آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6397 1393/07/08  


اجرای رسمی پرداخت «حق عائله مندی» به زنان مجرد (+سند)


هر خانوار، در مجموع یک کمک هزینه عائله ‌مندی دریافت می‌ کند و زنان مجرد باید مجرد قطعی بوده و خودسرپرست باشند.

وضعیت اضطراری در اردوگاه اصولگرایان
این روزنامه عنوان هذیان‌های نتانیاهو را به تیتر یک اختصاص داد و نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنانی گفت که بیش از آن که تحلیل‌ای یک سیاست مدار از شرایط جهانی باشد، به هذیان‌ها و پریشان گویی‌های یک بیمار شباهت داشت. در حالی که همه جهانیان به لزوم حضور ایران در پروژه‌های مبارزه با تروریسم اذعان دارند، نتانیاهو ایران را به گسترش تروریسم در منطقه متهم کرد.

روزنامه ابتکار با برجسته کردن موضوع روز طلا، نوشت: در دهمین روز بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی آزادکاران ایران در 4 وزن به روی تشک رفتند که در پایان سه مدال طلا و یک نقره را از آن خود کردند. با کسب سه مدال طلای کشتی گیران آزادکار جمع مدال‌های طلای کاروان ایران به عدد 10 رسید و ایران در پایان روز دهم بازی‌های آسیایی در رتبه پنجم قرار گرفت. در رقابت‌های دیروز مسعود اسماعیل پور در وزن 61 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم و پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم گردن آویز طلا را از آن خود کردند. عزت الله اکبری نیز نماینده 74 کیلوگرم ایران مدال نقره را به دست آورد.

این روزنامه با انعکاس عنوان مرتضوی: حتی یک اپسیلن هم تخلف نکردم، نوشت: سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی می‌گوید که در پرونده مربوط به تامین اجتماعی حتی یک اپسیلن هم تخلف نکرده است. مرتضوی که در چند مورد به پرونده وی در دادسرا رسیدگی شده و در انتظار تصمیم است، روز گذشته در حاشیه مراسم ترحیم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده خود گفت: به دادسرا رفتم و جواب دادم و منتظر تصمیم هستم.

وضعیت اضطراری در اردوگاه اصولگرایان، تیتر دیگر روزنامه ابتکار است. شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و راهیابی یک چهره معتدل با حمایت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به ساختمان ریاست جمهوری و به تبع آن بازگشت برخی از چهره‌های اصلاح طلبی، که اصولگرایان با پرچمداری احمدی نژاد تلاش کرده بودند که آنان را از میدان به در کنند، آن قدرسنگین بوده است که این جناح را از عواقب ادامه تشتت در اردوگاه خود بترساند و آنان را به هر قیمتی دور هم جمع کند و این هرقیمتی ممکن است که پرچم داری اعضای جبهه نوظهور پایداری را هم در خود داشته باشد.

این روزنامه با انتخاب موضوع تندروها فضای مذاکرات را غبارآلود کردند، نوشت:آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای مجمع کارآفرینان ایران، با اشاره به طولانی شدن مذاکرات هسته‌ای، خاطر نشان کرد: مجموعه اتفاقات و موضع گیری‌ها نشان می‌دهد ایران و کشورهای 1+5 نمی‌خواهند به شرایط قبل برگردند. وی همچنین با ابراز تاسف از کارشکنی‌های همیشگی تندروها در همه مسایل کشور گفت: این بار نیز همچون گذشته تندروهای 2 طرف فضای همکاری را قبل از مذاکرات غبارآلود کرده بودند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: