آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6331 1393/07/05  


شايد برهاني 10بازي ديگر نيمکت‌نشين باشد


امير قلعه نويي بعد از سه باخت پياپي تيمش همچنان ازاستقلال حمايت مي کند. او معتقد است بازيکنانش آنقدر عملکرد خوبي در زمين دارند که نمي تواند از آنها در رختکن انتقاد کند.

امير قلعه نويي بعد از سه باخت پياپي تيمش همچنان ازاستقلال حمايت مي کند. او معتقد است بازيکنانش آنقدر عملکرد خوبي در زمين دارند که نمي تواند از آنها در رختکن انتقاد کند.


 

 سرمربی استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" در مورد وضعیت استقلال و امیدش به قهرمانی این تیم صحبت کرد.

به ذوب آهن تبریک می گویم
بازی خیلی خوبی مقابل ذوب آهن داشتیم. فکر می کنم این یکی از بازیهای خوب لیگ بود که دو تیم یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند. من اگر یک سری از حرفها را بزنم که دوباره تکراری می شود. من از بچه هایم راضی هستم.اگر همه موقعیتهای ما گل می شد.نتیجه طور دیگری رقم می خورد. من به تیم ذوب آهن هم تبریک می گویم.

قلعه نویی و مصاف با گل محمدی
قلعه نویی در تمام رویارویی هایش مقابل قلعه نویی در لیگ پیروز میدان بوده است . وقتی که در این مورد از قلعه نویی سوال کردیم . خیلی کوتاه پاسخ داد «به هر حال فوتبال است دیگر، پیش می آید!»

با استقلال مورد نظر من فاصله داریم
من چندین بار خدمت شما گفتم که  این استقلال با  استقلالی که من مدنظر دارم هنوز خیلی فاصله دارد. ما هنوز حتی در یک بازی بات تمام موجودیمان بازی نکردیم.مخصوصا در بحث دفاعی که ما از بازیکنانی در پستهای غیر تخصصیشان استفاده کردیم.بازیکنان ملی ما هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند. این در حالی است که بازیکنانی که از ابتدا با ما تمرین می کردند را ببینید، کلی فرق معامله است.

74% پاس سالم دادیم
دکتر کاظمی بعد از بازی با فولاد آماری را در اختیار من قرار داد که نشان می دهد استقلال عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته است.بازیکنان ما در دیدار با فولاد 107 کیلومتر دویدند.این در حالی بود که در سالهای 92-93 میزان دوندگی بازیکنان ما در هر بازی حدود 11 کیلومتر بود.یا آمار پاسهای ما به 560 پاس در هر بازی رسیده که از مقدار 74%  درصد سالم است. این نشان می دهد که اگر ما همه نفراتمان را در اختیار داشته باشیم.قطعا نتیجه بهتری هم می گیریم و در حال حاضر دست و بالمان بسته است.

این همه هیاهو برای چیست!
من نمی دانم که این همه هیاهو برای چی هست؟! استقلال هنوز تیم دوم جدول است. ما 10 بازی کردیم که 6 تا از آنها خارج از خانه بوده است. تازه حتی در یک بازی اتفاق نیفتاده که ما همه نفرات را داشته باشیم یا کسانی که من روی آنها حساب ویژه ای باز کردم.مطمئن باشید که اگر همه مصدومان برسند و ملی پوشان هم خودشان را از لحاظ بدنی برسانند، شما استقلال متفاوتی را می بینید. این برای من خنده دار است .یک عده که تا دیروز خودشان را قایم کرده بودند.کارهای برنامه ریزی شده انجام می دهند، آنها حتی وقتی استقلال مب برد هم از ما ایراد می گیرند .در حالی که من به این استقلال خیلی امیدوار هستم .

تیم ملی امید
شما ببینید یعقوب کریمی را در دفاع چپ به کار گرفتیم. بعد که دارد در ترکیب جا می افتدبلند شده رفته  تیم ملی امید. حالا اگر می گفتیم نرود تیم ملی نتایج را گردن ما می انداختند. الان که اجازه دادیم برود، مصدوم تحویل مان دادند.

نمی دانم در رختکن چه بگویم
خدا را گواه می گیرم که نمی دانم در رختکن چه بگویم. اینهمه موقعیت از حریفان می گیریم.حتما ایراد فنی داشتیم که باختیم.وقتی بازی تمام می شود تازه کار آنالیزور ها شروع می شود. ما دراین 3 بازی بالای 16 موقعیت داشتیم. کرنل ، ضربه آزاد و..اما متاسفانه نتوانسته ایم به گل برسیم. هر چند که فکر می کنم اگر ملی پوشان تلاش کنند. مشکلات کم کم حل می شود.

شاید آرش 10 بازی نیمکت نشین باشد
بازیکن پول می گیرد که خوب تمرین کند و این یک فرهنگ غلطی هست که از مربی می پرسند، چرا فلان بازیکن را بازی ندادی؟

این کادر فنی هست که می گوید چه کسانی در لیست 18 نفره تیم و چه افرادی در میان 11 نفر باشند. من هم هر وقت تشخیص بدهم ، آرش باید آماده باشد.در نهایت هم من تشخیص می دهم که چه زمان بازی کند. شما ببینید بازیکنی که 700میلیون می گیرد اگر این رقم را تقسیم بر 360 کنی می شود  روزی دو میلیون. مثل یک کارمند بازیکن هم باید به موقع در تمرین حاضر شود، خوب تمرین کند ودر نهایت این من هستم که تشخیص می دهم چه زمان باید در زمین باشد. از شما خواهش می کنم که به این فرهنگ غلط در فوتبال دامن نزنید.شما ببینید بازیکنان بزرگی مثل کاسیاس و کاکا در رئال نیمکت نشین می شوند . شما دیدید که یک کلمه حرف بزنند. در نهایت هم از رئال و مربی اش تشکر کردند.من تصمیم می گیرم، شاید 10 بازی هم از برهانی استفاده نکنم.

این تیم استقلال از تمام استقلال ها که من بهتر است
دوست دارم به هواداران استقلال که در سه بازی اخیر از ما حمایت کرده اند بگویم  من با استقلال خیلی خوش بین هستم. حتی از سالهای گذشته هم بیشتر . یک سال استقلال 17 ام جدول بود و من گفتم ما قهرمان می شویم که خدا و اهل بیت کمک کردند و این اتفاق افتاد. این تیم استقلال از تمام استقلال هایی که من داشتم، بهتر است. فقط باید ما بتوانیم با تمام بضاعتمان به زمین برویم.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: