آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 7964 1394/08/19  


ورزش قرچک در بلاتکلیفی


ورزش شهرستان قرچک یک ماهی است که به دلیل اختلاف‌نظرها، مسئول ندارد به طوری که این موضوع دست هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران را بسته و فعالیت‌های ورزشی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

شهرستان قرچک از ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است، به‌طوری‌که همواره توانسته قهرمانان خوبی را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند.

بر اساس برخی آمارها بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان قرچک مشغول به فعالیت هستند که کسب عناوین مختلف ملی، آسیایی، جهانی و بین‌المللی، سبب شده تا نام شهرستان قرچک در عرصه ورزش استان تهران بدرخشد.

ضرورت انتخاب هر چه سریع‌تر متولی ورزش شهرستان

حضور صدها قهرمانی ملی و بین‌المللی در رشته‌های فردی و تیمی طی سال‌های اخیر و حضور تیم‌هایی نظیر شهید منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ازجمله پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه ورزش است.

از نیمه مهرماه تاکنون، ورزش شهرستان قرچک مسئولی را بالای سرخود نمی‌بیند و شرایط حساسی را سپری می‌کند.

ورزشکاران شهرستان قرچک از مسئولان انتظار دارند تا هر چه زودتر تکلیف اداره ورزش و جوانان را مشخص کرده و مسئول این اداره را انتخاب کنند.

اداره ورزش و جوانان قرچک از بلاتکلیفی خارج شود

حسین رحیمی یکی از علاقه‌مندان به ورزش در شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نباید بلاتکلیفی در اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک حکم‌فرما شود.

کریمی ادامه داد: مدتی است که رییس اداره ورزش و جوانان قرچک برکنار شده‌ و باید هر چه سریع‌تر وضعیت مسئول این اداره از سوی ادارات مسئول مشخص شود.

وی اضافه کرد: شهرستان قرچک از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش برخوردار است و حضور تیم‌های مطرحی نظیر منصوری قرچک و ورزشکاران صاحب‌عنوان در رشته‌های مختلف ورزشی، گواه این مدعاست.

اختصاص زمین تنیس به قرچک به علت نبود رییس ورزش زیر سؤال است

اسماعیل اسلامی رییس هیئت تنیس شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات ایجادشده در پی عدم تعیین متولی ورزش این شهرستان طی یک ماه گذشته اظهار داشت: تلاش داشتیم تا زمینی را برای آموزش و گسترش رشته تنیس در شهرستان قرچک احداث کنیم.

وی افزود: رایزنی‌های لازم با کارخانه آجر ثبات برای تهیه این زمین انجام شد، اما این مهم نیازمند نامه‌نگاری است که به علت عدم وجود متولی ورزش در شهرستان قرچک به تأخیر افتاده است.

لغو مسابقات کشتی در قرچک

اسلامی ادامه داد: عدم وجود متولی در ورزش شهرستان قرچک، دست هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران را بسته و فعالیت‌های ورزشی را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

نائب رییس هیئت کشتی شهرستان قرچک اضافه کرد: قرار بود مسابقات کشتی توسط این هیئت در شهرستان قرچک برگزار شود که به علت عدم حضور رییس اداره ورزش، سالن در اختیار ما قرار نگرفت و مسابقاتی که برای هماهنگی آن زحمات بسیاری کشیده شد، لغو شد.

وی عنوان کرد: در هفته بسیج نیز با همکاری سپاه در تلاش هستیم تا مسابقات کشتی را برگزار کنیم اما به دلیل عدم مشخص شدن وضعیت رییس ورزش شهرستان، برگزاری این مسابقات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اسلامی بیان داشت: قطعاً نبود متولی ورزش شهرستان، به ورزش قرچک ضربه خواهد زد و باید هر چه زودتر این موضوع سروسامان بگیرد.

پول گاز برخی اماکن ورزشی بلاتکلیف مانده است

علی استیله رییس هیئت کشتی و از پیشکسوتان ورزش شهرستان قرچک نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطعاً فقدان متولی در ورزش شهرستان قرچک به ورزش این شهرستان ضربه می‌زند.

وی افزود: در جریان عدم تعیین متولی ورزش شهرستان قرچک طی یک ماه اخیر، مسئولان ضرر نمی‌کنند بلکه آنچه متضرر خواهد شد، ورزش شهرستان قرچک است.

استیله ادامه داد: در مدتی که ورزش شهرستان قرچک بدون متولی بوده، دو مسابقات کشتی نوجوانان و بزرگ‌سالان در این شهرستان پیش‌بینی‌شده بود که به علت عدم حضور رییس ورزش، پول لازم برای برگزاری مسابقات و در اختیار گرفتن سالن‌های مسابقه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: به‌عنوان یک فعال ورزش شهرستان قرچک نگران باشگاه‌ها و ورزشکارانی هستم که با زحمت به فعالیت ورزشی پرداخته اما امروز به دلیل وضعیت موجود دچار چالش شده‌اند.

استیله عنوان کرد: ورزش شهرستان قرچک که در آن مسابقات توابع استان تهران و رویدادهای ورزشی دیگر برگزارشده، نباید گرفتار مسائل و حاشیه های سیاسی شود.

وی گفت: هم اکنون پول گاز و مسائل جانبی برخی اماکن ورزشی به دلیل عدم وجود سرپرست اداره ورزش و جوانان بلا تکلیف مانده است.

رییس هیئت کشتی قرچک یادآور شد: برای هفته تربیت بدنی مسابقات انتخابی کشتی را پیش بینی و از تیم هایی نیز برای شرکت دعوت کردیم اما چون رییس ورزش شهرستان حضور نداشت، سالن را برای برگزاری مسابقات در اختیار ما قرار ندادند و ادامه یافتن این روند قطعا به ورزش شهرستان قرچک ضربه می زند.

نحوه تصمیم‌گیری درباره برکناری رییس ورزش قرچک غلط بود

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از شیوه برکناری رییس اداره ورزش و جوانان قرچک اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این زمینه باید موردتوجه قرار گیرد، نحوه تصمیم‌گیری درباره رییس اداره ورزش و جوانان قرچک است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: با این نوع تصمیم‌گیری‌ها، وضعیت یک اداره مهم شهرستان قرچک بی‌سروسامان شده است و قطعاً این نوع برخورد صحیح نیست.

وی با تأکید بر این نکته که ازنظر اداره کل ورزش و جوانان، رییس اداره ورزش قرچک همچنان بشیر عزیزی است، گفت: البته هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و مدیرکل ورزش و جوانان، عزیزی را همچنان رییس اداره ورزش و جوانان قرچک دانسته اما فرماندار قرچک این موضوع را قبول ندارد.

نقوی یادآور شد: بنده در مدیریت اجرایی دخالت نمی‌کنم و باید فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه پاسخگو باشند اما باید هر چه سریع‌تر وضعیت اداره ورزش و جوانان قرچک مشخص شود.

فرماندار باید بر روی مدیران شهرستان نظر بدهد

مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرماندار باید بر روی مدیران شهرستان نظر بدهد، به همین خاطر طبق مقررات، بشیر عزیزی دیگر رییس اداره ورزش و جوانان قرچک نیست.

وی افزود: فرد جایگزین برای ریاست اداره ورزش و جوانان قرچک به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی‌شده و پس از بررسی‌های لازم، نظر نهایی در این زمینه اعلام می‌شود.

رییس جدید اداره ورزش و جوانان قرچک به زودی معرفی می شود

مرسل پور با اشاره به ویژگی‌های فرد معرفی‌شده از سوی فرمانداری این شهرستان برای ریاست اداره ورزش و جوانان ادامه داد: فرد معرفی‌شده از افراد به نام شهرستان بوده که هم سابقه مدیریتی داشته و هم از چهرهای ورزشی محسوب می‌شود.

فرماندار قرچک ماندن رییس سابق اداره ورزش و جوانان را کاملاً منتفی دانست و اضافه کرد: ماندن رییس سابق ورزش و جوانان قرچک به‌صورت کامل منتفی است و فرد جایگزین به‌زودی معرفی خواهد شد.

خبرنگار:سید محمدحسن محمودی

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: