آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8156 1394/11/10  


برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی مازندران در آمل


رئیس هیئت شطرنج آمل گفت: رقابت‌های قهرمانی شطرنج مازندران به مدت دو روز به صورت آزاد و انفرادی در آمل برگزار شد و برترین‌های این رشته ورزشی مشخص شدند

محمدعلی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی شطرنج شهرهای مختلف مازندران طی دو روز به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اعلام برگزاری مسابقات در بخش انفرادی، افزود: این رقابت‌ها پنج‌شنبه و جمعه گذشته در سالن سرای مهر این شهرستان دنبال شد که در آن 80 شطرنج‌باز از همه شهرهای مازندران شرکت داشتند که هر شهرستان یک نماینده و بیشتر را راهی مسابقات کرد.

رئیس هیئت شطرنج آمل با اشاره به اینکه حدود 36 شطرنج‌باز در این رقابت‌ها از شهرستان آمل بودند، ادامه داد: ورزشکاران طی دو روز رقابت در 9 دور به روش سوئیسی با هم دیدار کردند.

این مسئول با اشاره به همکاری اداره ورزش و جوانان آمل، هیئت شطرنج مازندران و شهرستان آمل در برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های شطرنج قهرمانی مازندران، گفت: مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 مردم آمل، به صورت آزاد و اوپن در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در آن شطرنج‌بازانی با کمتر از 6 سال سن حضور داشتند و مسن‌ترین شطرنج‌بازان هم 70 سال سن داشت.

جعفری با اشاره به اینکه در آیین اختتامیه مسابقات مسئولان استانی و شهری شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در پایان به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد، همچنین به نفرات برتر رده‌های 6 تا 12 سال و نفر اول بخش بانوان جوایزی اختصاص یافت.

وی با اعلام اهدای جوایز به 17 نفر از برترین‌های شطرنج مازندران، گفت: در مجموع محمد اکبری از شهرستان بهشهر با 7.5 امتیاز به جایگاه نخست دست یافت، آرش ابراهیمی از آمل دوم شده و عبدالله نادری از بابل سوم شد همچنین ستاره سبط‌رسول نفر نخست بخش بانوان نیز از شهرستان آمل به رتبه نخست دست یافت.

جعفری بیان کرد: در حاشیه برگزاری مسابقات از محمدتقی شفیع‌زاده از آمل، میرمحمود علوی از ساری، مهدی حمیدیان از آمل و نعمت سجادی از آمل به عنوان پیشکسوتان رشته شطرنج در سطح مازندران قدردانی شد.

رئیس هیئت شطرنج آمل گفت: شطرنج یکی از رشته‌های ورزشی زیبا، مهیج و فکری است که در آن ورزشکاران با تفکر بالا مقابل حریفان ظاهر می‌شوند و از سال‌های گذشته تاکنون استقبال خانواده‌ها به سوی آموزش فرزندان‌شان در این رشته بیشتر شده است.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: