آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7815 1394/06/21  


یادواره سردار شهید بصیر و شهدای فریدونکنار برگزار شد


یادواره سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین بصیر و ۳۵۰ شهید فریدونکنار با حضور پرشور مردم و خانواده شهدا در مصلای قدس این شهرستان برگزار شد

یادواره سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین بصیر قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا و 350 شهید فریدونکنار با حضور پرشور مردم و خانواده شهدا شامگاه پنجشنبه در مصلای قدس این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی میرباقری، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس علاوه بر پیروزی در مقابله با نفس با تمام وجود از جان و مال خود برای خشنودی خداوند متعال مایه گذاشتند.

وی افزود: مجاهدان و شهدای در راه خدا آنانی هستند که پرده‌های حجاب میان آنان و خداوند سبحان برداشته شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: شهدای گرانقدر دفاع مقدس نه تنها واصل خود و خداوند متعال هستند، بلکه سبب اتصال سایر بندگان با خداوند سبحان هستند.

میرباقری با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران تنها در شکست رژیم منحوس پهلوی، قطع دست نظام سلطه از جوامع اسلامی خلاصه نمی‌شود، گفت: یکی از اهداف بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، کوتاه کردن دست کشورهای سلطه‌گر و سلطه‌جو از میهن اسلامی ایران بوده است.

وی کوتاه کردن دست استکبار و صهیونیسم، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) را  از مهم‌ترین اهداف بنیانگذاری انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: دست کفار باید از سلطه جوامع اسلامی کوتاه شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جهان دو قطبی بوده است، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، هیچ مبارزه عدالت خواهانه‌ای زیر چتر مارکسیسم نداریم.

میرباقری با بیان اینکه یکی از آثار انقلاب اسلامی تغییر قطب‌بندی جهان بوده است، گفت: امروز دیگر برخوردها براساس دو ایدئولوژی برآمده از تفکر غرب نیست.

وی با اشاره به افزایش اقتدار انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه ای و فرامنطقه‌ای، گفت: امروز قطب‌بندی جهان بر مبنای تمدن و قدرت موثر جهان یعنی اسلام به محوریت جمهوری اسلامی ایران و تمدن غرب به محوریت استکبار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ما را به سمت اسلام لیبرالیسم هدایت کند، گفت: غرب و جریان های انحرافی در داخل اسلام قصد گسترش اسلام و قرائت سلفی دارند که باید با هوشیاری و پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان در مقابله با اهداف شوم دشمن ایستادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: خشونت، وحشت و جنایت‌هایی که استکبار و صهیونیسم امروز در برخی کشورهای منطقه به راه انداخته نه تنها موجب هراس که باعث گرایش ملت‌های جهان به دین مبین اسلام ناب محمدی می‌شود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: