آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6339 1393/07/06  


ابراهيمي: قلعه‌نويي بگويد، قهرمان مي‌شويم


هافبک استقلال با عذرخواهي از هواداران از آنها درخواست کرد مثل هميشه در کنار‌شان باشند تا بتوانند از اين مرحله عبور کنند.

هافبک استقلال با عذرخواهي از هواداران از آنها درخواست کرد مثل هميشه در کنار‌شان باشند تا بتوانند از اين مرحله عبور کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، اميد ابراهيمي که در اين فصل بازي‌هاي خوبي در ترکيب استقلال از خود به نمايش گذاشته تيمش را در سه بازي گذشته مستحق باخت ندانسته و بدشانسي را در آن دخيل مي‌داند. هافبک شماره 6 استقلال در مورد شکست تيمش مقابل استقلال گفت: تلخ بود. فقط اين را مي‌توانم بگويم که اصلا مستحق اين باخت نبوديم. نمي‌خواهم توجيه کنم و همه بگويند چون باخته‌ايم اين حرف را مي‌زنيم. از هواداران و مردم مي‌خواهم منصفانه بازي ما را تماشا کنند.

وي در ادامه صحبت‌هايش با "ورزش سه" گفت: همه ما تلاش‌مان براي موفقيت تيم را انجام داديم و وقتي هم که عقب افتاديم موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که شانس نداشتيم. گاهي تيم شانس دارد و به طور مثال در دقيقه 94 گل مي‌زنيم و برنده مي‌شويم و گاهي اصلا توپ‌هاي ما راهي به دروازه ندارند.

امیدواریم بدشانسی هایمان تمام شود
ابراهيمي با ذکر اين نکته که باخت‌هاي‌شان در هفته‌هاي گذشته به عملکرد ضعيف‌شان مرتبط نبوده، گفت: کاش ضعيف کار مي‌کرديم و مي‌باختيم اما اينطور نبود و همه ما تمرکز و توان‌مان روي بازي بود و فقط در ضربه آخر و جايي که توپ بايد وارد دروازه مي‌شد مشکل داشتيم. ان‌شاءاله اين بدشانسي‌ها هم تمام مي‌شود و خواسته‌هاي هواداران را برآورده مي‌کنيم.

هیچوقت سه باخت تجربه نکردم
هافبک دفاعي سابق سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا تاکنون در عمر ورزشي‌اش سه باخت پياپي را تجربه کرده است، گفت: هيچ وقت در زندگي ورزشي‌ام سه باخت پياپي را تجربه نکردم و اين برايم دردناک و ناراحت کننده بود که اين مساله بايد در تيمي مثل استقلال اتفاق بيفتد. اميدوارم هواداران ما را ببخشند و از آنها بعنوان عضو کوچکي از تيم مي‌خواهم مثل هميشه کنارمان باشند تا اين خاطره را فراموش کنيم و روزهاي خوب استقلال را رقم بزنيم.

قدرت واقعي استقلال را خواهيد ديد
وي ادامه داد: هواداران انتظارات به حقي از ما و تيم خودشان دارند و خيلي خوشحاليم که اين انتظارات را بازي‌هاي هفته‌هاي اول بالا برده‌ايم. اگر بدشانسي و مصدوميت‌ها که بلاي تيم ما شده است تمام شود مطمئن باشيد کيفيت و قدرت واقعي استقلال را خواهيد ديد.

قلعه‌نويي بگويد، قهرمان مي‌شويم
ابراهيمي با دفاع از سرمربي تيم‌شان در ادامه گفت: بايد به اين تيم اميد داشت، وقتي آقاي قلعه‌نويي بعد از اين همه سال تجربه مي‌گويند استقلال قهرمان مي‌شود چرا بايد به آن شک داشت؟ ايشان مطمئنا به توانايي تيمش واقف است که اينطور مي‌گويد. فقط بايد کمي تمرکزمان را بالاتر ببريم و بازي‌ها را بهتر شروع کنيم. هيچ تيمي دست و پا بسته مقابل استقلال حاضر نمي‌شود و همانطور که ديديد نفت و ذوب هم مقابل ما خيلي خوب کار کردند و اين مساله کار ما را سخت‌تر مي‌کند. البته ما استقلال هستيم و بايد با چند برابر انگيزه و تلاش ديگر تيم‌ها به ميدان برويم. از همين هفته با تمرينات و صحبت‌هاي آقاي قلعه‌نويي کاملا آماده مي‌شويم و استارت دوباره‌اي مي‌زنيم.

هیچکس از گلزنی بدش نمی آید
وي درباره ضعف خط حمله استقلال و عدم استفاده از موقعيت‌ها گفت: مخالف اين مساله هستم و هيچ‌کس نمي‌خواهد فرصت گلزني را از دست بدهد. هر کسي موقعيت به دست بياورد مطمئنا دوست دارد گل بزند. اين براي همه و مخصوصا من هم وجود دارد. بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم.

ابراهيمي ادامه داد: ما بيشتر در بازي‌هايي برنده شديم که گل زديم و از حريف پيش افتاديم. تيم‌ها مقابل استقلال تدافعي به ميدان مي‌روند و اين کار را سخت مي‌کند. اگر گل اول را بزنيم خيلي راحت‌تر کار مي‌کنيم و با فضا‌هاي بسته و تدافعي حريفان روبرو نمي‌شويم. البته باز هم مي‌گويم استقلال هميشه بالاي جدول بوده و جايگاهش بالا است و هواداران انتظار به حقي دارند و بايد به عنوان بازيکن تمام تلاش‌مان را در جهت برآورده خواسته‌شان انجام دهيم.

امیر خان در رختکن پرخاش نکرد
هافبک استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود امير قلعه نويي از بازيکنان دلگير است گفت: اميرخان دلگير نيست. البته او حق دارد از همه ما ناراحت باشد. ايشان بايد به رسانه‌، هواداران و ... پاسخ نتايج را بدهد و فشار روي ايشان بيشتر است. اما خدا شاهد است حتي بعد از باخت مقابل ذوب پرخاشي از ايشان شاهد نبوديم. آقاي قلعه نويي مي‌دانند که ما زحمت و تمام تلاش‌مان را براي موفقيت انجام داديم و اما بدشانس بوديم. اميدوارم با برد در بازي‌هاي آينده اين اتفاق را جبران کنيم.

وي ادامه داد: مقابل ملوان کار سختي داريم و نبايد به جايگاه و جو اين تيم نگاه کنيم. ملوان از بازيکن جوان و دونده‌اي سود مي‌برد که کار را براي ما سخت مي‌کند و بايد با توجه به بازي در زمين خودمان اين تيم را شکست دهيم. تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذاريم و اميدوارم مصدومان هم آماده شوند تا با قدرت بيشتري به ميدان برويم.

از دعوت به تیم ملی خوشحالم
ابراهيمي در پايان در مورد دعوت مجددش به تيم ملي و انگيزه‌هايش گفت: خيلي خوشحالم، همان زمان هم که با آن اتفاقات جام جهاني را از دست دادم گفته بودم انگيزه‌هايم براي حضور مجدد بيشتر شده و اميدوارم بتوانم به تيم ملي کمک کنم. البته در حال حاضر تمرکزم روي بازي‌ استقلال و ملوان است چون شرايط تيم اکنون حياتي‌تر است و اميدوارم اين بازي با نتيجه‌اي خوبي براي استقلال به پايان برسد.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: