آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7403 1393/11/11  
ورزش مازندران سياسي شد ؟

اعتدال را به ورزش مازندران برگردانيد


ز ضعف شدید در حمایت های مالی و پشتیبانی که بگذریم ، مدیران ورزش استان حتی از حمایت معنوی و حضور در مسابقات استانی این رشته دریغ می ورزند و چشمان خود را به روی بسط و گسترش آن می بندند

شمال امروز: ورزش « دو و میدانی » به عنوان یک ورزش مادر و مدال آور ، همواره مورد توجه کشورهای جهان و حتی استان های محتلف کشور می باشد و سرمایه گذاری فراوانی در این رشته ورزشی صورت می پذیرد .

این در حالی است که در استان مازندران علی رغم وجود استعداد های فراوان در سنین مختلف خصوصا سنین پایه ، توجهی به مادر ورزش ها نمی شود !

از ضعف شدید در حمایت های مالی و پشتیبانی که بگذریم ، مدیران ورزش استان حتی از حمایت معنوی و حضور در مسابقات استانی این رشته دریغ می ورزند و چشمان خود را به روی بسط و گسترش آن می بندند .

مظلوميت ورزش دو وميداني در مازندران، اگر چه سری دراز دارد اما مسابقات دو وميداني استاني در رده نوجوانان به ميزباني شهرستان بابل که عصر جمعه ( دیروز ) برگزار شد نشان داد که مدیران ورزش استان ققط نوک دماغ خود را می بینند و اداره کل ورزش مازندران را به اداره کل چند رشته ورزشی خاص تبدیل کرده اند و بسیاری از رشته ها را به حال خود رها کرده اند !

جاي بسي تاسف است که در مسابقاتی استانی که با ذوق و شوق نوجوانانی که از رامسر در غربی ترین شهرستان تا گلوگاه در شرقی ترین آنها حضور داشته اند هیچ مدیری از اداره كل ورزش و جوانان استان و حتی اداره ورزش و جوانان بابل ( به عنوان میزبان ) حضور نداشت تا شاید شائبه گزینشی حمایت نمودن از ورزش های خاص رنگ و بوی جدی تر به خود نگیرد و موجب تلخ کامی قهرمانان نوجوان این رشته ورزشی و دلگیری خانواده های آنان نشود .

پدر یکی از ورزشکاران دو میدانی به خبرنگار ما گفت : آيا دو و ميداني كه به قول ورزشی ها ،  مادر همه ورزشها است جايگاه اش اینجاست ؟ چرا توجهي نمی شود ؟ جاي تاسف دارد براي متوليان ورزش استان و شهرستان بابل كه امروز مسابقات دو و ميداني استاني براي تعيين نفرات برتر كشوري در بابل برگزار شد و هيچ مسئولي حضور نداشت .

وی که فرزند نوجوانش در این مسابقات حائز رتبه برتر شد از استاندار مازندران خواست اعتدال را به ورزش استان برگرداند و افزود : همه خانواده ها و ورزشكاران اين رشته از عدم حضور مسئولين مراتب اعتراض خود را اعلام کردند و از استاندار محترم می خواهیم همانگونه که شعار دولت اعتدال است ، اعتدال را به ورزش مازندران برگرداند و به مدیرکل ورزش و جوانان استان گوشزد کند که نگاه اعتدالی در حمایت از همه ورزش ها داشته باشد .

این شهروند بابلی مراتب تقدیر خود را از « خاوري » ازهیئت دو و میدانی استان و هيئت دو و ميداني شهرستان بابل و مربي فدا كار و با اخلاق  مجيد لامع که در مراسم حضور داشتند اعلام نمود .

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: