آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7824 1394/07/05  


نبود کارخانه مادر از معضلات مازندران است


رئیس شورای شهر ساری گفت: نبود اشتغال، کارخانه بزرگ صنعتی و کارخانه مادر از معضلات مازندران است که باید برای رفع آن تلاش بیشتری شود

علیجان شمشیربند  با اشاره به در پیش بودن سفر دولت ادامه داد: جوانان تحصیل‌کرده استان ما ازنظر جمعیت نسبت به استان‌های دیگر، برجستگی بیشتری رادارند چه ازنظر کمی و چه ازنظر کیفی بالاترین هستیم.

این مسئول بابیان اینکه فارغ‌التحصیلان زیادی  در استان داریم که بیکار هستند و هیچ‌گونه اشتغالی برای آن‌ها در دولت گذشته و دولت جدید  ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به سفر روحانی، مدیران برای رفع مشکلات استان فعالیت بیشتری داشته باشند تا رئیس‌جمهوری به‌اتفاق هیئت همراه از نزدیک با مشکلات و مسائل استان آشنا شده و تصمیمات جدی برای رفع مشکلات استان توسط دولت‌مردان گرفته شود.

شمشیربند با اشاره به اینکه در مازندران صنعت و کشاورزی هیچ نقشی ندارد بنابراین باید در حوزه گردشگری فعال شویم، گفت: مدیران استانی ما نتوانستند مشکلات استان را به شایستگی احصا کنند و امیدواریم سفر روحانی به مازندران اثربخش باشد.

شمشیربند درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: مردم ولایت مدار مازندران برای دیدار رئیس‌جمهوری لحظه‌شماری می‌کنند و یکپارچه در انتظار ایشان هستند.

وی بابیان اینکه مردم مازندران انتظار داشتند دکتر روحانی در نخستین یا دومین سفر استانی به مازندران بیاید، افزود: مردم مازندران به‌ویژه شهر ساری نقش مؤثر و بسزایی در انتخاب روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری داشتند، به همین دلیل انتظار می‌رفت سفر ریاست جمهوری به مازندران در نخستین فرصت بعد از انتخابات صورت گیرد.

رئیس شورای شهر ساری بابیان اینکه مردم انتظارات زیادی دارند و امیدوارند در دولت تدبیر و امید این سفر به سرانجام خوبی برسد، تصریح کرد: مدیران می‌توانند حلقه واسط خوبی بین مردم و دولت باشند، اگر مدیریت یکپارچه شهری محقق شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، بنابراین مدیران باید با تعامل خوب با مردم، اطلاع‌رسانی خوبی نسبت به مشکلات استان داشته باشند و به ریاست جمهوری و هیئت همراه انتقال دهند.

شمشیربند با اشاره به اینکه مردم استان و شهرستان برای میزبانی از رئیس‌جمهوری و هیئت دولت، آمادگی دارند، ادامه داد: ازآنجایی‌که زمان سفر بسیار طولانی شده است  مدیران استانی و شهرستانی به همراه مردم انتظار سفری همراه با خیروبرکت از دولت تدبیر و امید رادارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد و موقعیت‌های دولت در مسائل داخلی و بین‌المللی، مسائل بهداشت، مهار تورم، گرانی و ... خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در دولت دهم و یازدهم در مسائل داخلی و بین‌المللی با مشکلات و معضلات زیادی مواجه بوده و هست و به‌خودی‌خود در داخل و خارج به دلایل متعدد با مخالفت‌هایی همراه است.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه دوران جنگ و بعد از جنگ تحریم اقتصادی و دشمنی‌هایی که کشورهای بزرگ و دولت‌های منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای با نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و دارند، مشکلاتی برای دولت‌ها به وجود آورد، ادامه داد: همه دولت‌ها در حد توان خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کردند و هرکدام با توجه به موقعیت‌های به‌دست‌آمده برای رفع معضلات جامعه در داخل و بین‌الملل اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای حضور،   تلاش خود را در دو بخش داخلی و خارجی آغاز کرد که در بخش خارجی به نتایج بسیار مطلوبی به‌ویژه در بحث انرژی هسته‌ای رسیده‌ایم.

وی بابیان اینکه اکثر مردم با دو مشکل گرانی و اشتغال فرزندان خود مواجه‌اند، افزود: راه‌حل این معضل، توجه و اهتمام همه افراد در قوای مختلف به سرمایه‌گذاری و رونق‌بخشی تولید داخلی کشور است.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: