آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 6419 1393/07/10  


شک دارم کريمي کمک‌فني به تيم‌ملي کند


انتخاب علي کريمي به عنوان مربي تيم‌ملي انتقادهاي زيادي را در جامعه فوتبال به همراه داشته است. نکته عجيب ماجرا زماني آشکار مي‌شود که بدانيد اعضاي کميته فني هيچ نقشي در انتخاب کريمي نداشتند.

انتخاب علي کريمي به عنوان مربي تيم‌ملي انتقادهاي زيادي را در جامعه فوتبال به همراه داشته است. نکته عجيب ماجرا زماني آشکار مي‌شود که بدانيد اعضاي کميته فني هيچ نقشي در انتخاب کريمي نداشتند.


 

غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" ادعا می‌ کند کسی با او مشورتی نکرده است: در مورد علی کریمی باید با کسانی صحبت کنید که او را انتخاب کرده اند. واقعیت این است که من در انتخاب علی کریمی هیچ نقشی نداشتم و کسی از من مشورت نخواست. البته من دو هفته ای در جلسه هیات مدیره شرکت نکردم و در خارج از کشور بودم. شاید در این جلسه ها در مورد علی کریمی صحبت شد ولی واقعیت این است که من هیچ اطلاعی نداشتم.

او ادامه داد: اگر نظر من را بخواهید علی کریمی بازیکن بزرگی است ولی شک دارم که از نظر فنی بتواند به تیم‌ملی کمک کند. او به عنوان بازیکن تجربه های زیادی دارد ولی فعلا به عنوان مربی فعالیت نکرده که بتواند تجربیاتش را در تیم‌ملی به کار بگیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است حضور علی کریمی می‌تواند تماشاگران را برای آمدن به استادیوم تحریک کند، بی تردید علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. حضور او می‌ تواند تماشاگران را به استادیوم بکشاند و باعث حمایت از تیم‌ملی شود. البته او در تیم های بزرگی بازی کرده و می‌تواند به بازیکنان جوان تیم کمک کند ولی باز هم می‌گویم در مورد مسائل فنی بهتر است از کسانی سوال کنید که او را به عنوان مربی انتخاب کرده اند.

اما موضوع حق پخش به یک معضل اساسی برای فوتبال ایران تبدیل شده است. صداوسیما حاضر نیست مبلغ 50 میلیاردی که فدراسیون فوتبال برای فروش حق پخش در نظر گرفته را پرداخت کند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای چندمین بار صداوسیما را تهدید کرده که اجازه ورود دوربین ها را به استادیوم‎ها نمی‌دهد. بهروان در این باره گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و این که آقای کفاشیان می‌تواند جلوی  دوربین ها را بهتر بگیرد است از خودش بپرسید. اما شنیده ام که روز شنبه جلسه ای بین اعضای هیات رئیسه با مدیران صداوسیما انجام می‌ شود و خبرهای خوبی بیرون می‌ آید.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: