آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7860 1394/07/12  


فرکی: هیچ صحبتی درباره نویدکیا و خداحافظی‌اش ندارم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که هیچ صحبتی درباره نویدکیا و بحث خداحافظی این بازیکن ندارد.

حسین فرکی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که هیچ صحبتی درباره نویدکیا و بحث خداحافظی این بازیکن ندارد.

حسین فرکی در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا از سپاهان و اینکه وی با انتشار نامه‌ای از جمع زردپوشان اصفهانی خداحافظی کرده است، اظهار داشت: هیچ صحبتی راجع به محرم ندارم و از خداحافظی او هم خبری نداشتم. من بعد از اردوی ترکیه و پیش از آغاز فصل محرم را ندیده‌ام و هیچ خبری از او ندارم.

وی درباره اینکه با این شرایط سپاهان که دو بازیکن خارجی‌اش مشکل کارت بازی دارند، احسان حاج‌صفی لژیونر شده و حالا هم محرم نویدکیا خداحافظی کرده است، چه کار خواهد کرد و این تیم چگونه به کارش ادامه می‌دهد، گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و با وضعیت موجود باید ادامه دهیم. این اتفاقات هم از قبل رخ داده بود و ما با چنین وضعیتی روبه‌رو بودیم. احسان حاج‌صفی هفته پنجم از جمع ما رفت، پریرا و پادوانی از ابتدای فصل به مشکل خوردند و بعد از اردوی ترکیه هم از محرم خبری ندارم. ما با همین شرایط کار می‌کنیم. اگر کسی راه‌حلی به نظرش می‌رسد، بگوید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در نیم‌فصل چه برنامه‌ای برای جایگزین کردن مهره‌های اصلی‌اش دارد، خاطرنشان کرد: نیم‌فصل که جای خود دارد، ما می‌خواهیم بدانیم در حال حاضری چه فکری می‌توان کرد؟ قطعاً نیم‌فصل به فکر خواهیم بود، اما در حال حاضر چه کاری می‌توان کرد؟ من هم محکوم به ادامه کار با همین شرایط هستم.

فرکی درباره اینکه با همین شرایط برخی هواداران سپاهان علیه تیم و کادرفنی شعار می‌دهند، در حالی که تیم‌شان دوم جدول است و به نظرش این اتفاقات از کجا آب می‌خورد، تأکید کرد: نمی‌دانم این اتفاقات از کجا آب می‌خورد و باید مورد کم‌لطفی تماشاگرنماهایی قرار بگیریم که ادعای عاشقی می‌کنند. ما نتیجه هم گرفته‌ایم و اکنون دوم جدول هستیم، اما چرایی کارشان را نمی‌دانم. هواداران واقعی سپاهان همیشه به ما لطف داشته‌اند و سال گذشته هم این را ثابت کردند و امسال هم آنها نگران این اوضاع هستند. همان‌طور که گفتم سپاهان با نبود بازیکنان تأثیرگذارش باز هم عملکردش خوب بوده که با این شرایط علیه ما شعار دادند، اما حساب این تعداد تماشاگرنماها از هواداران اصلی جداست.

وی که از این اتفاقات به شدت ناراحت بود، خاطر نشان کرد: باید هم ناراحت باشم، شما دلیلی به ما بگویید که بعد از اولین باخت علیه تیم ما شعار بدهند و من ناراحت نشوم؟ معنی این شعارها را نمی‌فهمم. اگر در فوتبال آدم‌هایی هستند که بتوانند پاسخ چنین حرکتی را بدهند که پاسخ‌شان هم منطقی باشد، من حق ناراحتی ندارم. ما کار می‌کنیم، از همه چیز با مشکلات موجود می‌گذریم، بازیکنان زحمت می‌کشند و به ناحق علیه بازیکن شعار می‌دهند. وقتی تماشاگران تیم حریف ناسزا می‌گویند و تماشاگران خودمان هم توهین می‌کنند و بعد با سایر نقاط دنیا مقایسه می‌کنیم، باعث ناراحتی‌مان می‌شود. حتی با تیم‌های داخلی هم که مقایسه می‌کنیم باید ناراحت شویم. فصل گذشته تیم‌هایی مدعی قهرمانی بودند، اما اکنون وضعیت خوبی ندارند. با این حال علیه مربیان و بازیکنان آنها شعاری داده نشد و نمی‌شود و حمایت می‌شوند. متأسفانه تماشاگران تیم ما با وجود نتیجه گرفتن به ما ناسزا می‌گویند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا باشگاه وارد عمل نمی‌شود تا با چنین مسائلی برخورد کند، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه خودشان شاهد هستند و این اتفاقات را می‌بینند. وقتی علیه خود مدیریت هم شعار داده می‌شود، دیگر باشگاه باید وارد عمل شود و حساب این تعداد تماشاگران را از هواداران واقعی جدا کند.

وی درباره اینکه آیا این مسائل به رفتن مهرزاد خلیلیان از رأس باشگاه سپاهان ارتباط دارد یا نه، اظهار داشت: به مدیریت ارتباطی ندارد. سال گذشته هم که خلیلیان بود در بازی با صبا و در قم چنین اتفاقی رخ داد. در همین فضا بودیم که بعد از آن به سمت قهرمانی حرکت کرده و به این عنوان هم رسیدیم. اکنون هم که شرایط بهتری داریم به ما توهین می‌کنند. واقعاً حق ما این نیست.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاقات قم و شعار دادن هواداران سپاهان علیه او و بازیکنانش در فصل گذشته و این فصل ریشه‌ای دارد، گفت: دو اتفاق یک شکل افتاده است که هر دو در قم هم بوده، اما نمی‌توانم درباره ریشه‌دار بودن آنها چیزی بگویم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: