آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6334 1393/07/06  


مازندران میزبان المپیاد ورزش های کارگران کشور


نماینده عالی دولت در استان ، با اشاره به این که می توان با برنامه ریزی، ابعاد فرهنگی این رویداد را برجسته تر نمود، خاطر نشان ساخت: مازندران زیرساخت ها و توانمندی لازم را برای برگزاری این جشنواره عظیم ورزشی داراست.

به گزارش  شمال امروز به نقل از روابط عمومی استانداری ' ربیع فلاح جلودار ' روز یکشنبه در دیدار ' مجید حسین زادگان ' از برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور در مازندران در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت : برگزاری این المپیاد، فرصتی برای رقم زدن یک رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی در استان است. 
 
 
نماینده عالی دولت در استان ، با اشاره به این که می توان با برنامه ریزی، ابعاد فرهنگی این رویداد را برجسته تر نمود، خاطر نشان ساخت: مازندران زیرساخت ها و توانمندی لازم را برای برگزاری این جشنواره عظیم ورزشی داراست.
 
استاندار، افزود: این رویداد، موجب شور و نشاط در فضای استان خواهد شد و لازم است ، برای حضور بیشتر جوانان، در مکان های برگزاری مسابقات، تمهیدات لازم اندیشیده شود.
 
' مجید حسن زادگان ' ، رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، با اشاره به این که این فدراسیون با سابقه ی فعالیت 50 ساله، جامعه ی هدفی نزدیک به 30 میلیون نفر را در کشور در بر می گیرد، تصریح کرد: در سند چشم انداز 20 ساله که برای ورزش کارگری تنظیم شده است، چهار برنامه 5 ساله پیش بینی شده که یکی از این برنامه ها، برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی است.
 
حسین زادگان از برگزاری این المپیاد در دهه اول اسفند ماه امسال، در مازندران خبر داد و یاد آور شد: ابتدا، مسابقات مقدماتی در استان های کشور برگزار خواهد شد و برگزیدگان استانی برای حضور در مسابقات نهایی المپیاد به مازندران خواهند آمد.
 
وی با اشاره به این که این مسابقات در 4 روز برگزار خواهد شد، گفت: برای نخستین بار، مسابقات شطرنج کارگری هم در این المپیاد برگزار خواهد شد و از رییس کنفدراسیون جهانی نیز برای حضور در مازندران در طول مسابقات دعوت به عمل خواهد آمد.
 
رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، از برگزاری تورهای گردشگری برای شرکت کنندگان در المپیاد به منظور شناخت جاذبه های استان در این بخش خبر داد و خاطر نشان ساخت: جشنواره ورزش های بومی، محلی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.
 
وی با اعلام این که با توجه به ظرفیت های ورزشی، فرهنگی و امکانات موجود درمازندران، این استان به عنوان مکان برگزاری المپیاد انتخاب گردید، یاد آور شد: از ظرفیت شهرهای مختلف مازندران نیز برای برگزاری مسابقات بهره گیری خواهد شد.
 
حسین زادگان از چرخاندن مشعل این المپیاد در استان های مختلف و ورود آن به مازندران در ایام مسابقات به عنوان یک حرکت نمادین خبر داد و عنوان نمود: بنا داریم؛ طرح عضو گیری ورزش کارگران را هم در این المپیاد با حضور وزرای ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز نماییم.
 
رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، افزود: این المپیاد می تواند به یک جشن ملی برای ایجاد فضای شور و نشاط بدل شود.
 
گفتنی است؛ جزییات این رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی و امضای تفاهم نامه در این خصوص، در جلسه ای با حضور رسانه های استان در هفته های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور پیگیری های ویژه، مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر ان کل امور اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی استانداری حضور داشتند

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

حشمت
استاندار بجای المپیاد به مشکلات استان رسیدگی کنه که با این مدیریت بعید است تا اسفند ماندگار باشه .ضمنا این مسابقه ها در مازندران اشباه هست و بهتر بود در یک استان دیگر برگزار میشد

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: