آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7522 1394/01/16  
در جلسه شورای اداری:

مدیران حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند


استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان مدیران حق طرفداری و حمایت از کاندیدای خاصی را ندارند و در صورت مشاهده، با آنان برخورد می‌شود.

 
مدیران حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند/افزایش چهار درصدی بودجه استان
 
 
بعدازظهر شنبه جلسه شورای اداری مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری برگزار شد.

ربیع فلاح در ابتدا از موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایران ابراز خرسندی کرد و با اشاره به شعار سال گذشته رهبری، اظهار کرد: وحدت و انسجام دو مؤلفه اصلی برنامه‌های ما بود.

وی از سیاست‌زدگی استان در سال 93 انتقاد کرد و افزود: علی‌رغم همه این سیاست‌زدگی، استان امکانات و توانمندی‌هایی دارد که باید به آنها توجه کنیم.

استاندار مازندران بار دیگر سال 93 را در مقایسه با سال 92 بسیار بهتر و با عملکردی مناسب‌تر در زمینه‌های پیشبرد مسائل فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون کشور با لطف رهبر و دولت در ثبات کامل به‌سر می‌برد، خاطرنشان کرد: نگاه تیم مدیریت استان، کار، تلاش و فعالیت است.

فلاح خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: سه ماه و نیم فرصت داریم تا اعتبارات را دریافت کنیم، به همین منظور لازم است مدیران با تلاشی بیشتر، کمک کنند تا سهم خود را از خزانه دریافت کنیم.

وی با اشاره به افزایش چهار درصدی بودجه استان در سال جاری، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری مناسبی در بخش خصوصی انجام گیرد.

استاندار مازندران بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشرفت اقتصادی استان تأکید کرد و یادآور شد: زمینه لازم برای استفاده از بخش خصوصی هنوز فراهم نشده و باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

* تأکید بر استفاده به‎هنگام از طرح‌های سرمایه‎گذاری

این مسئول با بیان اینکه نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دولتی و خصوصی شکل گرفته است، ابراز کرد: لازم است، هرچه سریع‌تر نسبت به برنامه‌ریزی طرح‌های مناسب سرمایه‌گذاری اقدام کنیم.

فلاح با اشاره به ظرفیت بخش گردشگری استان، اظهار کرد: گردشگری دریایی به‎عنوان یکی از خدمات مثبت برای پیشرفت استان قلمداد می‌شود ولی در حال حاضر استفاده از این بخش زیر صفر است.

* مدیران حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند

وی در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: به هیچ عنوان مدیران حق طرفداری و حمایت از کاندیدای خاصی را ندارند و در صورت مشاهده، با آنان برخورد می‌شود.

استاندار مازندران با تأکید بر حق‎الناس بودن رأی مردم، گفت: فضا و شرایطی باید فراهم شود تا مشارکت آحاد مردم را داشته باشیم.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه دولت وظیفه تأمین مایحتاج مردم را دارد، بیان کرد: فلسفه تشکیل دولت همین موضوع است و حکومت اسلامی برای مردم است نه بر مردم.

وی با اشاره به اینکه مقبولیت دولت با مردم و مشروعیت آن با خدا است، افزود: ملت و دولت، یک روح در دو جسم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: برای تکریم ارباب رجوع در ادارات تنها نوشتن این جمله بر روی دیوار کافی نیست و باید به‌صورت عملی، آن را به اجرا درآورد.

* مدیران کل همدلی و هم‌زبانی داشته باشند

این مسئول با بیان اینکه تنها تفرقه عامل هلاکت ملت است، خاطرنشان کرد: مدیران کل همدلی و هم‌زبانی داشته باشند تا مازندران پیشرفت کند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران نیز پیشنهادی درباره ساماندهی ستادی با همکاری شوراهای روستا، دهیاری‌ها، روحانی منطقه و فرمانداران داد.

وی افزود: با تشکیل این ستاد و بیان مشکلات مردم، دورترین نقاط استان در جلسات ستاد مرکزی که در استانداری برگزار می‌شود، می‌توانیم عدالت اقتصادی، همدلی و هم‌زبانی را در میان مردم و دولت به‌وجود آوریم.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سال جاری 6 میلیارد تومان برای ساماندهی سواحل اختصاص داده شد، یادآور شد: هشت طرح را توانستیم در هشت شهرستان، از بودجه ملی برخوردار کنیم.

این مسئول با تأکید بر حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی استان، اضافه کرد: برای نصب دوربین‌های نظارتی در مراکز شهرستان‌ها به 14.5 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که لازم است از طریق بودجه امنیتی شهرداری‌ها اقدام کنیم.

* اسکان، ازدواج و اشتغال افغان‌ها در استان ممنوع است

یونسی با اشاره به افزایش دستگیری افراد غیرمجاز افغانی در سال گذشته، اضافه کرد: اسکان، ازدواج و اشتغال افغان‌ها در استان ممنوع است.

وی در پایان گفت: به‌زودی هفته‌ای با عنوان هفته فرهنگی در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: