آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6197 1393/06/30  
چرا باید همه امکانات در یکجای مازندران جمع شود؟

گرد و خاک فرماندار رامسر


اگر بخواهیم ماندگاری مسافران را در رامسر داشته باشیم باید برای جذب آنان در پاییز و زمستان هم برنامه داشته باشیم که البته اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

فرماندار رامسر با انتقال دانشگاه واحد بین الملل علوم پزشکی رامسر به مرکز استان مخالفت کرد.

 
به گزارش خبرنگار مهر، حسین شعبان سروری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری رامسر، با اشاره به تودیع فتاحیان رئیس دانشگاه واحد بین الملل رامسر به دلیل قبولی وی در مراتب عالی پزشکی، گفت:  در یکسال گذشته که فتاحیان ریاست این دانشگاه را برعهده داشت، تلاش وی در جهت کلنگ زنی پردیس دانشگاهی رامسر در هفته دولت و عدم انتقال این دانشگاه به  مرکز استان، ستودنی است.
 
وی  گفت: اخیرا شاهد بیانیه ای از افراد مجعول مبنی بر انتقال این دانشگاه به مرکز استان در برخی سایت ها بودیم که جای تعجب داشت چراکه در زمان آغاز سال تحصیلی و هنگامیکه پردیس دانشگاهی رامسر بعد از چهل سال خواب و رکود  کلنگ زده می شود، این نامه منتشر می شود که البته مقاصد شخصی برخی افراد در پشت آن بر ما روشن بوده که حرکتی بسیار ناشایست است.
 
فرماندار رامسر ادامه داد : بیش از 25 سال دانشگاه آزاد تنکابن در حال تربیت دانشجویان علوم پزشکی است و از درون همین دانشجویان نخبگان پزشکی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند حال چگونه است که  برخی افراد معلوم الحال ادعا می کنند که ما امکانات نداریم.
 
فرماندار رامسر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  یاد و خاطره ی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز های میهن اسلامی و جانفشانی دلاوری مردم این مرز و بوم در دفاع از کیان نظام و اسلام بوده است.
 
شعبان سروری افزود: همه آحاد ملت اسلامی با گوش فرا دادن به فرمان امام راحل پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و جانانه و صادقانه ، آنچنان رشادت و از خود گذشتگی نشان دادند که تاکنون هیچ کشور متجاوزی به خود اجازه حمله نظامی به ایران را نداده است.
 
وی اضافه کرد: ایمان به خدا، وحدت و همدلی و  پایداری و صبوری رمز موفقیت ایثارگران ، شهدا  و جانبازان در جنگ تحمیلی بود و مهمترین نیاز امروز ما برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت است.
 
 فرماندار رامسر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ی آموزش و پرورش بوده و بار سنگین تعلیم و تربیت نسل جوان کشور بر عهده معلمین گذاشته شده است که بر کسی پوشیده نیست و در این زمینه همه دستگاههای اجرایی باید در کنار این نهاد در جهت پرورش نسل نوجوان  و جوان کشور احساس مسئولیت کنند.
 
رییس شورای ادارای رامسر در خصوص طرح سرشماری کشاورزی نیز گفت: با دستور رییس جمهور  عملیات اجرایی  این طرح آغاز شده و در شهرستان رامسر نیز با تشکیل ستاد و شناسایی اعضای ستاد و نیروهای آمارگیر  آماده  اجرای طرح هستیم.
 
فرماندار رامسر ادامه داد: این طرح برای شهرستانمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا رامسر علیرغم  وسعت کم مزارع ولی بواسطه تنوع محصولات کشاورزی از اهمیت بالایی در این زمینه برخور دار است.
 
وی با بیان اینکه طرح سرشماری کشاورزی نخستین بار به صورت دستی انجام می شود ، خاطرنشان کرد : همه ادارات موظف هستند در این امر مهم حمایت و مساعدت داشته باشند تا آمار صحیح و درستی جمع آوری شود.
 
انتقاد از توزیع نادعادلانه امکانات در مازندران
 
سروری ضمن گلایه شدید از  توزیع ناعادلانه امکانات و تجهیزات در استان مازندران ، تصریح کرد : وقتی رامسر در  همه زمینه ها ، از جمله گردشگری ، درمانی و .. ظرفیت های بالایی  دارد  چرا باید همه امکانات در یک جای مازندران جمع شود و این کار معنا ندارد و جای تاسفش باقیست و البته بجای این مجیز گویی ها بهتر نیست ، تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند .
 
عالی ترین مقام دولت در شهرستان رامسر تاکید کرد : من به پشتوانه همه مردم رامسر , شوراها و دهیاران و همه مدیران اعلام می کنم که این افراد  خواب خود را تعبیر نخواهند کرد و آرزوی انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را به هر نقطه ی دیگر به گور خواهند برد.
 
سروری افزود : رامسر روزهای پایانی حجم زیاد گرشگران را می گذراند و البته تلاش ها و برنامه های مطلوبی راهم  در جهت رفاه حال آنان داشتیم ولی در ایستایی گردشگران  در رامسر ضعف داریم.
 
فرماندار رامسر گفت : اگر بخواهیم ماندگاری مسافران را در رامسر داشته باشیم باید برای جذب آنان در پاییز و زمستان هم برنامه داشته باشیم که البته اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.
 
وی گفت : رامسر به اذعان مدیران استانی کمترین غریق را داشته و در بخش خدمات طرح دریا بهترین شهرستان مازندران بوده است.
 
مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز در ششمین جلسه شورای اداری رامسر گفت :  توجه به استعداد های درونی و زندگی شرافتمندانه دانش آموزان از مهمترین مسایلی است که باید بدان توجه شود.
 
محمد صادق امین نیا افزود : برای رسیدن به طرحی جامع و کامل در راستای بهره  گیری از توانمندی های دانش آموزان ، نیازمند برنامه ریزی استراتژیک هستیم و  منابع دینی و قرآن کریم نقش بی بدیل خود را در تمام زمینه ها نشان داده است و حتی دشمنان نیز به این مهم اذعان دارند.
 
امین نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش به تبعیت از مراجع و منابع دینی و اسناد بالادستی در جهت عمل به سند تحول بنیادین این نهاد گام برمی دارد، تصریح کرد:  پنج الویت مهم در سند تحول بنیادین در سال جاری از سوی وزارت آموزش و پرورش با توجه به شناسایی 1 هزار چالش  مشخص شده است که  توسعه مشارکت فکری و مادی  الویت نخست  است.
 
مدیر آموزش و پرورش رامسر ادامه داد : سازماندهی و بهسازی نیروی انسانی ، بهبود مدیریت آموزشگاه تمر کز زدایی و واگذاری بخش اعظم اختیارات به آموزشگاهها و بودجه ریزی و عملیاتی شدن بودجه ها از دیگر این الویت هاست.
 
تحصیل 9 هزار دانش آموز در رامسر
 
امین نیا اظهار داشت : در شهرستان رامسر 80 آموزشگاه در سطوح متوسطه اول و دوم با 9 هزار دانش آموز وجود دارد .
 
وی گفت : آموزش و پرورش  متعلق به یک نهاد خاص نیست بلکه متعلق به همه ی مردم است و این نهاد مقدس نیازمند حمایت همه دستگاههای اجرایی در راستای  حمایت از دانش آموزان کم بضاعت است.
 
این مقام مسئول بر نکات ریز اخلاقی و تربیتی دانش آموزان با توجه به آفات جامعه تا کید کرد و افزود : مسایل اخلاقی دانش آموزان با بهره گیری از منابع دینی در مسیر صحیح خود هدایت می شود.
 
مدیر کمیته امداد امام (ره ) شهرستان رامسر نیز  در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : نقش کمیته امداد در جهت حمایت از محرومین جامعه بر کسی پوشیده نبوده و قریب به 6 میلیون نفر  از افراد دهک پایین جامعه تحت پوشش این نهاد در کشور هستند.
 
1500 دانش آموز رامسر تحت حمایت کمیته امداد هستند
 
پرویز سرایی افزود : هزار و 574 خانوار در شهرستان رامسر تحت پوشش کمیته امداد رامسر قرار دارند و از این تعداد 727 خانوار روستایی و 802 خانوار شهری هستند و هشت میلیارد ریال پرداخت مستمری ، اعطای 2 میلیارد ریال وام کار گشایی ، اعطای 23 میلیارد ریال وام اشتغال و یک میلیارد ریال خدمات درمانی از جمله کارهایی بود که کمیته امداد امام (ره ) رامسر در سال جاری انجام داد.
 
وی اظهار داشت : انجام کار های فرهنگی ، برپایی جشن  عاطفه ها و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت  نیز از دیگر اقدامات این نهاد است.
 
سرایی ،مشارکت خیرین در کمک به محرومین را خواستار شد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: