آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7961 1394/08/19  


قسیم امتیاز زیر باران کارت قرمز


از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل گیتی پسند اصفهان به تساوی 1 بر 1 دست یافت.

از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور،  تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل گیتی پسند اصفهان به تساوی 1 بر 1 دست یافت.

به گزارش شمال ورزشی گل تیم خونه به خونه مازندران در دقیقه 20 توسط روح الله باقری به ثمر رسید و برای گیتی پسند اصفهان نیز یزدان عباسیان در دقیقه 75 گلزنی کرد.

شاگردان واهیک طروسیان در بیست دقیقه ابتدائی این دیدار بازی به مراتب بهتری را از تیم خونه به خونه به نمایش گذاشتند و حتی در یکی دو صحنه توسط مهاجمان خود تا آستانه فروپاشی دروازه سیروس سنگچولی پیش رفتند ولی برخلاف جریان بازی این روح الله باقری بود که موفق شد با یک ضربه چیپ دروازه حمید عرفانی را باز کند و خونه به خونه را از حریف سرسخت خود پیش بیاندازد.

در ادامه این نیمه یک بازی پایاپای و محکم را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم ولی شاگردان اکبر میثاقیان موقعیت های بهتری را برای به ثمر رساندن گل های بیشتر خلق کردند که نتیجه ای نداشت تا نیمه اول با همان تک گل خونه به خونه خاتمه یابد.

هنوز 5 دقیقه از نیمه دوم این دیدار نگذشته بود که علی دهقان مهاجم خونه به خونه را که می رفت در موقعیت تک به تک با دروازه گیتی پسند قرار گیرد با خطا متوقف کرد تا با دریافت کارت زرد دوم توسط داور این دیدار اخراج شود.

در ادامه این دیدار شاگردان طروسیان علیرغم ده نفره شدن برخلاف انتظار ظاهرا شدند و با دوندگی بی امان خود یک بازی پایاپای را با تیم خونه به خونه از خود به نمایش گذاشتند تا بالاخره در دقیقه 75 موفق شدند با ضربه سر مهار نشدنی یزدان عباسیان بازی را تساوی بکشانند.

شاگردان اکبر میثاقیان که انتظار دریافت همچین گلی را نداشتند تلاش زیادی را از خود به خرج دادند تا بازی را به تساوی بکشانند و حتی اخراج روح الله باقری در 82 بازی سبب نشد تا بر شدن حملات خونه به خونه کاسته شود.

اصفهانی ها نیز برای حفط یک امتیاز این دیدار روی به بازی درگیرانه و محکم آوردند اخراج امین نصیری در دقیقه 86این دیدار سبب شود گیتی پسند 5 دقیقه پایانی را نه نفره به کار خود ادامه دهد ولی تیم خونه به خونه از 6 دقبقه وقت تلف شده این دیدار جنجالی نیز نتوانست استفاده کند تا بازی با همان تساوی 1 بر 1 خاتمه یابد.

به گزارش سایت رسمی  باشگاه خونه به خونه، تیم خونه به خونه علیرغم تساوی در این دیدار با 25 امتیاز همچنان رده سوم جدول را در اختیار گرفت. گیتی پسند نیز 15 امتیازی شد تا رده شانزدهم جدول را در اختیار گیرد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: