آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7427 1393/11/14  


"90" در شبی که "100" شد


برنامه نود این هفته حدود 100 دقیقه به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، برنامه 90 این هفته ساعت 22:35 روی آنتن شبکه سه رفت. زمان برنامه این هفته بخاطر پخش ویژه برنامه هفت کوتاه تر از هفته های قبلی بود و عادل فردوسی پور این نکته را ابتدای برنامه به بینندگان اعلام کرد.

 

 

سوال پیامکی برنامه

سوال پیامکی برنامه این هفته به انتخاب بهترین واکنش دروازبان لیگ تا هفته هجدهم اختصاص داشت. بر همین اساس از بینندگان سوال شده بود تا از میان علیرضا بیرانوند ، مهدی رحمتی ، محسن فروزان ، حامد لک ، پرویز کریمی و سوشا مکانی، دروازبانی که بهترین واکنش را نشان داده بود، انتخاب کنند که در پایان واکنش مکانی با 33 درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داد

فغانی: قضاوت بازی فینال هدیه نبود

 

در ابتدای برنامه علیرضا فغانی مهمان برنامه بود. او در ابتدای صحبت های خود گفت: باید بگویم بر خلاف صحبت‌هایی که مطرح شده است، قضاوت در دیدار فینال جام ملت های آسیا یک هدیه نبود، بلکه به خاطر عملکردی که داشتیم قضاوت فینال را به ما دادند. قضاوت این دیدار یک ریسک بزرگ محسوب می شد زیرا امکان داشت با یک اشتباه قهرمان جام تغییر کند و تمام خاطرات خوب تیم داوری ایران از بین برود اما خوشبختانه اینگونه نشد.

 

فغانی درباره حضورش روی سکوی قهرمانی جام ملت‌ها و دریافت جایزه از شیخ سلمان و دیدار با سپ بلاتر نیز، خاطرنشان کرد: من ۶ دفعه دیگر در مسابقات مختلف روی این سکو رفته‌ام و امیدوارم که این افتخار نصیب داوران جوان و خوب کشورمان بشود. به اعتقاد من اگر برخی مشکلات برای محسن ترکی رخ نمی‌داد او می‌توانست در جام ملت‌ها قضاوت کند تا ایران دو تیم داوری در این مسابقات داشته باشد. البته جای آقای کامرانی فر هم خالی بود. متأسفانه کامرانی‌فر به‌دلیل سنی که دارد نمی‌تواند در جام جهانی قضاوت کند اما کمک داوران جوان و خوبی داریم که بتوانند جای او را پر کنند. این را هم بگویم که قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های آسیا تضمین کننده قضاوت در جام جهانی نیست و ما باید از همین فردا کارمان را آغاز کنیم تا با کسب امتیازات لازم در جام جهانی هم حضور داشته باشیم.

 

داور با سابقه فوتبال کشور در ادامه درباره قضاوت جنجالی بنجامین ویلیامز که با اخراج مهرداد پولادی همراه شد گفت: شاید داور بازی یادش نبود که یک کارت زرد به مهرداد پولادی داده است اما این بازیکن هم باید مراقبت می‌کرد. پولادی با اینکه یک کارت زرد داشت اما در بازی با عراق شیطنت کرد که داور هم به او کارت دوم را نشان داد. تیم ملی در بازی با عراق به‌دلیل بی احتیاطی بازیکن خودمان ۱۰ نفره شد اما بعد از شکست همه گناه‌ها را به گردن داور مسابقه انداختیم.

 

او در پایان خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوبی را در این دوره از مسابقات داشتیم که همه یکدل بودند. بازیکنان نیمکت نشین و حتی بازیکنانی که از تیم ملی خط خوردند یک بار علیه تیم مصاحبه نکردند.

برسی هوای آلوده خوزستان

 

در ادامه گزارشی درباره هوای نامناسب و غبارآلود شهر اهواز پخش شد. در این گزارش عنوان شد که ورزش کردن در این هوای آلوده برای سلامتی زیان آور است.

 

5 دقیقه آخر دیدارهای استقلال، دقایق قلعه نویی است

در بخش دیگری از برنامه آنالیز دقیقی از دیدار اسقلال و سپاهان پخش شد. در این آنالیز نحوه گلزنی آبی پوشان به دقت مورد برسی قرار گرفت. بر همین اساس مشخص شد کرار جاسم گل سازترین بازیکن لیگ محسوب می شود. نکته دیگری که در این آنالیز به آن اشاره شد، ضعف منطقه چپ دفاع استقلال بود. همچنین مشخص شد شاگردان قلعه نویی، نتایج چهار بازی لیگ را در دقایق پایانی به نفع خود تغییر داده اند. بنابراین 5 دقیقه آخر دیدارهای استقلال، دقایق قلعه نویی نامیده شد!

 

بخش پایانی برنامه به برسی موضوع دوپینگ علا عبدالزهرا و همچنین شکایت ایران اختصاص داشت. عادل فردوسی پور اصرار داشت با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون می دانستند که رای AFC علیه ایران خواهد بود، چرا 48ساعت توجه افکار عمومی را به این مساله جلب کردند.

 

در ادامه احمدرضا براتی روی خط آمد و توضیحاتی درباره این موضوع ارائه کرد. او گفت: نهادی که تست دوپینگ را می گیرد، پس از مشخص شدن نتیجه اگر تخلفی صورت گرفته باشد خود آن نهاد باید اعلام دادرسی کند و با تعلیق موقت متخلف رای او رای صادر کند.

 

وی تاکید کرد: نادو از عبدالزهرا تست دوپینگ گرفت اما پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش، درحالی که طبق قوانین باید کتبا به بازیکن و فدراسیون فوتبال عراق و همچنین فیفا اعلام می کرد این کار را انجام نداد. زمانی هم که نتیجه آزمایش مشخص شد این بازیکن بر اساس مصاحبه هایی که انجام داده در ایران بوده است.

 

او خاطرنشان کرد: رای صاده AFC کاملا عادلانه بوده است. زیرا برای علاعبدالزهرا هیچگونه رای محرومیتی صاده نشده بود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: