آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6175 1393/06/30  
تذکر به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مسئولیت های هیأت های ورزشی به سیاسیون واگذار نشود


باید از تجربیات تلخ حضور سیاسیون در مدیریت هیأت های ورزشی درس عبرت گرفته و هم اکنون در حوزه عزل و نصب های هیأت های ورزشی ، یکی از فاکتورهای اصلی را در ورزشی بودن مدیران مد نظر قرار دهند .

  مسئولیت های هیأت های ورزشی به سیاسیون واگذار نشود 
شمال امروز : شعبان وفایی نژاد در این مقاله سخن خود را متوجه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران می کنم ، قابل توجه حسین زادگان که باید از تجربیات تلخ حضور سیاسیون در مدیریت هیأت های ورزشی درس عبرت گرفته و هم اکنون در حوزه عزل و نصب های هیأت های ورزشی ، یکی از فاکتورهای اصلی را در ورزشی بودن مدیران مد نظر قرار دهند .
 
متأسفانه ورزش مازندران در بسیاری از رشته ها اسیر مدیریت سیاسیونی شده که به دلیل مشغله فراوان سیاسی شان ، فرصتی برای ساماندهی و حمایت از رشته های تحت هدایتشان ندارند . در بحث کمک های مالی تدارکاتی نیز اقدام قابل ذکری از اینگونه مدیران مشاهده نکرده و نخواهیم کرد و تنها به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این جایگاه برای مقاصد سیاسی شان هستند .
 
قابل توجه اینکه چند ماه قبل یکی از سیاسیون مسئولیت هیئتی را بر عهده گرفت اما پس از 5 ماه حتی فرصت یک ساعت حضور در جلست هیئت رئیسه ، مربیان و پیشکسوتان رشته مورد نظر را پیدا نکرد و حتی در بحث کمک های مالی نیز ریالی نتوانست به این هیئت کمک نماید .
 
جالب و البته متأسفانه این مدیر حتی صراحتاً اعلام داشت بنده مدیری سیاسی هستم و فرصت حضور در جلسات هئیت شما را ندارم اما همین مدیر قبل از اخذ حکم مسئولیت این هیئت قول ها و مانورهای متعددی در خصوص احیای این رشته ورزشی داده بود .
 
این واقعه را تنها به عنوان مثال برای مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان می کنیم که وی نسبت به عملکرد مدیران سیاسی در حوزه مسئولیت هیأت های ورزشی نقد و بررسی مناسبی داشته باشد بنده به یاد دارم طی چند قبل مدیران کل چند اداره ، مدیران عامل برخی از شرکت ها و روسای چندین بانک نیز مسئولیت هایی را در ورزش استان داشته اند ولیکن در بحث خدمت به ورزش مازندران به هیچ توفیق قابل توجهی دست پیدا نکردند در همین ارتباط در برخی از رشته های ورزشی نیز متأسفانه شاهد این هستیم که دفتر هیأت های ورزشی به ستاد تبلیغات انتخابات شورا و نمایندگی مجلس تبدیل شده که این نیز ظلمی بزرگ در حق ورزش مازندران محسوب می شود .
 
برخی از تیم های ورزشی ما در لیگ های برتر و غیره به تیم های تبلیغاتی برای انتخابات شوراها و مجلس تبدیل شده اند. برخی از تیم ها و هیأت های ورزشی و حتی تشکیلات اینچنینی به تابوت کش اجساد سیاسیون که تاریخ مصرف آنها سپری شده ، تبدیل شده است .
 
براستی تا کی باید شانه های ورزش ما زیر تابوت سیاسیون دچار خسارات و صدمات فراوان شود . اگر سیاسیون نسبت به کمک های مالی به ورزش مدعی هستند که ما اینگونه شاهد وضعیت ورزش استان نبودیم برای تصدیق این ادعا سوأل می شود که کدام تیم را در لیگ برتر داریم ؟ کدام اسپانسرمالی پرقدرت و ثابت برای ورزش مازندران جذب شده است ؟
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باید بداند بسیاری از سیاسیون استان فعالیت مدیریتی ورزش خود را در مراسم افتتاحیه و اختتامیه و ارسال پیام های تبریک آن هم در زمان کسب پیروزی ها یا حضور در اردوهای تیم های ملی و رکوردگیری ها و ثبت عکس های یادگاری با قهرمانان خلاصه می دانند حال از همین مدیران سوأل کنید جهت جلوگیری از انحلال تیم هایی چون نارنجستان نور – شهرداری ساری – سلامیان و لوله جویبار – شهدای جویبار – نکاچوب ساری – خزر محمودآباد- استقلال بهشهر – دکل سازان گلوگاه – امام رضا قائمشهر – آزمایش بانک ملت قائمشهر – آزادی بابل - پیام ساری- سایپا شمال تنکابن و همچنین در سویی دیگر جهت جلوگیری از جذف جام های بین المللی شمشمیربازی خزر – شهید ناطق نوری در کشتی و دیگر مسابقات کاراته – تکواندو و ... چه اقداماتی انجام داده اند . زمان 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: