آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7471 1393/11/25  


حمايت قاطع شهردار ساري از سازمان عمران


حمایت های مسئولین از عملکرد این سازمان ما را برآن داشته تا با همه توان نسبت به انجام وظایف محوله مان کوشا باشیم .

به نقل از روابط عمومي سازمان عمران شهرداري ساري : جلسه هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران به ریاست حمید فرزانه معاون شهرسازی شهرداری و با حضور عباس رشیدی معاون فنی ، طاهری سرپرست معاونت مالی ، حبیب باقری رئیس امور فنی شهرداری ، باباعلی اسماعیلی رئیس بازرسی ، سید کمال آقامیری مدیرعامل – کاوه مرتضوی و قاسم انگیزه معاونین سازمان عمران و علی ایزدی و ایمان کاملی مسئولین حوزه های مالی و راهسازی در حالی در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد که در آن بر ادامه روند رو به رشد و حمایت از فعالیت های سازمان عمران قویاً تأکید کردند .
برپایه این گزارش سید کمال آقامیری با تشریح گزیده ای از فعالیت های این سازمان تابعه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت : حمایت های مسئولین از عملکرد این سازمان ما را برآن داشته تا با همه توان نسبت به انجام وظایف محوله مان کوشا باشیم . این مسئول در سازمان عمران بر جدّیت بالای پرسنل سازمان عمران در اجرای پروژه های عمرانی تأکید و تصریح کرد : جلب رضایت شهروندان ساروی و تأمین دیدگاه مسئولین مهمترین اهدافی است که سازمان عمران برای تحقّق آنها گام بر می دارد.
این گزارش حاکیست حمید فرزانه رئیس هیئت مدیره سازمان عمران با قدردانی از حُسن نظر و اهتمام مدیرعامل و پرسنل سازمان عمران در اجرای پروژه های محوله عمرانی ، اظهار داشت : زمانیکه سه تن از معاونین شهردار ، رئیس بازرسی شهرداری و مسئول دفتر فنی این نهاد خدمتگزار در هیئت مدیره سازمان عمران حضور دارند این نشانگر اهمیت این سازمان از دیدگاه شهردار ساری است . عباس رشیدی معاون فنی شهرداری و دیگر عضو هیئت مدیره نیز بر عملکرد مطلوب سازمان عمران صحه گذاشت و گفت: مسئولین شهر و شهرداری همواره سعی بر آن دارند تا با حمایت از این سازمان ، بر توان اجرایی آن بیفزایند .
مصطفی طاهری سرپرست معاونت مالی شهرداری در سخنانی با قدردانی از خدمات صورت گرفته این سازمان در پروژه های مختلف عمرانی در سطح شهر ، گفت: اهمیت جایگاه این سازمان بر همه ما آشکار است فلذا همواره خود را در برابر حمایت از این سازمان مسئول می دانیم . حبیب باقری مسئول دفتر فنی شهرداری نیز با بیان دیدگاههای خود در ارتقاء فعالیت های سازمان عمران ، از سید کمال آقامیری مدیرعامل و پرسنل سازمان قدردانی و یادآوری کرد : امیدوارم توجه به ضوابط فنی و اجرایی همچون همیشه در اجرای پروژه های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد .
شایان ذکر است مدیرعامل سازمان عمران در گفتگویی اختصاصی از اجرای عملیات زیرسازی فاز دوم میانگذر شمالی خبر داد و گفت: به همت تیم های عملیاتی این سازمان زیرسازی کوچه فرح آباد 17 از بلوار فرح آباد نیز درجریان است . اجرای کانال ضلع جنوبی ریل راه آهن و کوچه پاسدار از بلوار پاسداران به عنوان دیگر پروژه های در دست اجرای این سازمان مورد اشاره این مسئول بود ؛ وی در این خصوص افزود: البته احداث کانال میانگذر شمالی ( استخر سر) و کوچه بنفشه نیز در حال اجراست .
مدیرعامل سازمان عمران از اجرای عملیات جدول بتنی بلوار فرح آباد جنب شیرینی سرای پاسارگاد و نوه بتنی کوچه امام هادی یازده از خیابان امام هادی سخن به میان آورد و تصریح کرد: اجرای پیاده روسازی های بلوار دانشگاه ، خیابان مدرس ، کوی لسانی ، بلوار آزادی و بلوار امیرمازندرانی به طور همزمان جزو برنامه های کاری این سازمان قرار دارد که با پیشرفت فیزیکی همراه بوده است . وی از اجرای دیوار انتهای کوی ابوالفضل از بلوار امام رضا(ع) و پروژه بزرگ ارتباطی فرهنگ به طالقانی یاد و خاطر نشان کرد: انشالله با فعالیت های در حال انجام بتوانیم رضایت شهروندان ساروی را در عمران و آبادانی این شهر جلب نماییم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: