آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7055 1393/09/07  


نيت‌ کردم پرسپوليس را قهرمان جام‌حذفي کنم


سوشا مکاني را منجي پرسپوليس در جام حذفي دانست. گلر ملي‌پوش سرخ‌پوشان در دو بازي گذشته جام حذفي يک تنه تيمش را در ضربات پنالتي موفق کرد و به مرحله بعدي رسانده است.

سوشا مکاني را منجي پرسپوليس در جام حذفي دانست. گلر ملي‌پوش سرخ‌پوشان در دو بازي گذشته جام حذفي يک تنه تيمش را در ضربات پنالتي موفق کرد و به مرحله بعدي رسانده است.


 

 مکانی که نسبت به گذشته خیلی باتجربه‌تر و حرفه‌تر حرف می‌زند 
نیت کردم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنم
نیت کرده‌ام پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنم و ببینیم خدا چه می‌خواهد. قبل از همه چیز باید بگویم گهر تیم خوب و شایسته‌ای بود و وقتی این تیم توانسته سپاهان مدعی را حذف کند مشخص است قدرت خوبی دارد. در این بازی از نظر فنی خیلی تحت فشار بودیم و البته موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. مجید غلامی دوست خوبم در تیم گهر که در زمان تیم ملی جوانان با من هم تیمی بود در این نتیجه تاثیر زیادی داشت و فرصت زیادی را از ما گرفت. شخصا امیدوارم غلامی که روزگاری برای تیم استقلال اهواز و شاهین در لیگ برتر بازی‌های خوبی انجام داده بود دوباره به لیگ برتر برگردد و شایستگی آن را هم دارد.

سهم کوچکی در این برد داشتم
برخلاف شرایط بازی یک پنالتی دادیم و نور آفتاب در آن تاثیر گذاشت و نتوانستیم ضربه اول را بزنیم که در نهایت منجر به پنالتی شد. خیلی خوشحالم که گل خورده را زود توسط بنگر جبران کردیم و به بازی برگشتیم. در پنالتی هم موفق عمل کردیم و من هم سهم و نقش کوچکی در این برد داشتم.

مثل بعضی‌ها همه چیز را به نام خودم نمی‌کنم
من مثل بعضی‌ها نیستم که با یک اتفاق همه چیز را به نام خودم بزنم.قبلا به صبای قم گل هم زدم اما هیچ وقت زمین و زمان را بهم نمی‌دوزم. یک سری‌ها هستند که با یک اتفاق همه چیز را به نام خودشان می‌زنند. کسی نباید درباره خودش حرف بزند و باید به کارشناسان بسپاریم. این خیلی آماتور است که بخواهیم در بوق و کرنا کنیم.

خوشحالم که به من ایمان دارند و برای‌شان قوت قلب هستم
صحبت خاصی درباره پنالتی‌ها ندارم. از سال گذشته تاکنون در سه بازی که به پنالتی کشیده موفق شدم 8 پنالتی را بگیرم و خدا را شکر که تیمم بازنده نبوده است. همین که کادرفنی خیالش راحت باشد که کسی در آن زمان هست که منجی تیم باشد و در آن لحظات پر استرس و اضطراب برای من کافی است. خودم زمانی که یک بازی به پنالتی می‌کشد استرس دارم. برای هواداران از اینکه در تیم‌شان کسی باشد که به او در آن زمان ایمان داشته باشند قوت قلب بزرگی است.

سال را با قهرمانی به پایان می‌رسانیم
الان شرایط خوبی داریم و روند رو به رشد و برد در داربی و صعود به مرحله بعدی جام حذفی شرایط را برای تیم فوق العاده کرده است. امیدوارم سالی را که خوب شروع نکردیم به خوبی به پایان برسانیم و اولین هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است. فینال جام حذفی خیلی زودتر است و با قهرمانی در آن می‌توانیم در دو جام سخت بعدی هم با روحیه خوبی حاضر شویم.

در آزادی منتظر هواداران‌مان هستیم
خوشحال کردن میلیون‌ها هوادار کار سختی است. هر کس در جای دیگری 100 باشد در این تیم باید 300 باشد. من از اینکه میلیون‌ها هوادار خوشحال هستند به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم و امیدوارم در مرحله بعدی که در استادیوم آزادی بازی‌مان را برگزار می‌کنیم با حمایت آنها شرایط بهتری داشته باشیم. با پشت سر گذاشتن ذوب می‌توانیم به فینال برسیم و امیدوارم قهرمانی را در کنارشان جشن بگیریم.

به دنبال گرفتن حق بیرون از زمین نیستم
صحبت کردن از حق سخت است. باید شرایط زیادی را در نظر گرفت. من بازیکن و هوادار خیلی از چیزها را نمی‌دانیم و سرمربی تیم صلاح تیم را بهتر می‌داند. شاید در برخی مواقع اشتباه کند اما همیشه تصمیم مربی برایم قابل احترام بوده و هست. شاید روزی که بازی نکنم ناراحت شوم اما حق را بیرون از زمین نمی‌گیرم. تنها سلاح بازیکن عملکرد مثبت او است و باید آن را در بهترین زمان نشان دهد.

چیزی در دل درخشان نیست و کاری را از روی غرض نمی‌کند
خیلی ها می‌خواستند سوشا را بکوبند، خیلی‌هایی که الان پرچم‌شان را عوض کردند و مرا مورد حمایت قرار دادند. این را خطاب به هواداران می‌گویم که بازیکن و کادرفنی و اسم پرسپولیس را تنها نگذارند و به آن ایمان داشته باشند تا بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند. بازی کنم یا نکنم فرقی برایم ندارد و هیچ وقت کم نمی‌گذارم و می‌دانم در دل آقای درخشان چیزی نیست و کاری را از روی قصد و غرض انجام نمی‌دهد.

پرسپولیس متکی به فرد نیست
تمام تیم‌ها خوب هستند و در لیگ برتر تیم بد نداریم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس در حال حاضر نشان داده که متکی به فرد و ستاره خاصی نیست. درست است که وقتی ستاره ها نباشند شاید تیم کمی ضربه بخورد اما بازیکنان جایگزین هم از انگیزه خوبی برخوردار هستند و در روزهای سخت کمک زیادی به تیم می‌کنند.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: