آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7157 1393/09/23  


رسانه‌های غربی حماسه عظیم اربعین را مخابره کنند


عضومجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیاه نمایی استکبار برای خدشه وارد کردن به اعتقادات دینی ملت‌های آزاده، گفت: رسانه های غربی حماسه عظیم حسینی مردم مسلمان جهان در روز اربعین را برای کشورهای جهان مخابره کنند.

آیت‌الله نورالله طبرسی شامگاه جمعه در مراسم یادواره سرلشکر پاسدار محمدحسن قاسمی‌طوسی قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا و 17 شهید روستای طوسکلا این شهرستان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: استکبارجهانی همواره با ایجاد توطئه و ترفند در کشورهای مسلمان می خواهد، عزاداری سالارشهیدان را از ممالک اسلامی بگیرد که همواره ناکام می ماند.

وی افزود: جوانان رشید این مرز وبوم برای دفاع از حریت نظام و وطن خود به جبهه های حق علیه باطل رهسپار شده و عاشقانه جنگندندتا نظام اسلامی ایران، همواره ماندگار و استوار باقی بماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان ایران در دوران دفاع مقدس، سبب اقتدار امروز ایران در آوردگاه‌های بین المللی شده است، تصریح کرد: قیام جوانان رشید این مرز و بوم، تکرار عینی حادثه و قیام سالارشهیدان در صحرای کربلا بوده است.

طبرسی با بیان اینکه حماسه جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از نوع عشق، حماسه، شور و علاقه بوده است، افزود: این جوانان غیور با اعتقاد به باری تعالی و عشق به ولایت و رهبری از جان خود مایه گذاشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهید طوسی اسطوره دفاع مقدس

عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه 10 هزار و 400 شهید از خطه مازندران و 200 هزار شهید از این مرز و بوم به جبهه های حق علیه باطل رهسپار شدند، تصریح کرد: حضور سرداران رشیدی چون شهید طوسی در جنگ، بر اقتدار و پویایی ارزشهای دفاع مقدس افزودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ارزش‌های حماسه دفاع مقدس شهدا این بوده که تاریخ عاشورا را به صورت عینی برای جهانیان تجسم کردند، افزود: این اقدام آنان سبب شد تا اهداف پلید دشمن زبون و استکبار جهانی، بار دیگر برای همه ملتهای آزاده متجلی شود.

طبرسی با اشاره به حضور 25 میلیون زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در شهر کربلا، گفت: نسل سوم جامعه باید همواره خواسته و مطالبه اصلی شهدا از جامعه که همان وفاداری به ولایت فقیه، امام راحل و رهبری بوده را در جامعه اسلامی عملی کنند.

تجلیل از حماسه 20 میلیونی در اربعین

وی با بیان اینکه تفکر ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس،سبب اجتماع 20 میلیونی عاشقان سالار شهیدان در روز اربعین حسینی در شهر کربلا شده است، افزود: مکتب شهدا، ایمان و ایثار آنان باید برای جامعه درس آموز باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هزار و 373 سال از واقعه اربعین حسینی میگذرد ولی هنوز دلهای عاشق در عزای حسین اندوهگین و چشمانی گریان در رثای سالار شهیدان اشک ریزان هستند، تصریح کرد: قدرت علاقه مردم به سالارشهیدان مربوط به اخلاص آنان بوده که از شهدا درس آموزی کردند.

طبرسی با بیان اینکه زیارت اربعین باشکوه ترین تجمع دینی در جهان است، افزود: رسانه‌های غربی احساسات واقعی ملت‌های آزاده در روز اربعین حسینی در کربلا را برای جهانیان مخابره کنند.

وی افزود: مطالبه اصلی مردم از سران سه قوه، برخورد قاطع و بدون مضایقه با مفسدان اقتصادی و اداری در جامعه است.

انتقاد از بروکراسی ادارات

امام جمعه ساری با انتقاد از اینکه وضعیت پاسخگویی به نیازهای مردمی در ادارات بسیار بغرنج و نگران کننده شده است، تصریح کرد: شایسته این مردم نیست که فرزندان خود را برای دفاع از حریت نظام به جبهه های حق علیه باطل رهسپار کرده تا اقتدار نظام پابرجا بماند، نیست که در بروکراسی ها و پیچ و خم های ادارات، سرگردان شوند.

طبرسی با بیان اینکه مردم از عدم پاسخگویی مسئولان در ادارات گله مند بوده و شکایت دارند، گفت: ادارات باید به کار مردم رسیدگی کنند و بدون رودربایستی و مضایقه سران سه قوه باید با مفسدان اقتصادی و اداری برخورد قاطع کنند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: