آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7675 1394/02/20  
نایب رئیس انجمن رسانه های مجازی مازندران :

قطع بیمه خبرنگاران به هیچ عنوان قابل توجیه نیست


وی با اعلام اینکه خبرنگاران با مخاطرات شغلی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و انتظار این است که حداقل بیمه آنان حفظ شود گفت : خبرنگاران با سابقه چندین سال پرداخت حق بیمه ، از حقوق اولیه خود محروم شده اند که اصلا قابل قبول نیست ....

قطع بیمه خبرنگاران به هیچ عنوان قابل توجیه نیست

شمال امروز - نایب رئیس انجمن رسانه های مجازی استان با ابراز نگرانی از مشکلات ایجاد شده ناشی از قطع بیمه برای بسیاری از خبرنگاران گفت : متاسفانه اقدام وزارت ارشاد در خصوص قطع بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب شد تا تعدادی از خبرنگاران فعال و با سابقه مازندران دچار مشکل جدی شوند.

به گزارش شمال امروز ، محسن گرجی محدودیت مالی را دلیل قابل توجیه برای قطع بیمه خبرنگاران ندانست و اظهار داشت :  وزارت ارشاد باید تمام قد برای حمایت از خبرنگاران و اهالی رسانه ورود کند و محدودیت های مالی  و بودجه ای توجیه قابل قبولی برای عدم رسیدگی به خبرنگاران و قطع بیمه این قشر پرتلاش نیست و باید از منابع ویژه در این راستا بهره برد .

این فعال رسانه ای با ابراز نگرانی از تبعات معیشتی و درمانی خبرنگاران و اهالی رسانه افزود : قطع یا ایجاد وقفه در سوابق بیمه ای خبرنگاران نه تنها برای آنان استرس و مشکلات زیادی در پی دارد بلکه خانواده های خبرنگاران را نیزنگران کرده است و حتی روند بهداشت و درمان و سلامتی آنان و خانواده هایشان را به خطر می اندازد.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران با مخاطرات شغلی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و انتظار این است که حداقل بیمه آنان حفظ شود گفت : خبرنگاران با سابقه چندین سال پرداخت حق بیمه ، از حقوق اولیه خود محروم شده اند که اصلا قابل قبول نیست .

نایب رئیس انجمن رسانه های مجازی مازندران به پیگیری های این انجمن در راستای حل مشکل مذکور اشاره کرد و گفت : با توجه به اهمیت موضوع و تماس بسیاری از همکاران با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن ، نامه ای با امضای دکتر رمدانی ریاست انجمن رسانه های مجازی استان به وزیر محترم ارشاد و استاندار محترم مازندران نوشته شده و ضمن اعتراض شدید از آنان برای بازنگری در ابلاغیه قطع بیمه خبرنگاران به ادارات تامین اجتماعی استمداد شده است و در روزهای اینده رایزنی های گسترده تری صورت خواهد گرفت .

گرجی ، با یادآوری به استاندار مازندران در خصوص وعده هایش در مراسم روزخبرنگار سال گذشته اظهار داشت : جناب آقای دکتر فلاح در مراسم روز خبرنگار سال گذشته وعده هایی را در خصوص بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه داده بود که انتظار می رود آن وعده ها را عملی نماید و در این شرایط نیز رایزنی های جدی با وزارت ارشاد داشته باشد .

  این فعال رسانه ای در پایان اظهار داشت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مشکلات خبرنگاران در استانها اطلاع کافی ندارد و از استاندار مازندران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود در شرایطی که همه رسانه ها و خبرنگاران مازندران از این وضعیت ناراضی هستند پیگیری های لازم را برای احقاق حقوق خبرنگاران استان داشته باشند

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: