آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7566 1394/01/25  


خودکشی خواستگار ناکام پس از قتل عام


مرد جوان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنیــد در اقــدامـی جنون‌آمیز دست به جنایتی هولناک زد.

مرد جوان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنیــد در اقــدامـی جنون‌آمیز دست به جنایتی هولناک زد.

او پس از قتل دخترموردعلاقه‌اش و 2نفر از بستگان او، با شليك گلوله به زندگي خود پايان داد.حــدود ســاعت 21:30 يكـشنبـه 23فروردين‌ماه بود كه اهالي كوچه 20شمالي در منطقه كاركنان شهردوگنبدان در كهگيلويه و بويراحمد از خانه يكي از همسايه‌ها صداي تيراندازي شنيدند.

آنها همزمان متوجه فريادهاي زن و مردي از داخل خانه همسايه شدند و وحشتزده خودشان را به آنجا رساندند. وقتي اهالي محل وارد كوچه شدند جسد غرق در خون پسرجواني را ديدند كه داخل حياط خانه همسايه افتاده بود. كنار جسد يك اسلحه دولول شكاري ديده مي‌شد و كمي آن طرف‌تر پيكر غرق خون 3دختر كه هدف گلوله قرار گرفته و روي زمين افتاده بودند. اعضاي خانواده همسايه ناله و شيون مي‌كردند و شاهدان با ديدن اين صحنه هولناك با پليس و اورژانس تماس گرفتند.

با حضور مأموران و اورژانس در محل مشخص شد پسر جوان به نام يعقوب پس از شليك مرگبار به سوي 3دختر جوان دست به‌خودكشي زده كه اورژانس پس از معاينه وي مرگش را تأييد كرد. اين درحالي بود كه در ميان دختران 2خواهر به نام‌هاي الهام و مرضيه بر‌اثر شليك گلوله به كام مرگ رفته بودند و سومين قرباني به نام زينب كه خواهر داماد اين خانواده بود، هنوز زنده بود و نفس مي‌كشيد.وي بلافاصله توسط اورژانس به بيمارستان شهيد رجايي گچساران انتقال يافت و در بخش ‌آي‌سي‌يو بستري شد.

ماجرا چه بود؟

هنوز مشخص نبود كه چرا پسرمسلح دست به قتل عام خونين زده و پس از آن خودكشي كرده است. كارآگاهان سرگرم تحقيق شدند و در پرس و جو از خانواده دختران جوان كه به‌شدت از حادثه پيش‌آمده شوكه شده بود حقيقت ماجرا را كشف كردند. آنچه مسلم بود، عامل قتل‌عام به نام يعقوب از مدت‌ها قبل عاشق الهام (يكي از قربانيان حادثه) شده بود و قصد داشت با او ازدواج كند، اما خبر نداشت كه الهام هيچ علاقه‌اي به او ندارد و نمي‌خواهد با وي ازدواج كند.

چند روز پيش يعقوب وقتي ماجراي خواستگاري و ازدواج را مطرح كرد، الهام به او جواب منفي داد و همين باعث شد كه پسر جوان از وي كينه به دل بگيرد. طبق اطلاعات به‌دست آمده، شب حادثه الهام به همراه خانواده‌اش كه اهل روستاي ده ناصر خيرآباد هستند ميهمان خانه خواهرش كه در منطقه كاركنان شهر دوگنبدان زندگي مي‌كردند حضور داشتند كه يعقوب زنگ خانه آنها را زد. آن شب وقتي يكي از اعضاي خانواده الهام به مقابل در رفت، يعقوب بار ديگر موضوع خواستگاري را مطرح كرد.

خانواده الهام به او جواب منفي دادند و او درحالي‌كه اسلحه را زير لباسش پنهان كرده بود مدعي شد كه بايد جواب منفي را از خود الهام بشنود. در آن لحظه وقتي الهام و اعضاي خانواده‌اش به حياط آمدند يك دفعه خواستگار كينه جو اسلحه را از زير لباسش بيرون آورد و به سوي آنها شليك كرد. اين جوان تيرانداز پس از آن اسلحه را به سمت خود گرفت و با شليك يك گلوله به زندگي خود پايان داد.

اظهارات شاهدان

پسرجواني كه در خيابان 20شمالي (محل جنايت) زندگي مي‌كند روز گذشته در گفت‌وگوي تلفني به خبرنگار همشهري گفت: در خانه نشسته بودم كه ناگهان صداي تيراندازي و فريادهاي زني را شنيدم. به سرعت از خانه بيرون رفتم و مقابل خانه همسايه چند زن و مرد را ديدم. در حياط باز بود و پسرجواني خون آلود روي زمين افتاده بود و كمي آنطرف‌تر هم 3دختر جوان به چشم مي‌‌خوردند. همان لحظه پليس رسيد و جمعيت را پراكنده كرد. وي ادامه داد: بعد از آن متوجه شدم كه پسرجواني وقتي شنيده كه دختر موردعلاقه‌اش ديگر حاضر نيست با او ازدواج كند دست به تيراندازي زده است.

عامل اين قتل عام پسري 28ساله بود كه به گفته شاهدان اهل روستاي انجير سياه گچساران است. نكته قابل توجه اين است كه يعقوب جواني تحصيلكرده بود و به تازگي مدرك كارشناسي ارشد را گرفته بود. با وجود اين وقتي جواب منفي از دختر مورد علاقه‌اش شنيد دست به اين اقدام جنون‌آميز زد و پس از آن به زندگي خودش نيز پايان داد. در همين حال سرهنگ علي‌كرم بازيان، فرمانده انتظامي شهرستان گچساران اعلام كرد كه مجروح اين حادثه در بيمارستان بستري است و تلاش پزشكان براي نجات جان او ادامه دارد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: