آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6195 1393/06/31  
بزودی كارگروه بررسي وضعيت مديريت استان تشكيل خواهد شد

نیروهای هم دل دولت در استان، قلع و قمع می شوند


وقتی گوشی برای شنیدن نیست؟ آن وقت چه تعهّدی داریم که بنشینیم و تماشا کنیم. پس به دنبال گوشی می گردیم که شنوا باشد. شاید بیرون گود نشسته ام واز دشواری های کار یک استاندار بی خبرم! ولی استاندار هم در جای من نیست تا ببیند که نیروهای هم دل دولت در استان، قلع و قمع می شوند

شمال امروز/ محمد قلی نژاد : هفته دفاع مقدس فرصتی مناسبی بود تا گفتگویی با ما در باب رشادتها و ایثارگری ها و شجاعت های دلاورمردان عرصه دفاع و مقاومت داشته باشد هرچند او با تامل و سکوتی معنا دار در ابتدا گفت ، هیچ کشوری تجاوز متجاوز به کشورش را جشن نمی گیرد معلوم نیست چرا ما سالروز تجاوز عراق به ایران را جشن می گیریم ؟! اما او ترجیح داد , نقل خاطرات جنگ را به وهله دیگری سپرده و با ما در یک سالگی مدیریت فلاح جلودار استاندار مازندران به گفتگویی صریح وشفاف بپردازد .

 

 

 

زراعتی رزمنده دفاع مقدس که اسمش با شلمچه ؛فاو ؛حور؛ چزابه ؛مهران ؛حلبچه ؛ نفت شهر .بوته زارها امقر ...عجین بوده واست در  حوزه  وتعلیمات عالیه آن از شاگردان و پای درس آیات عظامی چون  صالحی مازندرانی ؛ فاضل لنگرانی ؛ مکارم شیرازی ؛ بیات ؛ صانعی ؛حوادی آملی ؛ منتظری و اخیرا آیت الله سید حسن  خمینی نیز بهره برده است ودر هیچ دولتی بدنبال پست ومسئولیتی نبود....

     زراعتی روحانی شاخص اصلاح طلب مازندران و از چهره هاي شناخته شده حامي دولت و استاندار که به کرات در طول تصدی وی حمایتهای قاطعانه ای  از ایشان داشته ،این روزها  نیز به جمع منتقدین وی پیوست و حضوریکساله استاندار را آزمایشی پایان یافته در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید وشخص دکتر روحانی در مازندران دانست. .

وی  سه روز پیش در گفتگویی خواندنی و جالب با خبرنگار شمال امروز به بیان نگرانی های خود و هم فکرانش از شیوه رفتاری ؛ روزمرگی و ناتوانی مدیریتی  ربیع فلاح استاندار مازندران پرداخت که متن کامل این گفت وشنود را با هم می خوانیم :

 

استاندار پیام همایش عظیم اصلاح طلبان مازندران را درک نکرد

 

 

شمال امروز: آقای زراعتی ؛ چند هفته ای از همایش بزرگ اصلاح طلبان مازندران و رویداد های مهم آن می گذرد و قولهایی که مقام عالي استان در ایجاد تعامل بیشتر و رفع دغدغه هاي ياران دكتر روحاني داشته ، لطفا از آن همايش بگوييد ؟

قبل از هر چیز، فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدّس را به جامعه ی ایثار و آغاز سال تحصیلی را به همه ی فرهنگیان و دانش آموزان و دانشگاهیان تبریک می گویم.امّا همایش بزرگ اصلاح طلبان در هفته ی دولت با پیشنهاد بنده شکل گرفت و دوستان بزرگوار و جمعی از جوانان عزیز و با اراده، در تحقّق آن نقش اساسی ای را ایفا کرده اند.به حمدالله، همایشی وزین و در خور توجّه بوده و پیام خودش را داشت و از استقبال کم نظیری برخور دار بود. از رامسر تا گلوگاه پیش گامان این نحله ی فکری و سیاسی آمده بودند.690 نفر در این همایش حضور یافته بودند؛ که بعضا تعداد معدودی در بین برنامه ها رفته بودند.

شمال امروز: شما كه بعنوان يك چهره شناخته شده روحاني اصلاح طلب به كرات از استاندار دفاع و حمايت نموده ايد ، زراعتي مدافع دیروز و منتقد امروز ، براستی چرا؟ آیا یکسال فرصت دادن به استاندار دولت تدبیر برای تحقق وعده کافی است؟

بله! ما در طول یک سال اخیر از ایشان حمایت کردیم. ببینید ایشان استاندار مورد نظر ما نبود؛ ولی وقتی که حکم گرفتند، وظیفه ی اخلاقی و سیاسی اقتضاء می کرد که از ایشان حمایت کنیم. نمی شد در هفته ها و ماه های اوّل معترض شد. آدم سیاسی که بی هوا حرف نباید بزند و بی جا عمل کند؛ بارها گفتم که بگذارید یک سال بگذرد و اکنون ایشان را مورد قضاوت قرار می دهیم.بالأخره الآن کسی نیست که بگوید چرا حرف می زنید. ممکن است کسانی قضاوت ما را نپسندند ما مسؤول ایده ی شان نیستیم ولی برای همه احترام قایلیم.

شمال امروز:  چگونه مي توانيد به ارزيابي جامع و همگرا بين طيف هاي ياران رييس جمهور در استان برسيد؟

همایش هفته ی دولت نشان دهنده ی عزم حامیان دولت به پی گیری وعده و وعیدهای شخص رییس جمهور و استاندار مازندران بود. تا جایی که حجّت الإسلام علی یونسی گفته بودند که : من پیام همایش شما را گرفتم!!. ولی امروز می گویم مع الأسف، استاندار محترم، پیام همایش را نگرفتند! و این بسیار عجیب است!. البتّه قبلا بارها با ما جلسه گذاشتند و ما بر اساس وظیفه ی سیاسی، دغدغه ها و مطالبات حامیان دولت را به ایشان منتقل می کردیم و مسائل را متذکّر می شدیم.

 

با این وضعیت مدیریت استان؛

دکتر روحانی رای یکی مانده به آخر را خواهد آورد

 

 

شمال امروز: به نظر شما زنگ هشدار با شكست سنگين اصلاح طلبان در انتخابات روساي شوراهای اسلامی شهرهای مختلف بویژه مرکز استان و کسب کرسی های ریاست و... توسط اصولگرایان به صدا در نيامد ؟آيا اين نمي تواند از اثرات همين  رویکرد عملکردی و عدم تفاهم باشد ؟ این پیام نیست كه احتمالا اصلاح طلبان در كسب  کرسی مجلس با خطر بي انگيزه گي و ياس حاميان روبرو شوند ؟

راستش من نمی توانم بگویم که شکست بوده، بلکه نیاز به تأمّل و تحقیق دارد که عوامل این اتّفاق چیست. نمی شود گفت استاندار مقصر است. اساسا انتخابات شوراء در مازندران با پرچم احزاب نبوده، اگر چه عدّه ای اصلاح طلب بودند.

با این حال روؤسای شوراها در مازندران، سال قبل هم بر اساس احزاب انتخابات نشده بودند که الآن بخواهیم بگوییم شکست! ولی ضعف در ساختار مدیریّتی و عدم ارائه ی شفّاف برنامه ها و اجرایی شدن آن و عدم تعیین میزان عملی برنامه ها، در مازندران، چنان ما را دل سرد ساخته است که اگر بر فرض محال، دو ماه دیگر بخواهیم انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم؛ آقای روحانی با این وضعی که در مازندران وجود دارد؛ گمان نکنم بتواند رأی قابل توجّهی بیاورد.

در حقیقت اگر بتواند رأی دو سه تا به آخر را هم بیاورد؛ هنر کرده است!!!. شیوه ی مدیریّت عالی دولت در استان ناخشنود کننده است.

شمال امروز: مگر مدیران منصوب شده استاندار؛ رویکرد اعتدال و دولت وتدبیر و امید را ندارند ؟دستگاههای اجرایی مگر رویکرد دکتر روحانی را ندارند؟

ببینید در همه ی ایران، حامیان میدانی و ستادهای انتخاباتی آقای دکتر روحانی ناراحت اند و از مسائل جاری در اوضاع مدیریّتی ناخشنود هستند.

 در کدام کشوری شما سراغ دارید که جریانی که برنامه هایش از سوی مردم رأی نیاورد؛ جریان پیروز را با ابزارهای مختلف، تحت فشار قرار بدهد و وزیر خودش را بکارد و نماینده گانش، سهم خواهی کنند و فشار بیاورند و آدم های خودشان را بر مسندها بگمارند؟ ولی خوب در ایران یک سویه این مسأله در جریان است!! .

یک سویه یعنی جریان اقتدار حق خودش می داند که چنین کند!!. امّا وزیر کشور این دولت چرا؟! آن جا که جریان هم فکران اصول گرایش اقتضاء بکند؛ نباید نیرویی غیر از وزارت کشور باشد!!

ولی اگر میل، میل دوستان هم فکر آقای وزیر کشور باشد؛ از غسّال خانه ی بهشت زهرا"س" هم که باشد؛ می شود در ارکان وزارت کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

حالا! استاندار چرا این قدر تمکین می کند؟ و تخت گاز می رود و برای نظرات یاران و حامیان دولت وقعی قائل نیست.

بابا! طرف اصلا اعتقادی به دولت تدبیر ندارد و یا آدم ضعیفی است و هنوز هم هستند کسانی که جریان فکری و حامیان دولت را قبول نداشته و اکنون نیز قبول ندارند! ولی استاندار تحت فشار و مشاوره ی حلقه های خودش تصمیم به ابقاء و یا انتصاب چنین آدم هایی گرفته است.

با این حال توجیه او را که شما اجازه بدهید که ما کارمان را بکنیم!! و ما هم اعتراض فرا گیر و رسانه ای نکردیم و یک سال هم گذشت.

اکنون، نتیجه را می بینیم که در هیچ حوزه ای نمی توان احساس رضایت را پیدا کرد. استاندار به همه ی گروه های قدرت، به جز سینه سپر کرده های دولت، سهم داد.

که نمی خواهم الان به این چیزها بپردازم. ولی بیش از این صلاح نیست که مسامحه کنیم.

 

براي برون رفت از وضعيت موجود ؛

بزودی کارگروه بررسی وضعیت مدیریت استان تشکیل می گردد

 

 

شمال امروز: برای برون رفت از این رویکر مديريتي و... ، پیشنهاد  شما و طیف حاميان دكتر روحاني و اصلاح طلبان مازندراني  چیست؟

خوب! یکی نیست که از آقای استاندار بپرسد که بنده و تعداد محدودی از دوستان شاخص اصلاح طلب چه مقدار از ایشان دفاع کردیم؟ مورد تحقیر و تهمت قرار گرفته ایم؟.

اعتراض هم فکران به ما این بود که چرا از ایشان این قدر حمایت می کنیم؟ در حالی که نیروهای مؤمن و توان مند ما را نادیده می گرفت.

می گفتیم: ایشان را فرصت بدهید!. خوب! یک سال کم بود؟ خروجی های ایشان چیست؟.

برنامه ی مدوّنی که نقشه ی راه توسعه ی همه جانبه است کجاست؟. ما کار گروهی را در غالب 18 شهرستان داریم تشکیل می دهیم تا نظرات نیروهای میدانی کلّ مازندران را در باره ی ادامه ی کار استاندار، جویا شویم. آن گاه خواسته ی آنان را در غالب امضاء با نام و مشخّصات، تهیّه و برای رییس محترم جمهور و رسانه ها و بزرگان سیاسی این جریان سیاسی در مرکز کشور ارسال خواهیم کرد.

بزودی کارگروه بررسی وضعیت مدیریت استان با انتخاب سه نفر از چهره هاي سياسي برجسته از هر شهری از شهرهای مازندران تشکیل و كار خود را در ارزيابي عملكرد مديريتي استاندار شروع خواهد كرد  .

افراد مشخص شدند و در حال سازماندهی آنان هستیم و سه شنبه یا چهارشنبه همين هفته یک نشستی در میانه و شرق استان مازندران خواهیم داشت تا سازوكارهايي اجرايي آن شكل گيرد. 

وي مي افزايد: این کارگروه  که شکل گیری آن توسط چند چهره برجسته وشاخص از یاران دکتر روحانی شکل گرفته است ، وظيفه اش این است که که همه این بزرگواران بصورت کارشناسی شده به بررسی عملکرد استاندار بپردازند.  و پيرامون موضوعاتي چون : اینکه استاندار در طول یکسال حضورش موفق بوده است ؟ اگر موفق نبود عدم توفیقش در چه محورهايي بوده است ؟ بررسي  تحليلي بر انتصابات ؛ عدم پاسخگویی به مطالبات و ناتوانی وی ونبود برنامه و ضعف مشاورین ؛ ماموريتهايش براي تحقق سياست دولت  ویا اصلا وی مامور نیست که بخواهد اهداف دولت را در استان پیاده کند ...

زراعتي گفت : كارگروه موظف مي شود با منطق و ادله ومستندات لازمه به بررسي كارآمدي و يا ناكارآمدي استاندار پرداخته و گزارش خود را از اينكه استاندار توان پیاده کردن  برنامه هاي دولت در استان را دارد يا ندارد را ارائه دهد  لذا چون ما تحت فشار شدید نیروهای سیاسی استان قرار داریم از این به بعد دیگر جای مصامحه و تاخیر جایز نیست وما مصمم هستیم که این کارگروه هرچه زودترتشکیل و انجام گیرد و بابررسی تمام حوزه ها و پرهیز از احساس به بررسی وضعیت موجود بپردازیم.

 

 

استاندار اصلاح طلبان را به تمسخر گرفت؟! خروجی های ایشان چیست؟.

 

 

شمال امروز: استاندار که رسما در آن همایش نيز از تعامل بدون قفلي بر درب اتاقش سخن  گفتو بصورت رسمي و در پشت تريبون اعلام كرد : در هر زمانی در خدمت شما هستم ؟

  در همایش هفته ی دولت، استاندار قول داده بودند که در صورت نیاز به ارتباط پیدا کردن با ایشان، این زمینه را فراهم کند. پس از همایش چندین بار در خواست دیدار داشتیم و بر انتخاب یکی از فرمانداران، با ادلّه اعتراض کردیم؛ نه تنها پاسخی ندادند؛ بلکه یک طرفه به آن کار اقدام کردند.

حتّی حرف ما را نخواستند بشنوند. ببینید موضوع ایشان سیاسی نیست که یک طرف مثلا اصلاح طلبان و طرف دیگر ایشان باشند ؛ بلکه یک سال کار او پیام روشنی دارد و آن این که به نظر من، خروجی نداشت.

 

نیروهای قوی ما در ادارات تحقیر می شوند

 

 

 ایشان شخصیّت خوبی است و در اخلاق هم انسان مؤدّب و فروتنی هستند؛ این ها خوب است؛ ولی شرایطی که بتواند استان را اداره کند، به گمانم در ایشان نیست. لذا باید به فکر نیروی توان مندی باشیم. بله! ممکن است رییس محترم جمهور و یا وزیرش، نظر ما را نپذیرند؛ خوب ایرادی ندارد.

ما اختیار کار خودمان را داریم و بی شکّ در انتخابات آتی تصمیم جمعی خودمان را می گیریم. اگر قرار است به هر قیمتی، مدیری این چنینی بر اداره ی امور ما بماند؛ پس، انتخابات بعدی آرای خودش را از او بگیرد!!!. چرا این همه نیروی کار آمد و متعهّد غرب استان نادیده گرفته شدند؟.

چرا از ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری این همه مدیر کل نصب شده اند؟. ایشان در جریان هستند که بنده نه تنها در استان بلکه در میان برخی از وزراء و معاونین از ایشان دفاع کردم؛ تا دین خود و اصالت سیاسی ام را اداء و رعایت کرده باشم.

مدیر کلّی تغییر کرد در حالی که همه ی بدنه تقریبا به حال خودش باقی مانده و نیروهای قوی ما در چنین اداره هایی تحقیر می شوند. ما با همین بچّه ها در مسجد جامع ساری،حماسه و موج خلق کردیم. حالا که بر مسند قرار گرفتند. حرف ما مسند نشینی ناکارآمدان نیست؛ حرف ما این است که کار دولت با هم فکران او و توان مندان این جریان ممکن هست.

ممکن است یکی هم فکر دولت باشد ولی لیاقت نداشته باشد و یا از یک ستاد دیگری باشد و لایق تصدّی باشد ولی نباید بدنه ی ادارات ما را جریان مخالف پر کند و بچّه های دولت تدبیر تنها و بی دفاع بمانند.

 لا اقل شایسته ها بیایند و همراه شوند. این چه کاریه که استاندار همه روز یا بازدید است ، یا مسافرت تهران و یا جلسه!!!!!.

 تصدّی گری می کند و نمی نشیند و بر امور اجرایی اشراف ندارد. لذا هر اداره ای بوق خودش را می زند و بچّه های دولت تدبیر نیز قربانی چنین روشی هستند. یک جا باید این وضع متوقّف بشود. وقتی گوشی برای شنیدن نیست؟ آن وقت چه تعهّدی داریم که بنشینیم و تماشا کنیم. پس به دنبال گوشی می گردیم که شنوا باشد. شاید بیرون گود نشسته ام و از دشواری های کار یک استاندار بی خبرم! ولی استاندار هم در جای من نیست تا ببیند که نیروهای هم دل دولت در استان، قلع و قمع می شوند و نادیده انگاشته می شوند و کسی هم، زبان گویای آنان نیست؟. این یک طرف مسأله است.

 

مصمیم ، نظر نیروهای میدانی رابه اطّلاع رییس جمهور برسانیم.

 

اگر تلاش دولت در استان ثمر ندهد؛ انتخابات بعدی، خسارتش را خودِ رییس جمهور خواهد داد. شما یک شهر مثل ساری را ببینید که طی یک سال گذشته، چه قدر توسعه و سازنده گی داشت. خوب! مردم مدیریّت را در این شهر لمس می کنند؛ ولی بیایید ببینید که وضع کار و تولید و باغات و برنج و کشاورزان در استان طی یک سال چه شده است؟.عادت داریم که تقصیر ناکار آمدی ها را به گردن گذشته و تورّم و تحریم و... بیاندازیم.

مطالبی هم هست که اگر ضرورت پیدا کرد، بعدا به آن می پردازم. شاید آقای دکتر فلّاح بخواهد نگرشی در دیدگاه اجرایی خود ایجاد بکند. در این صورت، باید با سرعت، آن را اجراء کند؛ تا چشم های رصد کننده، ایشان را نمره ی مثبتی بدهد.

من وبزرگانی از چهره های اصلاح طلب شاخص استان  جون آقایان( احمدی فولادی؛ اکبر بهمنش؛محمد امیر عادلانی  ،محرابی ؛ دکترجعفر قمی  ، شیخ صفر قاسمی و....) حمایت و نصیحت های لازمه را به استاندار داشته ایم و گفتنی ها را متذکر شده ایم و امروز دیگر موقع ارزیابی و ارائه پاسخ به مطالبات انبوه حامیان دولت دکتر روحانی است کهه در مقابل عملکرد استاندار از ما انتظار دارند و این کارگروه به جد به دنبال آن است .

برای دولت زحمت کش و پر تلاش آقای روحانی دعای خیر می کنم و به روند کلّی این دولت در رو به جلو، امیدوار هستیم وهم چنان از ایشان دفاع می کنیم. توقّع داریم ما را هم ببیند که بی توقّع علی رغم کم لطفی های بسیاری که از سطوح مختلف مدیرانش بر ما می رود؛ قاطعانه حمایت می کنیم. آرزوی ما این است که صبر و تحمّل ما را بی پاسخ نگذارد. انتظاری که از دکتر ربیع فلّاح هم داشته و تا روز آخر حضورش بر مسند استانداری، از او داریم.

ما در یک ساله گی تصدّی آقای دکتر فلّاح، مصمّم هستیم که نظر و آراء نیروهای میدانی مان را جمع و آن را به اطّلاع رییس محترم جمهور برسانیم. این کار تا قبل از سفر ایشان به مازندران، انجام خواهد شد. اگر بزرگان و این عزیزان، تشخیص دادند باز هم مهلتی به ایشان داده، تا کارهایی که دارند و معتقدند باید به ثمر برسانند؛آن وقت عقل جمعی اراده اش حاکم است و ما پیروی می کنیم. ولی در حال حاضر اعتراض ها گسترده است. خداوند به ما انصاف و توفیق عنایت کند .

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

فرهنگيان مازندران
صداي پاي انحصار طلبان و نواستبداديون از آموزش و پرورش مازندران به گوش مي رسد . نو افراطيون اقتدار گرا در قالب اعتدال و ماسك رنگين معتدل بودن عهده دار سكان تعليم و تربيت شده اند در حالي كه افراد معتدل و ميانه رو واقعي به حاشيه رانده شده اند . وزير محترم لطفا دقت كنيد . به عنوان يك ايراني و مازندراني يك همكار فرهنگي و يك اوليا هشدار ميدهم آنچه مد نظر مردم مازندران فرهنگيان مازندران و دولت محترم در استان بود اجرا نشده است . لطفا پاسخگو باشيد و انتصابات صورت گرفته در مازندران را تبيين نماييد بر اساس كدام شاخص و معيار علمي و مديريتي بوده است . لطفا پاسخ مردمي كه درايام انتخابات در مركز مازندران ميزبان رييس جمهور محترم بودند و ساري به تعبير دكتر روحاني شهر من نام گرفت نبايد بر سر منافع معامله گران و انحصار طلبان مورد بي مهري قرار گيرد . لطفا پاسخ دهيد چون جواب خود را از رييس جمهور محترم ميخواهيم ................

فرهنگيان
جناب استاندار در دولت تدبير اميد كه مازندران نقش اساسي در آن داشت چرا بايد افراد مديري همچون جناب استاد ابوالحسن پورشريعه كه مديري آگاه وتوانمند است و حتي تا دقايق آخر گزينه مدير كلي آموزش و پرورش مازندران بود حالا بايد در روستاهي دور افتاده چهاردانگه به تدريس مشغول باشد و جامعه فرهنگي مازندران از نعمت حضور ايشان بي بهره شوند ... براستي كسي كه در دولت قبل از اولين افراد لغو ابلاغ بود در دولت تدبير و اميد مي بايست اين چنين ظلم به ايشان روا شود .......... براستي چرا ؟

بهزيستي مازندران
آقاي زراعتي متشكريم كه زبان گوياي ما شدي . ديگر به تنگ آمده بوديم تغييرات در بهزيستي مازندران هم با كنار زدن افرادي همچون دكتر عزيزي و آقاي محمدي ازني انجام گرفت و متاسفانه بهزيستي كه مامن زجر كشيده هاست بايد سياسي و محيطي امنيتي شود . متاسفانه دادمان را به كجا بايد بزنيم خدا مي داند ........

بهزيستي مازندران
آقاي زراعتي متشكريم كه زبان گوياي ما شدي . ديگر به تنگ آمده بوديم تغييرات در بهزيستي مازندران هم با كنار زدن افرادي همچون دكتر عزيزي و آقاي محمدي ازني انجام گرفت و متاسفانه بهزيستي كه مامن زجر كشيده هاست بايد سياسي و محيطي امنيتي شود . متاسفانه دادمان را به كجا بايد بزنيم خدا مي داند ........

معتدل
چي فكر ميكرديم چي شد ؟ راي به تغيير دولت قبل و تغيير رويكرد داديم هنوز فرمانداران هستند مديران كل اصلا تدبير و اميد ندارند .. در خود استانداري شما معاونان رو ببينيد كداميك بار رويكرد تدبير و اميد هستند ؟ كداميك سهم اصلاح طلبانند .

استاندار ماموریت دارد که تمام مدیران از بابل باشند، غیر از این برنامه ای ندارد. چون رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که استاندار اصرار بر انتصاب فرد بابلی، بر میز مدیر کلی دامپزشکی مازندران داشت و آن فرد کسی بود که در گذشته نزدیک، بعلت سوء مدیریت عزل شده بودند

جعفر
خدمت دوست و همرزم خودم جناب حاج شیخ صمد زراعتی سلام و خسته نباشید میگویم و اما بعد در خصوص انتقاد به استاندار و تایید یکساله از طرف بعضی از دوستان که بعضا حرفها و تهمت های فراوان شنیده اند را باید بگویم که اگر قبل از انتصاب همدلی و هم رایی دوستان اصلاح طلب بود کار به انتخاب چنین شخصی نمیرسید و حال که ایشان انتخاب شده بودند چرا نیروهای اصلاح طلب همگی با یک خط و مشی به مخالفت از این استاندار برنخواستند مگر وحی نازل شده بود که هرچه وزیر اصول گرا و تحمیلی کشور فرستاد را باید قبول کرد شاید همین سکوت و تایید دوستان باعث شد که فرمانداریها و ادارات کل را در استان بدست اصولگراهها دادیم یادم نمی رود بعد از انتخاب دولت قبلی وقتی در سفر استانی به مازندران آمد آنچنان نهیب زد به وزیر راه که چگونه من رییس جمهور باشم و یک نیروی اصلاح طلب مدیر کل راه و ترابری باشد ؟؟؟ولی الان متاسفانه فرمانداریها و بعضی از ادارات کل اگر گذرمان بیافتد باید با تابلوی رییس جمهور قبلی به این ادارات برویم که معذالله به هرحال اینجانب نبود یک اتحاد و همدلی در بین نیروهای اصلاح طلب را مشکل اغنتخاب استاندار اصلاح طلب میدانم که امیدوارم در همایش یا جلسه بزرگ بعدی که شیخ اصلاح طلب ما قول دادند جامع عمل بپوشانند انشاالله

اصلاح طلب از غرب استان
باین عملکرد استاندار در انتخابات سال آینده شدیدا به مشکل بر خواهیم خورد.

عزیزی
لطفا فکری به حال فرماندار فریدونکنار بکنید؟؟

فاتح
اقای استاندار سرسفره اصلاح طلبان منیشینی وشمشیر برای اصولگرایان میزنی این ترس از اصولکرایان است یا پشت پا زدن به اصلاح طلبان

عرفان از تنکابن
اقای زراعتی حرف دل همه مردم استان رو زدی مگه میشود پس از یک سال یک مدیر اجرایی شهرستان تنکابن عوض نشود اینها اصلا به فکر مردم نیستند

مجید از نشتارود
اقای زراعتی خواهشا این عملکرد مدیریت استان رو به نظر ریاست محترم جمهور برسانید مردم خسته شدند

مریم از تنکابن
آقای زراعتی چرا باید افرادی خاص از ستاد رغیب آقای روحانی در استان مازندران پست بگیرند؟.آقای استاندار رای مردم را درک نکرد؟

رضا از تنکابن
آقای روحانی با عملکرد این استاندار شما انتظار رای دوباره را نداشته باشید.

مجیدشیرزادسوادکوهی
سلام ودرود برمجاهد جبهه های حق وعدالت جناب شیخ صمدزراعتی ای شیخ سخن از جان و زبان ما گفتی.با این اوصاف که معاون عمرانی وبرخی فرمانداران منصوب دولت قبل ومشاوران جدید که دردولت قبل صاحب منصب بوده اند و موجبات استخدام چماقداران دلوابش را فراهم نموده اند وامروز هم با جسارت تمام وسوء مدیریتشان زمینه عقب ماندگی استان و دست اندازی به تمامیت استان را مانند آنچه در گدوک سوادکوه رخ داد و میخواستند تا ورسک نیز ادامه دهند برما تحمیل نمودند امیدهامان رفته رفته رنگی دگر خواهد گرفت

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: