آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6314 1393/07/07  
علی شادمان در گفتگو با شمال امروز:

خودزنی؛ شایسته حامیان دولت نیست/ نگاه به مسئولان تقویتی باشد


شمال امروز/ محمد قلي نژاد : در کش و قوس فضای انتقادی برخي گروهاي همسو دولت از عملكرد استاندار ؛ شادمان با ارائه كارنامه عملكردي اش ؛ صبر و نقد منصفانه را بهترين فرصت براي مشاهده تحقق انتظارات و دغدغه هاي چهره هاي منتقد دانست

شمال امروز/ محمد قلي نژاد : در کش و قوس فضای انتقادی برخي گروهاي همسو دولت از عملكرد استاندار ؛ شادمان با ارائه كارنامه عملكردي اش ؛ صبر و نقد منصفانه را بهترين فرصت براي مشاهده تحقق انتظارات و دغدغه هاي چهره هاي منتقد دانست.
 
 
به دنبال دولت رفاه نیستیم به دنبال جامعه رفاه هستیم 
 
به گزارش شمال امروز : شادمان مديركل اموراجتماعی و فرهنگي استانداري مازندران  که سوابق علمي ؛ فرهنگي و دانشگاهي را نیز در تجربه كاري داراست در گفتگو و مصاحبه اختصاصي با شمال امروز ضمن ارائه نمونه اي گزارش عملكرد يكساله مجموعه تحت مديريتش توصیه هایی  را به همراهان ویاران حامي دولت  روحانی داشت و گفت: همه جریانهاي سياسي استان قواعد بازی را بدانند وبا نقدهای منصفانه ؛ صبورانه منتظر تحقق وعده هاباشند و مردم خود در مورد عملکردها هوشيار و صادق و غیر صادق را می شناسند و می توانند قضاوت کننده خوبي در لمس تحول استان با وجود فشارهاي اقتصادي و اعتباري و هجمه هاي بين المللي باشند .
 
 
شادمان در پاسخ به سوالي مبني بر كارنامه عملكردي اش به شمال امروزگفت: به دنبال دولت رفاه نیستیم به دنبال جامعه رفاه (رفاه مردمي)  هستیم و رسیدن به آن نیاز به صبر ؛ وحدت و وفاق بيشتر دارد و فراموش نکنیم که مردم چه شرائط مدیریتی را در گذشته گذراندند و انتظار از یک دولت یکساله در تحقق برنامه هاي قفل شده گذشته به اندکی صبرو وفاق نیاز دارد...
 
 
 
 
علی شادمان افزود: در طول یکسال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید لااقل در حوزه کاری اینجانب اقدامات خوبی را در استان مازندران شاهدیم ؛ کاهش شدید غرق شدگان دریا ؛ ساماندهی و بستر سازی خوب حمایتی از تشکلهای بخش خصوصی وNGO  و... تدوين سياست برنامه محوري فعاليتهاي فرهنگي و اجتماعي و ... نمونه های از آن بوده است . 
 
 
وی گفت: نگاه دولت در بخش فرهنگی و اجتماعی نگاه برنامه محورهدفمند است که در این راستا در بخش فرهنگی و اجتماعی با روی کار آمدن دولت یک برنامه ریزی نظام مند را درپیش گرفته ایم و با فراخوان برنامه فرهنگی ازدستگاهها آنرا در قالب اهداف کلی ترسیمی نموده و در کارگروه فرهنگی اجتماعی مطرح و در قالب ساز و کار برنامه محور به دستگاهها ابلاغ شد .
 
 
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران به شمال امروز گفت: نگاه دولت نگاه برنامه محور است ؛ تمام تلاش ما این است که در سال جدید بودجه های فرهنگی و اجتماعی  در حد بودجه اقتصادی و عمرانی افزایش دهیم  .
 
وی افزود:  ما استانی هستیم که صنعت توریسم برای ما بسیار مهم است و جذب توریسم در دنیا برای توسعه هر کشور برنامه ریزی برای جذب توریسم بسیار حائز اهمیت است لذا ما نیز باید دراستان به این امر مهم توجه بیشتری نماییم و جذب توریسم را در قبل درآمد مورد توجه قرار دهیم .
 
شادمان افزود: در طرح دریا امسال نسبت به همه سنوات؛ شاهد افزایش چشمگیر برنامه ها و تحولات سواحل دريا بودیم . 
 
 
 
وي افزود: درسال گذشته  82 طرح در دريا اجراشد كه ما امسال آنرا به 12 طرح  افزایش دادیم که با 94  طرح وافزايش و  تجهيز ناجیان غریق و نیروهای هلال احمرو نیروی انتظامی  در تمام مناطق حادثه خیز خارج از طرحها  به كاهش چشمگير غرق شدگان روبرو بوديم . 
 
 
تعداد نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی را 30 درصد افزایش دادیم . برای کلیه مدیران طرح دریا ضمن برگزاری کلاس توجیهی  برای اولین بار آموزش نحوه مدیریت طرح دریا را بصورت کارگاه برایشان به اجرا گذاشته شد. 
 
 
 
 
وی در خصوص سازمانهای مردم نهاد گفت: در گذشته مازندران داراي 118سازمان مردم نهاد بوده كه با روي كار آمدن دولت تدبير واميد ودر این مدت کوتاه به 183 مورد رسیده و اينك ببش از 50 طرح استانی در دست اجرا است كه اين فقط مجوزهايي است كه استانداري صادر نمود وبا تعداد مجوزهايي كه دستگاههاي مرتبط ديگر در نظر بگيريم بيش از 500 طرح مي رسد   که در نظر داريم با واگذاری امورات زیست محیطی وبهداشتی ؛ هنری و... با فعالسازی عملیاتی آنان؛ جان تازه اي را به سازمانهاتی مردم نهاد دميده شود كه درهمایش و گردهمايي800 نفر سازمانهای مردم نهاد به آن اشاره مفصلي شد. 
 
 
شادمان پيرامون ساير حوزه ها با اشاره به آسيب هاي اجتماعي افزود: درحوزه آسیب های اجتماعی در شش ماهه اول سال  ما 6/7 درصد کاهش طلاق را امسال شاهد بوده ايم  که در صورت روند استمرار آن در شش ماهه دوم ؛ نشان از افق های مثبت را دارد  و در بحث متکدیان در استان نیز یک مرکز برای جمع آوری متکدیان در گذشته داشتیم که با راه اندازی دومین مرکز درآمل ؛  بزودی سومین مرکز متکدیان در شهرستان تنکابن راه اندازی می شود که نشاندهنده افزايش دوبرابري  اين فعاليت دارد. 
 
شادمان  با ارائه گزارش و آمار مفصل از ايجاد انگيزه ناجيان با پرداخت مطالبات سنوات گذشته ؛ افزايش 30 درصدي نيروها ؛كاهش 50 درصدي غرق شدگان ؛آموزش مديران سواحل را حاصل روند كنترلي؛ برنامه ريزي  وعملكرد مثبت  استاندار ؛ معاون سياسي و مجموعه همكاران ما در استانداري مازندران در يكسال از شكل گيري دولت دانست .
 
 
استاندار یک نیروی اخلاق گراست  
 
 
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار شمال امروز در مورد انتقادات برخی از چهره های سیاسی و یاران دولت روحانی  بر عملکرد استاندار افزود : علاقه مندم هرکس در حوزه خودش اظهار نظر کند و نظرات هم بايد فني ؛ مطالعاتي و كارشناسي باشد .
 
 شادمان گفت: من ابایی در اظهار نظر ندارم اما بهتر است حوزه تخصصی معاونت سیاسی به این امر بپردازد و گزارش دهد هرچند بنده سالها در حوزه های مختلف سیاسی و امنیتی بر امور اشراف دارم اما در این مورد بهتر است بنده سکوت کنم  و دوستانم اظهار نظر فني وتخصصي كنند. 
 
 
 
شادمان در پاسخ به سوال شمال امروز كه استاندار در يكسال عملكردش را نه به عنوان مدير تحت امرش به عنوان يك شهروند خدمت گيرنده چگونه ارزيابي مي كنيد ؛افزود: شما در نظر بگیرید وقتی آقای اژه ای  در سفری به استان وارزیابی عملکردی  به عنوان نماینده دستگاه قضا درخطابی مجموعه مدیران و استاندار گفت: مدیریت جهادی در مازندران اتفاق افتاد مي تواند نشاندهنده نوع نگاه مثبت به عملكرد وي وتيم همراهش در طول يكسال باشد. 
 
شادمان با ورود اثر گذار استان به برخي موضوعات عملكردي  مي افزايد:  بحث مشکلات برنجی که پیش آمد با حضور به موقع استاندار و پیگیری بعمل آمده با مصوب دولت بازار برنج دوباره رونق گرفت و دغدغه کسب و کار کشاورزان تا حدودی نسبتا خوب در استان برطرف شد وحال واحوال خوبی را امروز شاهديم. 
 
 
شادمان گفت: استانداردر تمام زمينه هاي استان داراي حساسيت ويژه است كه اگر به برفی که در غرب استان آمد دقت کنیم وي با استقرار يك هفته خود در منطقه یک هفته به دقت چالش مذكور را ممديريت كرد ؛ همچنين براي اولین بار با پیگیری استاندار و معاون سیاسی ایشان ما 18 میلیارد تومان اعتبار طرح دریا مصوب از دولت گرفتیم که در طول تاریخ این طرح در مازندران سابقه نداشت .
 
وی افزود: استاندار یک نیروی اخلاقی است و چون کمتر می خواهد به منتقدینش جواب دهد، به این فضاها بیشتر ورود پیدا می کنند. 
 
نگاه به مسئولان باید ؛ نگاه تقویتی باشد
 
 
شادمان در پاسخ به سوال شمال امروز كه استاندارمازندران  به بسياري از نظرات حاميان ستادي دولت روحاني  كم توجه بوده است افزود: برخي از جریانات همراه دولت كه منتقد استاندار هستند ، معتقدا آن مقدار آرایی که به طرف دولت ریخته شد از طرف آنان بود و انتظارشان این است که سهم شان که تاثیر زيادي در پیروزی دولت تدبير و اميد  داشته اند بيشتر است با كم توجهي به آنان  طوری نباشد که موجب دست اندازمخالفین دولت شودو دغدغه های آنها بیشترهمین است كه بيشتر ديده شوند و جنبه انتقاد حذر داشتن است نه جنبه تخریب دولت و بنده نگاه تخریبی در آنان نمی بینم ونقد درون از خودرا دارند و با قدرت حامي دولت وسياستهاي آن در استانند .  
 
وي در پاسخ به سوالي كه برای برون رفت از این قضیه  چه باید کرد ؛ گفت: به نظر بنده سرجمع این انتقادات به نفع  توسعه استان وتحقق برنامه دولت نیست؛ کما اینکه ما در خانواده های خود مشکلاتی داریم ولی خودزنی شايسته حاميان دولت نيست و نباید خودزنی کنیم. موفقیت دولت همان موفقیت مردم و آرمانهاي ما است و جریانات حامی دولت باید به آن توجه کنند . 
 
 
جریانها قواعد بازی را بدانند؛ ما  سرنشین هاي یک کشتی هستیم
 
شادمان گفت: نظام متعلق به همه مردم از هر گروه وطيفي است و من توصیه ام به همه جریانات این است که آنها هم خودزنی نکنند و نظام متعلق به همه است و ما  سرنشین هاي یک کشتی هستیم ؛ هرقسمت از این کشتی دچارآسیب گردد؛ صدمه به همه مردم وارد می شود. همه جریانها قواعد بازی را بدانند و نقدهای منصفانه نمايند و مردم خود در مورد عملکردها صادق و غیر صادق را می شناسند و می توانند قضاوت کنند . 
 
 
شادمان افزود: همه باید تلاش کنیم که حتی خود رهبری فرمودند دولت به موفقیت برسد  و همه اندیشه ها در راستای موفقیت کشور گام ببردارند. توسعه اگراتفاق بیافتد به نفع همه است. ماهمه سرنشینان یک کشتی هستیم. 
 
 
وي در پايان مصاحبه با شمال امروز گفت: خواهش ما این است هر مدیری حتی یک روز بر مسند است نگاه ما نگاه تقویتی باشد ؛ تقویت می تواند هم با نقد و هم حمایت منصفانه همراه باشد تخریب ؛ تضعیف و شایعه به نفع هیچکس نیست. این نگاه من است که همیشه داشته و دارم. 
 
 
شادمان خاطر نشان كرد: ما در یک اصل تفاوتی نداریم وآن هم سربلندی کشورمان است ؛ در هفته دفاع مقدس قرار داريم و به بركت اين هفته ورشادتها وايثار بهترين هاي اين كشور كه دفاع نمودند و مبارزه كردند و خونشان را دادند و  این همه شهدا رفتند تا کیان وارزشهایمان بماند آنها با نگاه ملی و همه جانبه به قضیه نگاه کردند. ماباید از آنها سرمشق بگیریم و با صبوري و نگاه ملي و همه جانبه به موضوعات و فعاليتها بنگريم.   گفتگواز : محمد قلی نژاد 
 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

متاسفانه عده ای می خواهند استان آرامش نداشته باشد

آقای شادمان می دونه که زمستان نزدیک است . وقتی یکبار برف اومدن کل استان را با مشکل غرب درگیر کرد وی چرا از تمهیداتشان از آینده نگفت

این دوستمان درست می فرماید گذشته گذشت خوب یا بد مردم دارند قضاوت می کنند اما استاندار و معاونین و خود آقای شادمان برای ذخیره سوخت زمستانه ما دستوری اقدامی برنامه ای دارندما در مناطق بدی زندگی می کنیم که نبود سوخت یعنی مرگ و دشواری و رنج....

گروه های موسیقی و هنری در مازندران با سختی های اجرا و استس هایی روبرویند که متاسفانه در استان با برگزاری یک موسیقی پاپ ونشاط آور دچار تنش سیاسی و چالشیم که دفتر امور اجتماعی در این خصوص ورود پیدا نکرد و ضعیف ظاهر شد.

تعریف از روساو به به و چه چه ها مبارک

متاسفانه اتفاقات خوبی را در استانمان شاهد نیستیم بهترین نسخه همین صحبت های آقای شادمان است که باید با نگاه تقویتی استان ومسئولان را کمک کنیم تشکر از این مصاحبه و گفتگوی خوبتان.

آقای شادمان معاون استاندار گفت: : میزان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مازندران ناچیز است. شما چگونه می خواهید به جذب توریسم بپردازید با سرمایه کم به نظر شما می شود کاری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر همه مدیران در یک سالگی دولت اینگونه گزارش عملکرد می دادند هزاران تخریب هم بر استاندار ومدیرانش کار کرد نبود .دست مریزاد شمال امروز و شادمان استاد بنده

احمد
شادمان همیشه مرد عمل واعتدال بود هیچوقت ندیدم از کسی بی جهت دفاع کند اگر چه حق او در پست فعلی نیست لایق جایگاه بلند تری است. چه زیبا و با ادب واخلاق وحرفه ای وسیاستمدارانه همانند هاشمی کلام را کاملا حساب شدده در عنان دارد همیشه به او افتخار می کردم و می کنم

احمد
شادمان همیشه مرد عمل واعتدال بود هیچوقت ندیدم از کسی بی جهت دفاع کند اگر چه حق او در پست فعلی نیست لایق جایگاه بلند تری است. چه زیبا و با ادب واخلاق وحرفه ای وسیاستمدارانه همانند هاشمی کلام را کاملا حساب شدده در عنان دارد همیشه به او افتخار می کردم و می کنم

رمضانزاده
من استاد دانشگاه هستم. ببینید اگر یک فرهیخته در مسند قدرت باشد چقدر با اخلاص و هوشمندانه حرف می زند احسن شادمان عزیز

حسین
درود بر شادمان معلم اخلاق و سیاست دیگر میران از ایشان درس بگیرند

حسن
آقای شادمان : خودت بهتر میدونی چه خبره؟؟؟، چند تا مدیر در حوزه امور اجتماعی بدون اطلاع و تایید شما و معاون سیاسی و حتی استاندار منصوب شدند؟؟؟بسه دیگه وصله و پیله نکن....

استاندار با عبور از برهانهای زیادی رفته رفته نشان می دهد با تدبیر می توان بر مشکلات نائل آید این بنده خدا می خواهد کار کند اما از روز اول انتصابش امانش را گرفته اند باید به او فرصت داد

درود بر مدیران ربیع فلاح که با همه سنگ اندازی ها به کارشان توجه دارند.

شادمان بسیار موفق عمل نمود

ساده ترین راه کمک به استاندار فرصت و اعتماد و پرهیز از تخریب است

ساده ترین راه کمک به استاندار فرصت و اعتماد و پرهیز از تخریب است

چرا آمار واقعی خرابی های گذشته را نگفت چرا مقایسه دولتها در مدت مشابه یکساله را نگفت چرا به مردم نمی گوید در هشت سال گذشته در این حوزه چه کردند و چه گشت ...شادمان نشان داد ترسوست ونتونست بگوید دولت قبلی چه ها بر سرامور اجتماعی فرهنگی و... آورد

مصاحبه خوبی بود آفرین بر شادمان وگزارش عملکرد خوبش

طرح امسال دریا باشکوه بهتری برگزار شد تشکر و خسته نباشید به همکاران

من یک غریق نجاتم وهنوز هزینه هایم را به من ندادند و اکنون هم در یک استخر کار می کنم ولی شما فرمودید هزینه های گذشته را دادند لطفا بررسی کنید

حاج محمد کامنت های مارو درج کن .

کاش می شد حرفهای تورا پذیرفت یا باور کرد.

انصافا در سواحل دریا از انضباط خوبی برخورداربود و هلال احمر و نیروی انتظامی با نظم خاصی در کنار غریق های نجات بودند ما لذت بردیم واز آقای شادمان تشکر می کنیم و همه متولیان امر

معاونین وبرخی مدیران ستادی استاندار بسیار خوب فهیم وکاری و پرتلاشند وباید از آنان تقدیر کرد مخصوصا آقای یونسی و شادمان. آقای استاندار لطفا دلسرد از این هجمه ها نشوید مردم با شمایند

در این شرائط سخت کارشما قابل تحسین وسپاس است .

دریا امسال آرامتر بود و تردد و امنیت آن بیشتر....

همه چیز و همه جا گل و بلبله شادمان عزبز. اصلا کی گفته استاندار ناکار آمده؟ این حرف ها مال ایادی شرق و غربه. البته اگر دکتر قلی نژاد مدیر سایت این کامنت رو بگذاره!

رایکا
قسمت فرهنگی هیچ بودجه ای نداره و عملا تعطیله/واسه تسویه حساب زیر دو میلیون باید سه ماه دوندگی کنی/ولی تهران میلیون ها تومن ومیلیارد ها تومن خرج میشه

اسان
جشنواره فیلم یاس رو تهرانی ها اومدن وبردن و خوردن بدون هیچ بهره وسود وبازده ای واسه مردم /واقعا جای تاسفه واستان اصفهان جشنواره کودک ونوجوان رو جهانی کرده /

اقدامات موثر استانداری نمی دونیم چرا به مذاق برخی خوش نمی آید

اول آمارها را از متولیانش رصد کنید و بعد بیایید قضاوت کنید ...می دونی حجم مسافر مازندران چقدر بود و مدیریت خوب در سواحل دریا با گویش و فرهنگهای مختال سخت بود اما مسئولان سربلند بیرون آمدند

عظیم
سلام دکتر عزیاگر وقت کردی بعضی شبها بعد از اذان جلوی بهزیستی شهبند سرچراغ قرمز بیا ببین متکدیان را و یا کمی فکرکن متولی بهزیستی و وضعیت بهزیستی استان را که همقطاران شما راچطور خذف می کنند و طرفداران پرو پا قرص احمدی نژاد همانند فضای استانداری جابجا میکنند و هر چند وضعیت استانداری بهتر نیست و از تغییر خبری نیست زیاد و تعصب به این تفکر وجود ندارد که تلاش شود چه کرد استاندار در برمامه بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت بگو چه خبر هست؟ ودیگر نهاد های متولی اجتماعی و فرهنگی چه کسانی هستند؟ مدعیان متماق را خودت خوب بشناسید؟

رضا
دكتر شادمان مديريست شجاع.صبور.نقد پذير با اشرافيت كامل بر كارش .دوستان خلاف اين موضوع بنوسيد حق الناس است بايد پاسخگو باشيد.بيايد همه تلاش كنيم با هم مهربان باشيم

رضا
دكتر شادمان مديريست شجاع.صبور.نقد پذير با اشرافيت كامل بر كارش .دوستان خلاف اين موضوع بنوسيد حق الناس است بايد پاسخگو باشيد.بيايد همه تلاش كنيم با هم مهربان باشيم

رشمانلو
من یک روز نامه نگار هستم یونسی وشادمان در روز خبرنگاران همه همت را گذاشتند اما حتی اشاره ای به آن نشد وآنها هم مخلصانه لب به سخن نگشودند درود بر آنها. 

معلمی
دکتر شادمان بعنوان یک جامعه شناس ،می دا ند چگونه کار کند وچگونه حرف بزند ایول

حسنی
هر وقت مصاحبه دکتر شادمان را می خوانم لذت می برم ،حرفه ا ی ،منطقی ودلنشین . خدا پشت و پناهت دکتر.

علی
برادر عزیز جشنواره یا س بین المللی وموجب افتخار استان بو د جشنواره کودک را چون اصفهانی ها میزبان بودند خوب بود اما فیلم یاس با آن عظمتش بد بود؟ چرا مرغ همسایه غاز است.

محسنی
دکتر شادمان امید ما هنرمندان است سینما ، تئاتر ، هنر شادمان را چشم انتظار است

احمد
از همکاران دکتر شادمان هستم آمار مسافرین نشان می دهد 68در صد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است واقعا مدبرانه با حمایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی کاهش غرقی در مقایسه با ده سال گذشته موجب افتخار است شادمان با بر برنامه ریزی هنر مندی خود را در فعال کردن سازمانها در امر دریا نشان داد

مثل شادمان زیادند که می تونند با اقداماتشان نشاتن دهند هستند افرادی که خدمت را به قدرت ترجیح دهند

هنر مند
اخیرا با دکتر شادمان در با ره مشکلات هنرمندان و روزنامه نگارن ملاقات داشتم از اشراف او به امور انگشت به دهان گذاشتم اگر اصفهانی بودالان حداقل وزیر بود . مناعت طبع وخضوع او وصف ناپذیر است خدا یااو را یار باش

شیر دل
از همرزمان دکتر هستم به او افتخار و دایش می کنم

اکبری
از علاقه مندان شادمان هستم آنقدر من خبر دارم او خستگی را به سخره میگیرد اونحیف است اما چابک ،صبور است اما پر جنب وجوش، سکوت در کلام ولی اقتدار در مرام . واقعا جامع الا طراف است افتخار مازنی هاست

تیموری
نفت و سوخت زمستانه چه ارتباطی با شادما ن دارد؟؟؟؟ انصاف داشته باشیم . او در امورات خود پاسخگوست

سلام همرزم آقای شادمان بفرمایید ایشان در چه زمینه های تخصص درخور توحه دارد که اینقدر از او تعریف می کنید ...اگر مدیرکل نبود هم اینرا می گفتید

شادمان یک مرد شریف و مومن و متعهدی است

اموراتی را هنوز انجام نداده یکسال تازه شروع کرد اون هم نه آماری داد نه مستنداتی که قابل سنجش باشد شادمان از تعریف هایتان پیداست که هنوز زود است درموردش قضاوت کنیم

مریم
من توان دکتر شادمان را در تقویت سازمانهای مردم نهاد کاملا مشاهده کردم او مبتکر منشور سازمان های مردمی با مدیران اجرایی بود وبا همکاری ماها گردهمایی 800 نفری را بدون اینکه دولت ریالی خرج کند امسال برگزار کرد سزمانهای تازه جان گرفتند درود بر دولت تدبیر و امید.

محمد رضا نظری
آقای شادمان تحت مدیریت مدیری مخلص وبی ادعاوباهوش وخردمند وتوانا وبی ریاوصادق بنام آقای یونسی بهره مند است. ایشان سعی فراوان دارد تا نیروهایش تواناومجرب و بی حاشیه ودر عین حال پاکدست و پاک چشم وراستگو باشند.بنظرم تاثیر این نوع مدیریت نه فقط در مدیریت اقای شادمان بلکه در دیگر مدیران و پرسنل معاونت سیاسی کاملا مشهود است .من از نیروهای این معاونت هستم وبا معاونتهای بسیاری کار کردم ولی آقای یونسی از همه ابعاد ازدیگران برتر است. بی ادعاو توانا

آفای دکنر شادمان مدیری بسیار با اخلاق ، توانمند، شجاع و صادق است همچنین مرد عمل است واقعا باید قدر چنین مدیر دلسوز نطام را دانست .

شمایی که می گویید مثل شادمان زیادند !!!! این همه کارنامه ی درخشان از دکتر شادمان بس نیست . چطوری باید کسی را به شما شناساند . خیلی بی انصافید . چرا نمی خواهید باورکنید چون دکتر شادمان ( مدیری شجاع ، توانمند ، بامرام ، با اخلاق ، متعهد ، با درایت ، مرد عمل ، در مدیریت استاد ) انگشت شمارند ... چه کسی دیگر؟؟؟

مجتهد ی
یونسی خیلی خوب است اما دکتر شادمان یک چیز دیگری ا ست کتمان حقیقت هم خوب نیست

نحیف
دکتر عزیز-امارکاهش طلاق دادید؟ چه کار برنامه ریزی شده ای درخصوص اشتغال و برنامه های تخصصی جدید دراستان شکل گرفت که منجر به کاهش طلاق شد؟درخصوص غرق شدگان چندنفرجذب جدیدداشتید؟کاهش اسیب های اجتماعی را بیان داشتید یک نیو نگاهی به عباس اباد نکا بزن و مشاهده کن که افراد اسیب دیده را درسط شهر همانند ویروس پخش کردید؟و...

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: