آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7390 1393/11/07  


اندیشه‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان مازندران بازشناسی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر افزایش فضیلت اخلاقی در بین دانش آموزان، گفت: اندیشه‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان بازشناسی شود.

علی‌رضا یونسی  در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت:  حماسه ششم بهمن آمل در تاریخ انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار داشته و این حماسه سترگ باید در قالب یادمان‌ها برای مردم بازشناسی شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران پس از 35 سال همچنان پویا، سرزنده و بانشاط بوده و رسانه‌ها، اندیشمندان و صاحب‌نظران نسبت به معرفی آثار و مجاهدت‌های انقلاب و دفاع مقدس برای آیندگان اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دستگاه تعلیم و تربیت در ساختن افکار و اندیشه‌های دانش آموزان به سمت و سوی تفکر ات انقلابی نقش آفرین هستند، تصریح کرد: معلمان استان نسبت به بازشناسی اندیشه‌های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه دوم نخبه پروری در کشور را دارد، افزود: در بسیاری از شهرهای استان در حوزه علم، معرفت و پرورش مشاهیر، ستاره درخشان آسمان علمی جهان هستند.

یونسی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در مازندران بسیار بالا است، گفت: باید برای بارور سازی استعدادهای جوانان و دانش آموزان گام‌های اساسی برداشت تا فضای اجتماعی سبب تخریب افکار فرهنگی جوانان پاک این مرز و بوم نشود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های شبکه اجتماعی بر روی افکار جوانان رو به فزونی است، افزود: باید نسبت به معرفی ابعاد صحیح این شبکه‌ها باید تدبیر شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید فضیلت‌های اخلاقی را در بین دانش آموزان تقویت کنیم، گفت: معلمان ضمن اینکه مسئولیت تعلیم دانش آموزان را برعهده دارند باید نسبت به تربیت و تهذیب دانش آموزان گام بردارند.

یونسی با بیان اینکه هنوز در گسترش فضائل اخلاقی در بین فضای علمی و آموزشی دچار مشکل هستیم، افزود: باید با ناهنجاری‌ها ونابسامانی‌های موجود در جامعه برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت اجتماعی، عنصر خانواده است، گفت: آموزش و پرورش در خط مقدم مقابله با آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش اسلامی باید دارای صفاتی نظیر گسترش فضیلت‌های اخلاقی باشد، افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه ارتقا فعالیت‌های پرورشی در استان گام برداریم.

وی تشکیل پارلمان فرهنگیان در مازندران را به فال نیک گرفت و گفت: با استفاده از این پارلمان، نظرات و ایده‌های فرهنگیان و دانش آموزان سبب راهگشایی مشکلات  جامعه فرهنگی می‌شود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: