آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6344 1393/07/06  


منتقمي: با علي دايي تفاهم کرديم


بهروز منتقمي سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل سازمان ليگ، آخرين تحولات اين باشگاه را با آنان در ميان گذاشت.

بهروز منتقمي سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل سازمان ليگ، آخرين تحولات اين باشگاه را با آنان در ميان گذاشت.


 

به گزارش خبرنگار "ورزش سه"، بخش مهمی از حرف های منتقمی به تفاهم این باشگاه با علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس اختصاص داشت که مطالباتش از مباحث مهم این روزهای این باشگاه است.

فردا مدیرعامل مشخص می‌شود

فردا جلسه هیات مدیره برگزار می‌شود و من نمی‌دانم گزینه اول هستم یا نه و نمی‌ توانم در این مورد قضاوتی کنم. هیات مدیره در این مورد تصمیم می‌ گیرد و باید منتظر این جلسه باشیم.

عملکرد درخشان خوب بوده

عملکرد درخشان در چند بازی گذشته خوب بوده و او توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. درخشان انگیزه خوبی دارد و باید تشویق شود، وقتی مربی در رقابت پیروزی می‌ شود انتظار دارد حمایت شود. ما هم به تیم کمک می‌کنیم و باید در آینده براساس نیاز تیم تقویت شود.

از سازمان لیگ مساعدت خواستیم

ما در بازی های لیگ، جام حذفی و آسیایی حضور داریم و به همین خاطر این تیم باید برای نتیجه گرفتن تشویق شود. برای حضور موفق در مسابقات به حمایت سازمان لیگ نیاز داریم و در همین خصوص نامه رسمی به سازمان لیگ زدیم تا به ما کمک شود. از زمانی که سرپرست شدم این نامه را زدم تا کمبودهای تیم برطرف شود.

می‌ خواهیم ماهینی بازی کند

از طریق دو جناح سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ پیگیر کار ماهینی هستیم و منتظریم تا تصمیم نهایی را بگیرند. ما درخواست کردیم تا تاریخ اعزام ماهینی بتواند برای پرسپولیس بازی کند و از سازمان لیگ می‌ خواهیم به ما کمک کند. اینکه او تخلفی کرده به مراجع قضایی مربوط می‌ شود اما ما باشگاه هستیم و قصوری انجام نداده ایم، طبق رویه بازیکن گرفتیم و می‌ خواهیم او تا تاریخ اعزامش همراه ما باشد. البته ماهینی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و کارش را پیگیری می‌ کند.

علاقمندیم پولادی برای ما بازی کند

کمیته انضباطی رای پرونده پولادی را اعلام کرده و ما هم دفاعیاتی را ارائه کردیم. قرار شده پرونده به کمیته استیناف برود و در این خصوص رای نهایی صادر شود اما ما علاقمند هستیم پولادی برای ما بازی کند و بتوانیم از او استفاده کنیم.

با دایی تفاهم کردیم

با علی دایی سر قرارداد تفاهم کردیم و او هم با این مساله خوب برخورد کرد. منتظر هستیم تا علی دایی تصمیم نهایی اش را بگیرد تا در خصوص مفاد قرارداد به تفاهم نهایی برسیم.

هر کسی جرات دارد مسوولیت قبول کند

هر کسی توانایی مدیرعامل شدن در پرسپولیس را دارد می‌ تواند خودش را معرفی کند و ایرادی ندارد. هر کسی جرات دارد مسوولیت قبول کند. آقای عابدینی هم از گزینه های خوب هستند که کسوت دارد و زمانی که من مدیرکل بودم ایشان رئیس فدراسیون بودند و توانایی های خیلی زیادی دارند. از نظر من حضور ایشان هیچ اشکالی ندارد.

زیرسقف قرارداد هستیم

در مورد جذب بازیکن و پرکردن جاهای خالی در حال حاضر نمی‌ توانم نظری بدهم ما بودجه مان را به سازمان لیگ ارائه کردیم و حتی زیرسقف هستیم. در همین خصوص به تاج نامه زدیم تا از هیات مدیره و باشگاه در آسیا حمایت کنند تا بتوانیم بازیکنان دیگری را برای تقویت تیم مان به خدمت بگیریم.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: