آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7820 1394/06/21  


۱۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در آمل شناسایی شد


رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از شناسایی ۱۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان آمل خبر داد

حمود نائیج امروز در جلسه شورای هماهنگی توسعه ورزش شهرستان با بیان اینکه امروزه ورزش در بین خانواده‌های ما جا افتاده است، اظهار داشت: حضور آنها در همایش‌های خانوادگی، استفاده از پارک‌ها و فضای سبز، تغییر نگرش‌های فرزندان در کنار خانواده‌ها این فرهنگ‌سازی در بین مردم این شهرستان جا افتاده است.

وی ادامه داد: این شهرستان نیز با وجود کسب رتبه‌های برتر و قهرمانی جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی نشان از علاقه‌مندی جوانان برای ورود به این عرصه است.

نائیج با اعلام اینکه آمل در سال گذشته شاهد کسب 14 مدال قهرمانی جهانی و کشوری بوده است، تصریح کرد: امسال نیز کسب رتبه برتر و قهرمانی چهار کشتی‌گیر آمل و کسب نائب قهرمانی قاسم رضایی، کسب رتبه‌هایی از سوی والیبالیست‌های نوجوانان، جوانان و کاله آمل از دیگر افتخارات این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 13 هزار و 500 ورزشکار آمل سازمان‌یافته است، تصریح کرد: این نهاد در عرصه توسعه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی ورود یافته و به طور جدی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت باشگاه‌ها عنوان سومی بسکتبال ویلچر و رتبه برتری بدمینتون را از آن خود کردند، عنوان کرد: این شهرستان در عرصه مسابقات انفرادی چون بوکس، دوچرخه‌سواری، ورزش‌های رزمی، ووشو و کشتی به رتبه‌های قهرمانی دست یافتند.

نائیج از وجود 33 هیئت ورزشی فعال، در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به وجود 16 باشگاه دولتی و خصوصی سالن ورزشی چند و دو منظوره 16 سالن دیگر از سوی سایر ادارات و دستگاه‌ها اداره می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان آمل با تاکید براینکه هم‌اکنون چند پروژه نیمه کاره اعم از سالن صخره‌نوردی، سالن ورزش هارون‌کلا، رحمت‌آباد، لاریجان، امت‌آباد و استادیوم ورزشی 5 هزار نفری در دستور کار است، گفت: در بخش خصوصی نیز با وجود 9 سالن در گذشته اکنون به 17 سالن ورزشی رسیده است که این توجه به امر ایجاد فرهنگ‌سازی ورزش در بین بخش خصوصی برمی‌گردد.

وی با اشاره به چالش‌هایی در حوزه باشگاه‌های غیرمجاز در این شهرستان مطرح کرد: با وجود این چالش‌ها در سال گذشته 64 باشگاه مجوز صادر شده است که در این حیطه رتبه برتری استان را کسب کردیم.

نائیج با اعلام اینکه در حوزه توسعه ورزش‌ همگانی مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند برای برگزاری این ورزش مورد استفاده قرار داد، بیان داشت: در این زمینه باید به طور جدی دستگاه‌های اجرایی ورود یابند، شورا و شهرداری توجه داشته و بخشداران و دهیاران با برگزاری جشن‌های سنتی عموم مردم را به این امر بکشانند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: