آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7476 1393/12/15  


اعلام آخرین فرصت استعفا برای کاندیداتوری انتخابات


معاون سیاسی وزارت کشور می‎گوید به جزء فرمانداران و مدیران وزارت بقیه مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات سال آینده را دارند باید تا 27 خردادماه استعفا دهند.

معاون سیاسی وزارت کشور میگوید به جزء فرمانداران و مدیران وزارت بقیه مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات سال آینده را دارند باید تا 27 خردادماه استعفا دهند.
 

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در جمع خبرنگاران گفت: سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را درپیش داریم و به همکاران توصیه کردهایم از امکانات دولتی و بینالمال له یا علیه کسی استفاده نشود.
 

وی ادامه داد: همچنین تلاش میکنیم همه کسانی که علاقهمند به شرکت در انتخابات هستند و میخواهند وارد این میدان شوند، جلو بیایند و شرایط را برای انتخابات پرشور فراهم کنیم.
 

مقیمی خاطرنشان کرد: مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند باید تا 27 خرداد طبق قانون استعفا دهند و فقط برای اینکه شبههای پیش نیاید نظر وزیر کشور این بود که فرمانداران یا مدیران وزارت که قصد ثبتنام در انتخابات را دارند، چهار ماه قبل از انتخابات استعفا دهند تا در این مدت از امکانات دولتی به نفع خودشان استفاده نکنند.
 

قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در پاسخ به پرسشی که وزارت چه برنامههایی برای شور سیاسی در انتخابات دارد؟ گفت: همه فعالیتهایی که امروز در حال انجام بوده به نوعی در این راستا است که مردم علاقهمندی بیشتری به فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته باشند. امیدی که دولت مطرح میکند خودش یک شور و نشاط سیاسی است.
 

وی اضافه کرد: ما برای اینکه شور و نشاط سیاسی ایجاد کنیم باید احزاب شناسنامهدار که مجوز دارند و طبق قانون میتوانند فعالیت داشته باشند را کمک و راه را باز کنیم تا بتوانند فعالیتها را ادامه و مردم را نظامند وارد فعالیتهای سیاسی کنند.
 

مقیمی درباره تعطیلی خانه احزاب نیز بیان کرد: این خانه یک تشکل صنفی است که خود احزاب آن را تشکیل میدهند و باید مجمع عمومی به موقع برگزار شود اما چون این مجمع برگزار نشده، خانه احزاب تعطیل شده و ما در حال تلاش هستیم که دوباره خانه احزاب توسط احزاب فعال شود و در این راستا چند جلسه نیز برگزار کردهایم.
 

معاون سیاسی وزارت کشور درباره اینکه تقسیمات جدید کشوری خواهیم داشت، اظهار کرد: چون کشور ما پویاست پس تقسیمات جدید هم خواهیم داشت. آمار دقیقی در این زمینه ندارم. استاندار لرستان هم برای همه شهرستانهای این استان به ما نامه داده که در حال بررسی است.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: