آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7383 1393/11/05  
عجیب ترین و پرحجم ترین تخلف انتخاباتی صنفی ؟!

اعتراض به چگونگی برگزاری انتخابات انجمن‌رسانه‌های مجازی مازندران + متن نامه


با توجه به بند9ماده 32 فصل چهارم اساسانامه " حداقل یک سال سابقه عضویت انجمن صنفی مربوط، منتهی به زمان کاندیداتوری و ادامه عضویت" جهت کاندیداهای عضویت در هیات مدیره ضروری می‌باشد، به استحضار می‌رسد برخی از اعضای انتخاب شده به عنوان عضو اصلی انجمن رسانه‌های مجازی در انتخابات روز سه‌شنبه تاریخ 30/10/1393، حائز شرایط فوق نبوده

 
مدیرمسئول سه پایگاه خبری خزر، شمال امروز و بصیرآنلاین که دارای پروانه فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات می‌باشند با ارسال نامه‌ای به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار بررسی تخلفات اساسانامه‌ای انتخابات انجمن رسانه‌های مجازی در مازندران شدند.
به گزارش بصیرآنلاین متن این نامه که خطاب به علی بابایی کارنامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران است به شرح ذیل می‌باشد:
 
 
بسمه‌تعالی
 
جناب آقای بابایی
مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران
 
سلام علیکم:
 
    احتراما، نظر به برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی رسانه‌های مجازی استان مازندران در روز سه‌شنبه تاریخ 30/10/1393، اعتراض خود را با توجه به مفاد اساسانامه به چگونگی انجام انتخابات اعلام و خواستار رسیدگی به موارد ذیل و احقاق حقوق تضییع شده می‌باشیم.
 
1- با توجه به بند9ماده 32 فصل چهارم اساسانامه که به صراحت بیان می‌کند " حداقل یک سال سابقه عضویت انجمن صنفی مربوط، منتهی به زمان کاندیداتوری و ادامه عضویت" جهت کاندیداهای عضویت در هیات مدیره ضروری می‌باشد، به استحضار می‌رسد برخی از اعضای انتخاب شده به عنوان عضو اصلی انجمن رسانه‌های مجازی در انتخابات روز سه‌شنبه تاریخ 30/10/1393، حائز شرایط فوق نبوده و میزان زمان عضویت آنان در انجمن رسانه‌های مجازی بیشتر از سه ماه نمی‌باشد و شرایط احراز کاندیداتوری را ندارند. بنابراین عضویت آنان به عنوان عضو هیات مدیره خلاف مفاد اساسانامه می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که در مجمع عمومی عادی فوق‌العاده‌ای دوم که در اواخر آذرماه و دی‌ماه سال جاری با حضور جنابعالی برگزار گردید فهرست کل اعضای انجمن 34 نفر بوده است که اعضای جدید در این فهرست قرار نداشتند.
 
2- با عنایت به بند2ماده5 فصل دوم اساسانامه، که به صراحت بیان می‌کند حداقل شش ماه باید از عضویت و ثبت در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی گذشته باشد، خواهشمند است در خصوص اینکه اعضای انتخاب شده به عنوان اعضای هیات مدیره، مدت زمان مذکور را رعایت کرده‌اند یا خیر؟. لطفا اعلام نظر صریح و مستند بفرمایید.
 
3- باتوجه به اینکه فقط مدیران مسئول رسانه‌های مجازی مازندران حق کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران داشتند، بررسی و اعلام گردد آیا افراد فوق در سایت ثبت ساماندهی به عنوان مدیران مسئول بوده¬اند و یا خیر؟. بدیهی است اگر فردی به عنوان نماینده یک رسانه کاندیدای عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی رسانه‌های مجازی شده باشد، تخلف محسوب شده و حضور وی در هیات مدیره انجمن ملغی اعلام می‌شود. در صورت  لازم گواهی ثبت از سوی سایت ساماندهی ارائه و استعلام های لازم بعمل آید.
 
4- خواهشمند است بررسی بفرمایید افرادی که دارای وکالتنامه از سوی برخی رسانه‌های مجازی عضو انجمن بوده‌اند، وکالت‌نامه آنان رسمی، قانونی و معتبر بوده است؟. بدیهی است در صورتی وکالتنامه افراد موردنظر رسمی و قانونی نباشد، آرای موخذه از درجه اعتبار ساقط می‌باشد. 
 
با عنایت به موارد گفته شده و مفاد اساسانامه، خواهشمند است پیگیری موارد مطرح شده با حضور هیات رئیسه، هیات نظارت و اینجانبان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به تغییر اعضای هیات مدیره یا ابطال انتخابات اقدام گردد. 
 
              عبدالله سعید کیاسری                        محمد قلی‌نژاد                             محمود احمدی
              نشریه الکترونیکی خزر            نشریه الکترونیکی شمال امروز            نشریه الکترونیکی بصیرآنلاین
 
 
رونوشت: معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران/ مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی/  دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری مازندران/ اداره کل اطلاعات مازندران/ دادستان مرکز استان مازندران/  اداره کل بازرسی استان مازندران/  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران/ اداره حراست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: