آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8066 1394/09/25  
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

ادارات مازندران از ظرفیت رسانه ها بیشتر بهره گیری کنند


رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: پیگیری اصحاب رسانه و ورود جدی بخش بازرگانی در تعامل بیشتر و مطلوب بین رسانه و دستگاه‌ها مهم است.

عبدالله مهاجر صبح سه‌شنبه در کارگروه رسانه پارلمان بخش خصوصی استان مازندران، بابیان اینکه نگاه ما به رسانه شعاری نیست افزود: اگر رسانه و بخش خصوصی در کنار هم قرار گیرند، بهتر مؤثر واقع خواهند شد.

وی راه‌اندازی نشریه یا ماهنامه ویژه کارگروه رسانه را در استان لازم دانست و گفت: کارگروه رسانه باید خروجی مناسب و نتیجه‌ای داشته باشد تا کارها جدی‌تر پیگیری شود.

وی بابیان اینکه کارگروه باید موانع و مشکلات را رصد و پیگیری کند، اظهار داشت: کارگروه رسانه متعلق به استان و کشور است و دستگاه‌های دیگر باید از جایگاه این کارگروه نهایت بهره را گیرند.

مهاجر ادامه داد: باید ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی و کارگروه رسانه بیشتر شود زیرا در تحقق همدلی بین بخش‌ها، مهم و تأثیرگذار است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: پیگیری اصحاب رسانه و ورود جدی بخش بازرگانی در تعامل بیشتر و مطلوب بین رسانه و دستگاه‌ها مهم است.

مهاجر با اشاره به شرایط کشور و استان تصریح کرد: ادبیات دینی به ما اجازه می‌دهد که برای طرح مسائل و مشکلات به شرایط و وضعیت کشور توجه داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه تولید مرکبات از نقاط قوت استان به شمار می‌رود بیان داشت: متأسفانه امروز برخی کالاها و محصولات استان از طریق دیگر استان‌ها صادر می‌شود.

وی با عنوان اینکه کانتینرهای یخچال دار در بنادر امیرآباد و نوشهر تعبیه‌شده است گفت: شرایط برای انجام صادرات در استان فراهم‌شده است.

مهاجر بابیان اینکه کار صادرات به‌خوبی و بیش ازآنچه ما تعریف کردیم در حال انجام است، تصریح کرد: مشکلات تولیدکنندگان با سود ۳۰ درصدی تسهیلات رفع نمی‌شود.

وی بابیان اینکه امروز بزرگ‌ترین بدهکار به بانک‌ها، دولت است، یادآور شد: وجود حالت بازدارندگی در حوزه اقتصادی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به نشست روسای بازرگانی کشور در ترکیه اشاره کرد و گفت: اعتماد دولت به بخش خصوصی موجب شد تا تولید ناخالص ملی این کشور به بالای ۴۰۰ میلیارد دلار برسد.

 سید محمدحسین هاشمی نسب مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران نیز از برگزاری ۱۳ جلسه کارگروه رسانه پارلمان بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: برنامه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در دستور کار اتاق بازرگانی قرارگرفته است.

وی اظهار داشت: در قالب نشست‌های متعدد میان اتاق و کارگروه رسانه و نگاه کارشناسانه به‌زودی اعضای کارگروه از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید خواهند کرد و نقاط ضعف و قوت برای توسعه بیشتر اتاق شناسایی و بررسی خواهد شد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: