آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7162 1393/09/23  
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

دهه فجر، بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، ایجاد فضای وفاق را از دستاوردهای دولت بیان کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

علیرضا یونسی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: تشکیل نظام مردمسالاری دینی با ساقط کردن نظام پوسیده ستمشاهی از جمله دستاوردهاست که سبب شده انقلاب اسلامی پرچم آزادی و آزادگی را در جهان برافراشته کند.
 
وی با بیان انیکه انقلاب اسلامی از جنس عاشوراست، بیان داشت: حضور مردم در تصمیم گیری ها و انتخاب مسئولان از دیگر دستاوردهاست و استقلاب از قدرتهای سلطه گر خارجی و بازتاب بر مسائل مختلف بین المللی از دیگر دستاوردهاست.
 
وی با اشاره به اینک، انقلاب اسلامی به الگویی برای بسیاری از مردم جهان تبدیل شده است ودر بین انقلاب های معاصر نظیر ندارد، گفت: رشد بخش‌های مختلف اقتصادی در سالهای پس از پیروزی انقلاب تا کنون قابل ملاحظه بوده است، به طوری که ایجاد زیر ساخت های اقتصادی از جمله سد سازی و مهار آب، تولید فولاد، تولید سیمان، تولید برق، راه آهن و بزرگراه‌ها، شهرسازی و شهرک سازی و توسعه زیربناها و امکانات شهری و ... همواره در شرایط مختلف و علیرغم تشدید تحریم‌ها مورد توجه بوده است.
 
یونسی، دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در این زمینه نیز کارنامه انقلاب درخشان و عالی است، به گونه‌ای که امروزه طبق گزارش مجامع علمی بین‌المللی سرعت پیشرفت علمی در ایران ۱۱ برابر متوسط سرعت جهانی است و این در شرایطی است که دولت های سلطه‌گر غربی از هر اهرمی برای جلوگیری از سرمایه‌گذاری در ایران بهره گرفته و به جنایتکارانه‌ترین روشها از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای دست می‌زنند.
 
یونسی دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، پیشرفت ها در دانش پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی، داروهای راهبردی، شبیه سازی حیوانات، توجه به نانوفناوری، لیزر، آی تی و توفیقات فراوان در تکنولوژی فضایی و پرتاب ماهواره بومی را از جمله مهم ترین دستاوردهای علمی كشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه است که از توان بومی پرتاب و ساخت ماهواره دارای اهداف مختلف برخوردار است و به مرور زمان حیطه عمل خود دراین زمینه را گسترش می‌دهد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه اذعان داشت: برای ایام مبارکه دهه فجر برنامه‌ریزی کنیم تا در این دهه فضای معنوی و فرهنگی توأم با نشاط برای جامعه فراهم و مراسم دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
 
یونسی با اشاره به اینكه مسئولان در این ایام با افتخار دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند، تصریح كرد: ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید است و فرصت خوبی برای مدافعان انقلاب است که با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه سازندگی کشور، ارزش‌های متعالی انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
 
معاون استاندار مازندران تاكید كرد: باید با تدارک برنامه های متنوع و متناسب باسلایق قشر جوان سعی شود اهداف والای انقلاب و امام(ره) با ساز و کارهای مناسب و عملی به نسل جدید منتقل شود.
 
وی با اشاره به اینكه برنامه های فرهنگی سال جاری باید تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته و آثار آن در جامعه نمود داشته باشد، خاطرنشان كرد: در این ایام باید از شهدای والامقام روزهای پیروزی انقلاب یاد كنیم و میراث آن ها را معرفی کنیم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: