آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7635 1394/01/31  


۱۴۸ باند توزیع مواد مخدر در مازندران منهدم شد


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام ۱۴۸ باند تهیه توزیع مواد مخدر در سال ۹۳ با افزایش ۱۵۱ درصدی دستگیری باندها در این استان خبر داد

 ذبیح الله پهلوانی در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل با بیان اینکه در سال 93 بیشترین دغدغه ستاد مبارزه با موادمخدر در امر گروه مقابله بوده است، اظهار داشت: با تلاش نیروهای گروه مقابله استان در سال گذشته، 2 تن و 281 کیلوگرم و گروه‌های عملیاتی مختلف 3 تن و 800 کیلو گرم انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه در پیشگیری از سوی دستگاه‌ها در امر خروج مواد مخدر برای عتبات و عالیات اقدامات خوبی انجام شد، افزود: سازمان زندان نیز یک تن و 563 کیلوگرم انواع موادمخدر را ضبط کردند که در این بخش خوشبختانه عملکرد خوبی صورت گرفت.

پهلوانی از کشف خشخاش و شادانه در باغات و اراضی سراسر استان به میزان 66 مورد خبر داد و گفت: در امر ارتقا امنیت نیز 163 مورد و عملیات گسترده با هماهنگی دستگاه قضایی 326 مورد در مازندران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در امر کنترل محور مواصلاتی با توجه به هم‌مرز بودن با پایتخت و عدم ایست بازرسی ثابت در این محورها در سال گذشته 102 مورد انجام شد، تصریح کرد: نیروهای انتظامی این استان در انهدام باندها و اخلال‌گران در نظم جامعه با 457 مورد برخورد داشتند که در این زمینه حتی با متخلفان پول‌های کثیف در انتخابات نیز برخورد جدی داشتند.

پهلوانی با تاکید بر اینکه مازندران در سال 93 در اجرای عملیات دستگیری و متلاشی کردن باند تهیه توزیع مواد مخدر حدود 148 باند را منهدم کرد، گفت: این آمار نسبت به سال 92 در استان با 151 درصد افزایش دستگیری باندها مواجه بوده است.

رئیس پلیس ستاد مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به اینکه در امر توقیف خودروها و کشفیات سلاح در سال گذشته حدود 1062 خودرو و 34 سلاح انجام شده است، گفت: در ادامه این عملیات‌ها، 61 هزار و 645 عدد قرص متادون و ترامادول کشف شده که مازندران نسبت به سال قبل حدود 75 درصد افزایش کشفیات داشته است.

وی ادامه داد: در کشف و ضبط کارگاه‌های صنعتی 9 مورد و کارگاه‌های توزیع قرص‌های روان‌گردان 11 کارگاه متلاشی شد.

پهلوانی با اشاره به دوره غربالگری کارتن‌خواب‌ها، بیماران اعتیاد و بردن آنها به مراکز درمانی و کمپ‌ها براساس ماده 16 بیان داشت: در سال گذشته از سوی این نهاد حدود یک‌هزار و 445 نفر به این مراکز معرفی شدند.

رئیس پلیس ستاد مبارزه با موادمخدر مازندران با اعلام اینکه معرفی معتادان به کمپ‌ها و مراکز درمانی کار پسندیده‌ای نیست، بیان داشت: سیاست‌گذاری نیروی انتظامی در سال 94 هدایت معتادان به مراکز درمانی و کمپ‌ها است.

پهلوانی خاطرنشان کرد: این شهرستان با ایجاد همدلی و تعامل بین دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در پاک‌سازی مناطق آلوده می‌تواند پایلوت دیگر شهرستان‌های استان شود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: