آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7354 1393/10/28  
خوشحالی فرماندار!

پروژه بزرگ قابل افتتاح در دهه فجردر چالوس نداریم


فرماندار چالوس در دهه فجر، پروژه بزرگ قابل افتتاح در شهرستان نداریم و اگر دستگاه هایی پروژه ای دارند نسبت به معرفی آن اقدام کنند.

 
فرماندار: پروژه بزرگ قابل افتتاح در دهه فجردر چالوس نداریم

به گزارش مهر، محمدناصر زندی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه باید شکرگذار مردم باشیم از مسئولان خواست تا در خدمت رسانی به مردم کوشاتر باشند و تاکید کرد: اخلاق حسنه پیامبر اکرم (ص) باید الگوی همه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار چالوس باتاکید بر اینکه باید اسلام ناب را معرفی کنیم بر لزوم داشتن وحدت تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام هجمه های زیادی برای خدشه دار کردن اسلام دارند و ما در این برهه باید وحدت داشته باشیم و از اختلاف نظر بپرهیزیم.

زندی همجنین با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم گفت: در دولت تدبیر و امید توجهاتی خوبی در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی و داخلی شده است و در حوزه سیاست خارجی، تیم اعزامی برای مذاکره، تلاشهای خوبی داشته است و ضرورت دارد با اتحاد و همدلی از این تیم، حمایت کنیم.

فرماندار چالوس با بیان اینکه دشمن همواره دشمنی خود را دارد، گفت: این درحالی است که نظام ما اهل گفتگو و مذاکره است و امیدواریم آنچه که شایسته مردم است در این مذاکره رقم خورد.

زندی به اقدامات حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه، دغدغه بیماران و کسانیکه نیاز به درمان دارند کاهش یافته و طرح تحول نظام سلامت و پوشش کامل بیمه ای از جمله اقدامات است.

فرماندار چالوس، بازسازی بیمارستانها، مقیم شدن پزشکان در مراکز محروم، درمان بیماران صعب العلاج از دیگر خدمات دولت در حوزه سلامت به شمار می رود.

محمدناصر زندی، با عنوان اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم هستیم، از مسئولان خواست تا مواردی را مطرح کنند که در برنامه های قبلی مورد توجه قرار نگرفته است.

فرماندار چالوس خواستار آن شد تا پروژه های عمرانی نیمه کاره شهرستان را پیگیری کنند تا به سرانجام برسد و موانع فراروی رفع شود و مدیران باید با جدیت در پروژه های عمرانی شهرستان ورود کنند و نسبت به جذب منابع اقدام لازم داشته باشند.

فرماندار چالوس با بیان اینکه دهه فجر جشن ملی است تصریح کرد: باید جشن های انقلاب اسلام شکوهمندتر از گذشته برگزار شود و دستاوردهای انقلاب باید به نسل های مختلف معرفی تا بین نسل های جدید و قدیم پیوند زده شود.

 وی توجه به واحدهای صنفی و صنعتی و اشتغال را ضروری دانست و گفت: باید بگونه ای در این حوزه عمل کنیم تا نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام شود.

زندی با بیان اینکه اوضاع برخی واحدهای صنعتی و اشتغال نگران کننده است، تاکید کرد: مدیران بانکها باید در حمایت از واحدهای تولیدی تلاش مضاعف داشته باشند و نسبت به اخذ تضامین بانکی سخت گیری نکنند.

فرماندار چالوس به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره و اضافه کرد: در چند ماه اخیر با رویکرد دستگاه قضایی و دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی برای پیشگیری از این مسئله انجام شده است و جلوی زمینخواری و تغییر کاربری گرفته شده است.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: