آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7655 1394/02/13  
شهردارساری در جشن بزرگ 13 رجب:

بزرگترین مشکل جوانان ساری بیکاری است


شهردار ساری بزرگترین مشکل جوانان ساری را بیکاری دانست وگفت:با داشتن ظرفیت های فراوان وموهبت الهی مانند جنگل ،دریا وداشتن صنعت وکشاورزی در مرکز مازندران باید این مشکل بزرگ به پایان برسد.

به همت شهردارجوان ومردمی وپرتلاش شهر ساری جشن بزرگ 13 رجب با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مسئولین شهری ،روحانیون، خانواده شهداو هنرمندان کشوری  در ورزشگاه شهید متقی مرکز استان برگزار شد.

مهدی عبوری در جمع 70هزارنفری شهروندان مرکز استان ضمن عرض تبریک روز پدر وتقارن آن باروز کارگر وهفته معلم گفت:یادآن روزها بخیر که دور هم جمع می شدیم وبزر گترها از خاطرات قدیمی می گفتند وما فکر میکردیم افسانه است.

وی افزود:حالا که جایگاه پیدا کردیم وبزرگ تر شدیم فهمیدیم واقعیت های بزرگی بود که به فراموشی سپرده ایم.

عبوری با بیان اینکه ساری مفاخر بزرگی مانند علامه ابن شهر آشوب، ملامحمد صالحی مازندرانی شیخ محمد صالحی مازندرانی و......رادارد اظهارداشت:باید این بزرگان را به فرزندانمان معرفی کنیم  تا آنها هم یاد بگیرند که مفاخر شهرمان چه کسانی هستند تا این مفاخر از یادها نروند.

عبوری افزود:محلات قدیمی شهرمان کوچه نعلبندان ومساجد فرح آبادوجامع وآب انبار نو میباشد که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

وی بااشاره به مناطق جنوب شهرکه از کوچه های دومتری وسه متری برخوردار است اظهارداشت: اگر اتفاقی در این کوچه پس کوچه ها بیفتد دستگاههای امدادی را نمیتوان به آنجاهدایت کرد .

شهردار ساری بزرگترین مشکل جوانان ساری را بیکاری دانست وگفت:با داشتن ظرفیت های فراوان وموهبت الهی مانند جنگل ،دریا وداشتن صنعت وکشاورزی در مرکز مازندران باید این مشکل بزرگ به پایان برسد.

عبوری در ادامه افزود:همانطور که پارک ملل در یکصدروز کاری به بهره برداری رسیده پروژه های گردشگری دیگری مانند فاز دوم وسوم پارک ملل با 50هکتار با حمایت نماینده ولی فقیه مازندران حضرت آیت الله طبرسی در دستور کار شهرداری قراردارد .

جوان اول ساری با بیان اینکه آیا می دانید با احداث این پارک چه تعداد اشتغال زایی بوجود می آید اظهار داشت:کاش مسئولین بالا دستی هم این موضوع را بفهمند،هر چند ما متولی ایجاد اشتغال نیستیم اما احساس وظیفه اعضای شورا و دغدغه مدیران شهری این است تا اشتغال پایدار بوجود آید.

وی با اشاره به عقب ماندگی 36 ساله منطقه جنوب شهرساری اظهار کرد: با احداث پروژه های عمرانی می توانیم مشکلات جنوب شهر رامرتفع کنیم.

شهردار ساری با بیان مشکل ترافیک منطقه لسانی گفت:احداث زیرگذر پل گردن مشکل ترافیکی منطقه لسانی را حل میکند.

عبوری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:بازسازی بافتهای کهن ساری از دیگر کارهای شهرداری می باشد به عنوان مثال ترک محله ، که حدود ده هکتار می باشد به شهرک بزرگ مسکونی جدیدوزیبائی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژهای بزرگ شهرداری گفت: میانگذر شمالی از سه راه جویبار تا گارد جنگل وفازدوم پل شهید نوری در منطقه ذغال چال پس از 35 سال به بهره برداری میرسد.

وی با بیان این مطلب که تمام هزینه ها عمرانی پروژهای بزرگ شهررا  مردم پرداخت تاکید کرد:این پروژه ها باید با حضور شهروندان ساروی به بهره برداری برسد،چون از صفر تا صد هزینه های آنها را مردم پرداخت کرده اند.

عبوری افزود:چهار راه دروازه بابل به میدان ابن شهر آشوب تبدیل شد که فاز اول آن به بهره برداری رسیده است وفاز دوم وسوم تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار میگیرد.

شهردارساری با اشاره به ترافیک خیابان فرهنگ وطالقانی گفت:خیابان ارتباطی شهید مهدوی از فرهنگ به طالقانی بازگشایی میشود تا بار ترافیکی این منطقه کم شود.

جوان اول شهرساری خاطر نشان کرد:پارک های محلی وسه دور برگردان استاندارد از دیگر پروژه های ماست که پس از 35سال به بهره برداری میرسد.

وی بزرگترین معزل شهر ساری را آب گرفتگی دانست وگفت:با کوچکترین بارندگی تمام شهر دچار مشکل میشد اما امروز با هزینه 30میلیارد تومانی برای  زیر ساخت واحداث کانال آ بهای سطحی این مشکل را حل کرده ایم .

شهردار ساری با اشاره به مشکل زباله در مرکز استان تصریح کرد: نیروگاه زباله سوز یکی دیگراز دیگر پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد و75درصد کار آن انجام شده ودر تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد .

عبوری از بزرگترین پارک جنگلی خبرداد وگفت: احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه با1200هکتار در منطقه سی کوه تپه ساری با برنامه 4ساله به بهره برداری خواهد رسید.

جوان اول شهر ساری یکی دیگر از دغدغه های شهر ساری را انتقال پادگان دانست وگفت:کار راباتمام تلاش به پایان رساندم اما متاسفانه بعضی ها ورود پیدا کردندو توسط ارتش آن را به مزایده گذاشتند وبه بخش خصوصی واگذار کردند،ولی به همه آنها میگویم تا من شهردارساری هستم  اجازه نخواهم داد این مجموعه به جز باغ شهر به فضای دیگری تبدیل شود.

این مدیرشهری در ادامه گفت:چرا بعضی ها بین شورا وشهردار تفرقه اندازی می کنند؟ من متاسفم که در استان اتاق فکری تشکیل دادندو برای ما ساروی ها سنگ اندازی می کنند بیائید حضور جمعیت 70هزار نفر ی مردم را ببینید که  نشان ازکار وتلاش این مجموعه ومدیران شهری دارد.

عبوری افزود: پاسخ من واعضای شورای اسلامی شهر ساری  آنها افتتاح پروژه های پی در پی مرکز استان  خواهد بود.

شهردارساری در ادامه تصریح کرد :مردم به وعده های دروغین توجهی نمی کنندو به کسی رای میدهند وکسی راانتخاب میکنند که با حمایت مدیران شهری برای توسعه شهر تلاش کنند.

مهدي عبوري در پايان سخنان خود با اشاره به اينكه نام جشن امشب تداوم است گفت : روي سخن من با شما بانوان ، مادران  و دختران با ارزش ساري است بدانید ما به تداوم توسعه و تداوم همدلي و همبستگي مي انديشيم ، بدانيد كه تداوم توسعه و همدلي از خانه و خانواده آغاز مي شود و شما بانوان بزرگوار در اين رابطه سهم بزرگي داريد . اين شما بانوان هستيد كه با تعليم و تربيتي درست مردان و زنان فرداي شهر را تربيت مي كنيد و با افشاندن بذر محبت و دوستي ، كانون خانواده را گرم مي كنيد . پس به تداوم رسالت خود فكر كنيد كه تداوم سازندگي ساري بسته به تداوم همت بلند شما است .

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: