آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6188 1393/06/30  


لشکرکشي به خيابان‌ها امتحان ناموفق خود را پس داده است


عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران با تاکيد براينکه لشکرکشي به خيابان‌ها سال‌ها است که امتحان ناموفق خود را پس داده است، گفت: حرکت اخير انصارحزب‌الله را از دو جهت بايد به فال نيک گرفت، يکي اينکه مانند قبل کفن‌پوش نمي‌شوند و دوم اينکه اعلام کرده‌اند در کشور 4 هزار نفر بيشتر نيستند.

شمال امروز: عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران با تاکيد براينکه لشکرکشي به خيابان‌ها سال‌ها است که امتحان ناموفق خود را پس داده است، گفت: حرکت اخير انصارحزب‌الله را از دو جهت بايد به فال نيک گرفت، يکي اينکه مانند قبل کفن‌پوش نمي‌شوند و دوم اينکه اعلام کرده‌اند در کشور 4 هزار نفر بيشتر نيستند.

شهربانو اماني در گفت‌گو با ايلنا، درباره بيانيه انصار حزب‌الله در راه‌اندازي گشت‌هاي موتوري امر به معروف و نهي از منکر گفت: من آن‌ها را ارجاع مي‌دهم به صحبت‌هاي آقاي رئيس‌جمهور که گفت؛کساني از يکسري کار نتيجه نگرفته‌اند چرا دوباره آن را انجام مي‌دهند. وي ادامه داد: در کشور طبق قانون هر شخصي وظيفه اجتماعي تعريف شده‌اي دارد. آقاياني که طي سال‌هاي گذشته هميشه برخلاف اين موضوع عمل کرده‌اند، صحبت‌هاي آن‌ها جديد و مختص امروز نيست. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب بابيان اينکه اين خودسري‌ها نوعي قدرت‌نمايي است، خاطرنشان کرد: امروز اين گروه سعي مي‌کند برخلاف صحبت‌هاي رئيس‌جمهور و وزارت کشور نوعي قدرت‌نمايي از خود به نمايش بگذارند. اماني بيان کرد: ولي بايد در اين شرايط حرکت و عمل آن‌ها را از دو جهت به فال نيک گرفت، يکي اينکه مانند قبل کفن‌پوش نمي‌شوند و دوم اينکه اعلام کرده‌اند در کشور 4 هزار نفر بيشتر نيستند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران با اشاره به اقدامات اين گروه در دهه‌ 70 اظهار کرد: آنها امروز بايد بدانند اين نوع لشکر‌کشي‌ها به خيابان‌ها سال‌هاست که امتحان ناموفق خود را پس داده است.

نماينده اروميه در مجلس ششم اضافه کرد: آن‌ها در آستانه سال تحصيلي جديد بايد از گذشته درس عبرت بگيرند و بدانند در سال‌هاي قبل کساني تند‌تر از آن‌ها وجود داشته‌اند که در طول زمان فهميدن بايد چماق را زمين بگذارند قلم و دوربين به دست بگيرند و خود را در معرض راي و نظر عامه مردم قرار دهند.

وي تصريح کرد: امروز در آستانه سفر رئيس‌جمهور و مشکلات پيراموني و منطقه‌اي بايد سعي کنيم از طرح موضوعات تفرقه‌افکنانه در کشور جلو‌گيري کنيم و بدانيم ما يک جامعه واحد هستيم و همه در يک کشتي نشسته‌ايم. اماني افزود: کساني هستند که نمي‌توانند يک جامعه آرام که در جهت ايجاد اعتماد جهاني حرکت مي‌کند را تحمل کنند و با رفتارهاي اين چنيني و قدرت‌نمايي، از عدم رعايت قانون براي رفتار خود حرف مي‌زنند درحالي که قانون ما مطابق شرع است و عمل خلاف آن، خلاف شرع محسوب مي‌شود.

وي تاکيد کرد:آن‌ها مي‌دانند اگر جامعه در مدار قانون باشد جايگاهي نخواهند داشت، حتي نمي‌توانند در برابر اعضاي محدود خود براي عملکرد خودشان پاسخگو باشند. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به اينکه دستگاه‌هاي مختلفي متولي امور فرهنگي در کشور هستند، اظهار کرد: امروز مشاهده مي‌کنيم کساني که 26 نهاد فرهنگي را در دست دارند و بودجه‌اي معادل 5 برابر وزارت ارشاد را در اختيار دارند از وضعيت فرهنگي نگرانند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: