ورزشکار المپیکی آمل سفیر بهزیستی شد

 فرنگی کار وزن 97کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز شنبه در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان آمل ، هدایایی را که پس از کسب مقام دومی مسابقات جهانی آمریکا از مسئولان کشوری ، استانی وشهرستان آمل دریافت کرده بود، به کودکان زیرپوشش بهزیستی آمل اهدا کرد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل دراین دیداراز افتخارآفرینی ' قاسم رضایی' کشتی گیر ارزشمند و پهلوان افتخارآفرین آملی در مسابقات جهانی قدردانی و ازاینکه او توانست با کسب نشان نقره مسابقات جهانی کشتی فرنگی در آمریکا دل همه مردم ایران بخصوص مردم آمل را شاد کرد، حق شناسی وتشکر کرد.
' نصرت الله حسن زاده' سازمان بهزیستی تنها سازمانی است که در عرصه خدمت پیشگام است، گفت: آرمان سازمان رسیدن به روزی است که تعداد آسیب دیدگان جامعه کاهش یابد و در این راستا راه اندازی اورژانس اجتماعی و مشاوره درحد وسیع مورد توجه قرارگرفته است.
وی افزود: توانمندسازی معلولان و کودکان بی سرپرست و جامعه هدف دو شاخصه مهم سازمان بهزیستی است، و هدف این نهاد توجه به مساله پیشگیری و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه است چرا که این اقدام ها باعث کاهش آسیب های جامعه خواهد شد.
قاسم رضایی هم در این یدار گفت: حضور در میادین بزرگی همانند المپیک و رقابت های جهانی برای هر ورزشکاری سخت است.
وی ادامه داد: همیشه نتایج مثبت دعای خیر مردم را در میادین بین المللی، جهانی و المپیک احساسمی کردم و این کمترین کاری بود که می توانستم انجام بدهم.