آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7233 1393/09/26  


رضايتنامه‌ام را بدهيد تا از پرسپوليس بروم


هافبک دفاعي پرسپوليس به شدت از رفتار مسوولان تيمش به دليل بي‌توجهي به او شاکي است و اعلام کرد اگر شرايط به همين گونه باشد چاره‌اي جز ترک اين تيم نخواهد داشت.

هافبک دفاعي پرسپوليس به شدت از رفتار مسوولان تيمش به دليل بي‌توجهي به او شاکي است و اعلام کرد اگر شرايط به همين گونه باشد چاره‌اي جز ترک اين تيم نخواهد داشت.


 

به گزارش "ورزش سه" رضا حقیقی بعد از مصدومیت در بازی با استقلال نتوانسته در ترکیب تیمش به میدان برود و جالب اینجاست که مسوولان تیم بعد از این اتفاق توجهی به این بازیکن نداشته‌اند و علاوه بر اینکه حقوق او را پرداخت نکردند، با عدم پرداخت مالیاتش او را از سفر زیارتی به کربلا هم محروم کردند.

حقیقی که از این اتفاقات حسابی شاکی است در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد نمی‌‌تواند به پای عشق خود به این تیم بماند و هواداران باید او را در این مقطع درک کنند.

بعد از تعطیلات به تمرین می‌روم اما شاید آن تیم پرسپولیس نباشد

تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی‌ام را پشت سر گذاشته‌ام و خدا را شکر مشکلی ندارم و می‌توانم تمرینات گروهی‌ام را بعد از تعطیلات پیگیری کنم. البته با توجه به اتفاقات به وجود امکان دارد تمرینم را با پرسپولیس ادامه ندهم. اتفاقات و بی‌احترامی‌هایی در این مدت دیدم که حسابی ناراحتم کرده و دلم را شکسته است. مدیر برنامه‌هایم به باشگاه رفته و اگر مشکل حل شود در پرسپولیس می‌مانم و اگر حل نشود رضایتنامه‌ام را می‌گیرم.

آقایان وقت کردند بازی‌های پرسپولیس را ببینند

به نظرم آقایان وقت ندارند بازی‌های پرسپولیس را ببیند چون بعد از مصدومیتم مرا از پول هفتگی‌ام محروم کردند. اگر وقت داشتند و بازی‌های تیم را دنبال می‌کردند متوجه می‌شدند که من در حین بازی و برای این تیم مصدوم شدم و مصدومیتم در خیابان اتفاق نیفتاده است. جوری با من رفتار کردند که واقعا از این شرایط خسته شدم و نمی‌دانم چه تصمیمی باید بگیرم.

سیاسی زندان باشد یا بیرون، هیچ فرقی ندارد

مدیرعامل‌مان در زندان است و این اتفاقات رخ داده؟ نه، اصلا اینطور نیست. زمانی که ایشان بیرون هم تشریف داشتند همین وضع بود. بارها برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم و بارها گفتم بدهی مالیاتی‌ام را پرداخت کنند اما هر بار گفتند فردا و فردا. مثلا الان مدیرعامل داشتیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ کارشان فقط پیچاندن و وعده فردا دادن است و دریغ از یک قرون!

به جایی می‌روم که برایم ارزش قائل شوند

من در پرسپولیس مصدوم شدم اما در این مدت هیچ‌کس سراغی از رضا حقیقی نگرفت. انگار رضا حقیقی در خیابان مصدوم شده است. یادشان رفته بعد از جام جهانی اولین نفر بودم که قرارداد امضا کردم و هیچ شرطی هم نگذاشتم. یادشان رفته که مبلغ قراردادم نسبت به بقیه چقدر کمتر بود و به خاطر عشقم به این تیم اعتراضی نکردم. با این وضعیت به جایی می‌روم که برایم ارزش قائل شوند و اینطور مرا نپیچانند.

سیاسی گفته بنگر، حقیقی و صادقیان را نمی‌خواهم

مدیران پدیده مگر غیر ورزشی نیستند؟ شما بازیکنان این تیم را در نظر بگیرید که همه چیزشان مهیا است و فقط به تمرین و مسابقه فکر می‌کنند. مگر مدیران این تیم ورزشی هستند؟ انگار مدیریت بیزینسی شده و هر کس پول دارد باید مدیریت کند. مدیر برنامه‌هایم رفته باشگاه و درخواست حل مشکلم را کرده و ایشان گفته پول ندارم و نمی‌توانم. مدیربرنامه‌هایم گفته اگر پول ندهید نمی‌توانند سر تمرین بیایند و او بدون هیچ نگرانی گفته هر کس نمی‌خواهد نیاید. اصلا بنگر و حقیقی و صادقیان را بفروش و نیایند سر تمرین. این ها را نمی‌خواهم و مهم هم نیست که بیایند یا نه!

پای پرواز زیارتی ممنوع الخروجی‌ام را اعلام کردند

در اینجا دو بخش شخصی و تیمی در میان است؛ اگر بخواهم تیمی نگاه کنیم ما در نقل و انتقالات خیلی بد عمل کردیم و بازیکنان ما هم می‌خواهند بروند و دم از جدایی می‌زنند. از بحث شخصی هم اگر بخواهم نگاه کنم من هم به عنوان بازیکن و یک انسان خرج دارم و نیاز به آرامش دارم. خیلی دوست داشتم در این ایام به همراه خانواده‌ام به زیارت امام حسین(ع) بروم و بعد از تهیه بلیط در پای پرواز به من اعلام شد ممنوع الخروج هستم و همسرم نیز ناچار شد برگردد. خواهشا هواداران عزیز تمام مسائل را درک کنند و به من هم حق بدهند.

دوستان مبلغ قراردادمان را کم کردند تا خودشان سود کنند

با توجه به بدهی‌ مالیاتی‌ام برایم توقیف اموال زده‌اند و هیچ کس هم جوابگو نیست. از نظر روحی واقعا شرایط خوبی ندارم و نمی‌دانم باید چه کنم. عشق به پرسپولیس دارم اما کسی الان جوابگویم است؟ پارسال قراردادم خیلی بیشتر بود اما با اینکه به عنوان یکی از بازیکنان جام جهانی آمده بودم قراردادم کمتر شد و هیچ حرفی نزدم. خیلی‌ها کم نکردند و حتی قرارداد خودشان را بالا بردند تا قرارداد برخی بازیکنان کمتر شود. به خاطر پرسپولیس و هوادارانش سکوت کردم و این شد جواب من.

اینجا دیگر جای من نیست

چرا وقتی رضا حقیقی مصدوم می‌شود کسی جوابگوی او نیست؟ چرا وقتی به خاطر مالیاتم ممنوع الخروج می‌شوم کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد؟ با این تفاسیر و بی‌محلی‌ها به نظرم اینجا جای من نیست. پرسپولیس را دوست دارم اما در این شرایط احساس بدی دارم و دوست دارم به جایی بروم که حداقل احترام بازیکن حفظ شود. مطمئن باشید هر جا بروم طوری کار می‌کنم که دوباره به دنبالم بیایند و روزی دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم. اینجا ملک شخصی کسی نیست و متعلق به هواداران است و روزی دوباره برای آنها بازی خواهم کرد.

10 پیشنهاد برای بازی دارم

در حال حاضر از 9 تیم ایرانی و یک تیم خارجی پیشنهاد دارم اما باید شرایط آنها را بسنجم و نمی‌توانم بی‌مهابا انتخاب کنم. با توجه به شرایط تیم آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. رضایت‌نامه‌ام را می‌گیرم و می‌روم چون اینجا مصدوم شدم و همین جا تیم ملی را از دست دادم اما کسی به این مسائل فکر نمی‌کند و برایش اهمیتی ندارد.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: