آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8015 1394/08/25  


ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در ادارات مازندران تشکیل شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بر لزوم تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سازمان‌ها و نهادهای استان تأکید کرد.

علیرضا یونسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سالن شماره یک استانداری مازندران بابیان اینکه باید از هر امری که موجب خدشه در عفاف و حجاب می‌شود، جلوگیری شود اظهار داشت: با توجه به اینکه انسان شریف‌ترین مخلوق، امانت‌دار و جانشین خدا درروی زمین است باید وظایف و دستورات خداوند به‌درستی عمل کند.

وی بابیان اینکه ارزش انسان از ارزش معادن طلا و نقره بسیار بالاست که این رسالت انسان را نشان می‌دهد، تصریح کرد: مردم ایران در همه تاریخ موحد بوده‌اند و انقلاب جمهوری اسلامی بافرهنگ‌ترین انقلاب جهان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شعار مردم در زمان انقلاب برخلاف انقلاب‌های دیگر دنیا فرهنگ، دین، معرفت و فضیلت بوده است گفت: با پیروزی انقلاب این‌ها در کشور توسعه و گسترش‌یافته است.

یونسی بابیان اینکه معرفت‌ها به سمت فضیلت سوق پیداکرده است، اذعان داشت: نور فرهنگ حقیقی شیعه در کشور تجلی‌یافته است.

وی بابیان اینکه دولت و نظام جمهوری اسلامی همواره به دنبال رشد و فضیلت اخلاقی است و برای دولت تدبیر و امید رشد فضیلت‌های اخلاقی، راست‌گویی و صداقت به مردم بسیار مهم و باارزش است، تصریح کرد: سازمان‌های دولتی که بخشی از وظایف خود را به بخش‌های خصوصی واگذار کرده‌اند باید ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سازمان‌ها تشکیل شود.

یونسی با اعلام اینکه ضعف هاو مشکلات باید مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: حوزه فرهنگ یک حوزه گسترده، پیچیده و عمیق است که باید معرفت در مدارس، خانواده،  دانشگاه و جامعه گسترش یابد و این امر یک وظیفه عمومی و همه  مشارکت داشته باشند.

وی به رعایت عفت جسمانی در پوشش مردان وزنان تأکید کرد و افزود: اساسی‌ترین حوزه در جامعه آموزش‌وپرورش و خانواده آن است که باید ارزش اخلاقی و معیار آن به سمت فضیلت سوق داده شود و از آن حمایت شود.

یونسی به برگزاری و گسترش  نمایشگاه‌های لباس و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: تابلوهای شهری نباید فقط برای کسب درآمد دستگاه‌های اجرایی باشد بلکه باید برای تبلیغات حجاب و عفاف هم از آن استفاده شود.

وی با اعلام اینکه هیچ سرمایه‌ای ارزشمندتر از سرمایه اجتماعی در کشور نیست، اظهار داشت: سرمایه اجتماعی کشور مردم هستند که در زمان‌های مختلف و انتخابات به‌نوعی نسبت به‌نظام، انقلاب و ارزش‌های آن اعلام وفاداری می‌کنند.

یونسی تصریح کرد: در حوزه حفظ حقوق شهروندی و رعایت منزلت و حرمت مردم به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی نقش برجسته‌ای دارند.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور پیرامون ساماندهی فعالیت دفاتر بخش خصوصی تحت نظارت دستگاه‌های دولتی، گفت: باید در جهت صیانت از حقوق شهروندی و افزایش رضایتمندی مردم برای افزایش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گیرد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: