آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7769 1394/05/09  


کاهش 50 نفری فوت کارگران ساختمانی در مازندران


رئیس کانون حِرَف کارگری و کانون استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران گفت: با اجرای دوره‌های آموزشی، در سال گذشته شاهد کاهش 50 نفری فوت کارگران ساختمانی بودیم

رئیس کانون حِرَف کارگری و کانون استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران گفت: با اجرای دوره‌های آموزشی، در سال گذشته شاهد کاهش 50 نفری فوت کارگران ساختمانی بودیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، سید هادی ساداتی در دیدار با مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازنران اظهار داشت: هدف ما این است که با کمک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران موفقیت‌های گذشته را با توجه بیشتری ادامه داده و نواقص را از کار خود برطرف کنیم.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح آموزش ایمنی کارگران ساختمانی با همکاری اداره بازرسی کار اداره کل خاطر نشان کرد: آموزش به 7 هزار و 200 نفر از کارگران ساختمانی و 86 هزار نفر ساعت آموزش و کاهش 50 نفری فوت کارگران نشان از موفقیت این طرح دارد که البته آموزش‌ها با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس کانون حِرَف کارگری استان مازندران افزود: تهیه دفترچه کار برای کارگران ساختمانی نیز از اقدامات مثبت بوده که همراه با گواهینامه‌های ایمنی برای اولین بار در کشور به کارگران ارائه خواهد شد.

رئیس کانون استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران با اشاره به ضرورت ارتقای مهارت کارگران افزود: طرح ارتقای مهارتی نیز از هفته آینده با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آغاز می‌شود.

وی افزود: در بحث بیمه کارگران ساختمانی نیز به دنبال افزایش سهمیه مازندران هستیم و در ارائه سهمیه خرداد و تیر سال جاری افزایش چشمگیری داشتیم که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری سهمیه کافی برای استان جذب کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی مازندران نیز اذعان کرد: بدون وجود تشکل‌ها اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و باید در کنارهم به برای توسعه استان گام برداریم.

کامران اصغری با تاکید بر ضرورت ارتباط بین این اداره کل و شرکای اجتماعی خاطرنشان کرد: رعایت اصل سه جانبه‌گرایی از امور مهم این اداره کل است که هیچ‌گاه از این خط خارج نخواهیم شد.

اصغری ادامه داد: این قول را به تشکل‌ها می‌دهیم که روند همکاری بین این اداره کل و کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران پر رنگ‌تر از همیشه خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به پتانسیل بالای استان در بحث تشکل‌ها تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌های بزرگ به نفع توسعه استان استفاده شود.

وی افزود: کیفیت در تشکل‌ها از کمیت آنان ارزش بیشتری دارد و ما به این مهم اعتقاد داریم.

اصغری بیان داشت: آموزش برای این بخش بسیار اهمیت دارد بخصوص در جایی که بحث جان افراد مطرح است و از کانون‌ها می‌خواهم که بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: