از عنوانشان کار سختی دارند. بخصوص اگر مثل فولاد ستارگان زیادی از دست داده باشند. اما فولاد با وجود همه مشکلاتش بسیار خوب بازی می‌ کند و شایسته نشان داده است.

قابل تقدیر: سایپا

در این بخش می‌ توان از تیم خوب سایپا نام برد که با پیروزی 4 ـ صفر برابر پدیده به چهارمین برد خود در 5 هفته اخیر رسید.

بهترین بازیکن: میلاد میداوودی

در پیروزی 4- صفر سایپا برابر پدیده مشهد یک مهاجم بزرگ از خطه خوزستان که روزگاری بازیگن تیم‌ملی بود و قرار بود از بهترین مهاجمان آسیا شود بعد از یک دوره آسیب دیدگی طولانی، فترت و نا آمادگی،چنان درخشید که چشم ها را خیره کرد. بازگشت چنین بازیکنانی به اوج نه تنها سایپا و مجید جلالی که همه اهل فوتبال را شاد می‌ کند.

بهترین سرمربی: مجیدجلالی(سایپا)

در حالی که خیلی ها از دو، سه سال گذشته او را یک مربی تمام شده می‌ دانند طی طریق او در سایپای امسال جذاب بود. او که در 4 بازی اول 3 امتیاز گرفته بود در 5 هفته اخیر با تیم سایپا 16 امتیاز گرفت. برد 4 ـ صفر تیم او برابر پدیده اوج کار او بود.

قابل تقدیر: اسکوچیچ

اسکوچیچ سرمربی فولاد به خاطر پیروزی تیمش یعنی فولاد در تهران، صمد مرفاوی سرمربی صبا به خاطر توقف سپاهان قدرتمند در اصفهان و علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران به خاطر کسب دومین برد متوالی این بار برابر نفت مسجدسلیمان مربیان قابل تقدیر هفته هستند.

پدیده هفته: احمد عبدالله زاده(فولاد)

بازیکن 21 ساله فولاد خوزستان در جریان برد فولاد در تهران خوب بازی کرد تا از مدرسه پدیده سازی فولاد که در 10 سال اخیر یک دو جین ستاره تقدیم فوتبال ملی ساخته یک ستاره دیگر برای عمر آینده فوتبال مان خارج شود.

قابل تقدیر: امیر عابدزاده(راه‌آهن)

به خاطر وجود یک پدر قهرمان و محبوب او را زودتر از حضورش در میدان می‌ شناختیم اما با فرض آنکه پدر این جوان 21 ساله احمدرضا نباشه بدون تعارف باید گفت او با اعتماد به نفس فوق العاده برابر تیم بزرگ پرسپولیس با آن همه حساسیت ها کارکرد و ضمن ثبت دو «save» کامل و شروع مجددهای شایسته لیاقت حضور حتی در تیم منتخب هفته را هم داشت.

تیم برتر هفته:

دروازه‌بان: علیرضا سلیمی(فولاد)؛برای تیمی که در تهران استقلال را شکست داده است لزومی بر اینکه چرا دروازه بانش در تیم هفته جای گرفته وجود ندارد.این دروازه‌بان با تجربه هر چند نامدار نیست اما از حیث شایستگی به واقع گلر اول هفته محسوب میشود.

مدافعان: 
هرایر مگویان(استقلال):لطفا نگوئید چرا با وجود باخت استقلال یک مدافع تیم بازنده عضو تیم منتخب هفته است اگر قرار بود استقلال تیم کوچک و بازیکنانش مردان کم مایه ای باشند دیگر پیروزی برابر این حریف که هنری نیست.

وحید حمدی نژاد(نفت تهران): در غیاب امین حاج محمدی،دفاع نفت را در جریان نتیجه پیروزی بارش برابر همنام مسجد سلیمانی به خوبی اداره کرد.

محمد نصرتی(پیکان):برای تیمی که دومین برد فصلش را برابر ملوان جشن می‌ گرفت یک فرمانده لایق در خط دفاع بود. نصرتی رفته رفته بارقه های درخشش را برای دیدگان اهل فوتبال نمایان می‌ سازد.

خط میانی:

محمد نوری(پرسپولیس): درخشش او بار دیگر باعث شک اهل فوتبال درباره دانش علی دایی شد که رفته رفته آماده رساندن نوری به پایان خط شده بود. سرخپوشها بی بهره از یک پلی میکر حرفه ای در این روز از آثار مثبت حضور یک بازیساز با تکنیک بهره مند شدند.

علی زینالی(سایپا):هافبک چپ ارزشمندی که سال گذشته یکی از 3 گل زیبای فصل را زد و امسال رفته رفته بهتر می‌ شود. مرد 22 ساله سایپا برابر پدیده یک بار دیگر توان خود را به رخ اهالی فوتبال کشید .

ابوالفضل ابراهیمی(صبا):صبایی ها برابر سپاهان قدرتمند در اصفهان مساوی شدند. مرد اول آنها یک هافبک 32 ساله و باهوش بود. ابراهیمی در کنترل بازی و کم اثر کردن طراحی هافبک های مقابل خود در تیم سپاهان موفق و شایسته بود.

سروش رفیعی(فولاد): اگر بختیار رحمانی مرد اول سال گذشته فولاد بود امسال نوبت رفیعی است. او که خوب بازی می‌ کند و خوب هم گل می‌ زند. رفیعی با 5 گل در 9 بازی میانگین خوبی هم از ثبت گل دارد.

غلامرضا رضایی(نفت تهران): گویی به راستی او برای احیای فوتبالش باید راه خروجی پرسپولیس را در پیش می‌ گرفت. رضایی در جریان دو برد اخیر نفت بویژه برابر نفت مسجد سلیمان مرد اول هجوم های نفت بود.

مهاجمان:

میلاد می‌ داوودی(سایپا): میلاد را که یک مصدومیت کهنه از پا انداخته بود یک 90 دقیقه درخشان به فوتبال برگرداند. برابر پدیده او دو گل زد و یک پنالتی گرفت تا به عنوان مرد اول هفته معرفی شود.

جابر انصاری(گسترش فولاد): دو گل از او اشک به چشم تارتار آورد. انصاری در 28 سالگی خوب بتزی می‌ کند و خوب هم به تیمش کمک می‌ کند.

در تیم منتخب هفته این نفرات هم می‌ توانستند حضور داشته باشند: 
مهدی رحمتی(پیکان) امیرعابدزاده(راه‌آهن) ایوب والی(فولاد) محمدنزهتی(سایپا) رضاحقیقی(پرسپولیس) ایمان مبعلی(نفت) لوسیانوپریرا(سپاهان) مجتبی شیری(راه‌آهن) احمد عبدالله زاده(فولاد) مارکو آیوبل(صبا) مهدی رجب زاده(ذوب‌آهن) مهرداد بایرامی(گسترش فولاد) ادینهو(تراکتورسازی) محسن دلیر(تراکتورسازی) حامد شیری(سایپا) می‌ توانستند حضور داشته باشند.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: