آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6412 1393/07/08  
انتقاد نبیان از گردشگری استان؛

رشد گردشگری متناسب با توانمندیها نیست


معاون امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: متاسفانه رشد و توسعه تناسبی با این توانمندی و ظرفیت ندارد که استفاده بهینه از اماکن تاریخی موجود ضروری است .

شمال امروز: معاون امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: بهشهر دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در زمینه گردشگری است که متاسفانه رشد و توسعه این شهر تناسبی با این توانمندی و ظرفیت ندارد که استفاده بهینه از اماکن تاریخی موجود در این شهر ضروری است . 
 
 
 علی نبیان صبح سه شنبه در جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر اظهار کرد: با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری، امیدوار به رشد روزافزون حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف عمرانی و گردشگری در استان هستیم.
 
وی بیان کرد: اعضای شورای شهرهای مازندران می توانند علاوه بر اعلام برنامه های عمرانی تدوین شده ، بسته طرح های مطالعه شده مرتبط با جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی شهر را تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.
 
معاون امور عمرانی استاندار مازندران افزود: با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاری، رونق اقتصادی در پروژه های شهری ایجاد شده و رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه شهری فراهم می شود.
 
شهردار بهشهر نیز در این جلسه بر لزوم توسعه گردشگری بهشهر تاکید کرد و گفت: شهرداری بهشهر آماده تحویل گرفتن مجموعه های گردشگری آبشار سنگ نو ، چشمه عمارت و عباس آباد است تا بتواند طرح های دلخواه برای فراهم کردن زمینه حضور گردشگران را اجرا کند.
 
حمید آزموده به اجرای طرح های عمرانی شهری اشاره کرد و افزود: فاز دوم پروژه عمرانی منطقه کوهی خیل با اجرای مسیر انحرافی سیلاب ، با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات ما لی شهرداری در حال اجراست.
 
وی گفت: شهرداری توانسته بیش از یک هزار و 500 متر مربع ازخانه های مجاور رودخانه را با پرداخت بیش از25میلیارد ریال تملک کند.
 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

فرهنگيان
در دولت تدبير اميد كه مازندران نقش اساسي در آن داشت چرا بايد افراد مديري همچون جناب استاد ابوالحسن پورشريعه كه مديري آگاه وتوانمند است و حتي تا دقايق آخر گزينه مدير كلي آموزش و پرورش مازندران بود حالا بايد در روستايي دور افتاده چهاردانگه به تدريس مشغول باشد و جامعه فرهنگي مازندران از نعمت حضور ايشان بي بهره شوند ... براستي كسي كه در دولت قبل از اولين افراد لغو ابلاغ بود در دولت تدبير و اميد مي بايست اين چنين ظلم به ايشان روا شود .......... براستي چرا ؟

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: