آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7757 1394/05/06  


آقامیری خواستار واگذاری پروژه های بیشتر عمرانی به این سازمان شد


جلسه هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران در سالن کنفرانس بیداری اسلامی برگزار گردید .

به گزارش  شمال امروز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران،جلسه هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران به ریاست حمید فرزانه و با حضور عباس رشیدی معاون فنی شهرداری ، باقری رئیس کمیته فنی شهرداری ، سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران ، طاهری سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری ، باباعلی اسماعیلی عضو هیئت مدیره ، کاوه مرتضوی و قاسم انگیزه معاونین سازمان عمران ، علی ایزدی مسئول امور مالی ، ایمان کاملی رئیس حوزه راهسازی و حسن مهاجر و امید فرجی در سالن کنفرانس بیداری اسلامی برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه ، مدیرعامل سازمان عمران طی سخنانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار و رئیس شورای سازمان عمران ، هیئت مدیره و شورای سازمان در اجرای پروژه های عمرانی محوله به این سازمان قدردانی کرد و گفت: به حمدالله نیروهای خدّوم سازمان عمران پاکدست و پرتلاشند و سلامت کاری آنها مشهود است .

 وی افزود : باور به توانمندی سازمان عمران باعث می شود تا این سازمان از توانایی بیشتری برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر برخودار باشد .

 سید کمال آقامیری خواستار واگذاری پروژه های بیشتر عمرانی به این سازمان شد و یادآوری کرد : ما نسبت به آنچه که مدعی هستیم ، عمل می کنیم .

فرزانه رئیس هیئت مدیره و معاون شهرداری ساری با قدردانی از تلاش روز افزون مدیرعامل و تیم های عملیاتی این سازمان گفت: سازمان عمران ، سازمانی مردمی و مورد حمایت و هدایت مسئولین قرار دارد که هر روز مصمم تر از گذشته در خدمت به عمران و آبادانی شهر ایفای وظیفه می کند.

 فرزانه از مهدی عبوری به عنوان الگویی برتر در بین شهرداران کشور یاد و تصریح کرد : ما به دنبال ایجاد هماهنگی بیش از پیش با شهرداری و سازمان عمران جهت پیشبرد اهداف مورد نظر در حوزه عمران و آبادانی شهر ساری هستیم و برای این مهم دیدگاهی تعاملی پیش گرفته ایم .

وی با بیان اینکه مهدی عبوری وام دار هیچ کسی نیست ، بر حمایت شهردار ساری از پرسنل شهرداری تأکید و خاطر نشان کرد : توجه به حق و حقوق مردم و حتی پرسنل زحمتکش شهرداری همواره از دغدغه های مدیریتی عبوری است .

رئیس هیئت مدیره سازمان عمران از عبوری به عنوان سرمایه ارزشمند در شهر ساری یاد کرد و گفت: اگر برخی از مسئولین ، شهردار ساری را حمایت نمی کنند لااقل چوب لای چرخ سازندگی شهر ساری نگذارند بنده با چهارده شهردار کار کرده ام و همواره قدردان زحمات همه آنها هستم اما واقعاً عملکرد عبوری و خدمات مدیریتی وی در اجرای پروژه های عمرانی کم نظیر است .

وی تأکید کرد : این ظلم بزرگی است که منکر اقدامات زیربنایی شهرداری در شهر ساری باشیم چرا که این نهاد علیرغم محدودیت های مختلفی که با آن مواجه است ، اما از هیچ تلاشی برای رفع  نیازهای شهر  و شهروندان فروگذاری نمی کند.

 برپایه این گزارش ، در پایان این جلسه اعضای هیئت مدیره بر حمایت از مجموعه سازمان عمران برای افزایش سطح فعالیتهایش تأکید کردند.


 

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: