آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8157 1394/11/10  


واكنش رييس جمهور به جولان اراذل و اوباش در مازندران


روحانی گفت: اراذل و اوباش آنقدر به شرارت رسیدند که با بدن‌های برهنه به عربده‌کشی در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند تا در دل مردم ایجاد ترس کنند.....

حسن روحانی به فضاسازی و جولان اراذل و اوباش مازندران در شبکه‌های اجتماعی پرداخت و گفت: پلیس با اقتدار جلوی قدرت‌نمایی اراذل و اوباش را بگیرد.

به گزارش شمال امروز ،  حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اهمیت گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نباید فضای انتخاباتی، جامعه ما را نسبت به برگزاری باشکوه جشن‌های دهه عزت‌آفرین فجر غافل کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی موجب عزت‌بخشی به جامعه اسلامی ایران شد و جشن‌های انقلاب باید توأم با بصیرت آفرینی باشد.

امام جمعه بابل با اشاره به بازخوانی شرایط انقلاب و دستاورد‌های آن تصریح کرد: انقلاب اسلامی طوق نوکری استکبار را از گردن ملت ایران باز کرد و موجب عزت‌بخشی و سرافرازی ما را در عرصه جهانی فراهم کرد.

وی انقلاب اسلامی را پیشتاز بیداری و جریان مقاومت اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از 38 سال قبل تاکنون جریان مقاومت را در برابر استکبار رهبری کرد و هراس استکبار و جریان صهیونیست بین‌الملل از ایران اسلامی به این دلیل است.

روحانی یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی را قرار گرفتن ولایت فقیه در راس نظام اسلامی دانست و ادامه داد: امروز شخصیت‌های بزرگ بین‌المللی با اشتیاق خود را به محضر رهبری معظم انقلاب می‌رسانند و یکی از افتخارات زندگی خود را ملاقات با ایشان می‌دانند.

وی با اشاره به تحقیر قدرت و هیمنه آمریکا در جریان دستگیری تفنگ‌داران دریایی آمریکا، یادآور شد: این قدرت ناشی از اعتماد به نفس و قدرت بزرگ انقلاب اسلامی بود که موجب عزت‌بخشی و تحقیر نظامیان آمریکا را در جریان تجاوز آنها به آب‌های ایران فراهم کرد.

امام جمعه بابل با اشاره به برخی مشکلات در کشور، اظهار کرد: بی‌تدبیری در اداره کشور وجود دارد اما کلیت نظام و انقلاب اسلامی موجب افتخار است و ما یک کشور مقتدر و مستقل شناخته می‌شویم.

روحانی به موضوع فضاسازی و جولان اراذل و اوباش مازندران در شبکه‌های اجتماعی پرداخت و با قدردانی از دستگاه قضایی در برخود جدی و دستگیری این افراد، گفت: اراذل و اوباش آنقدر به شرارت رسیدند که با بدن‌های برهنه به عربده‌کشی در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند تا در دل مردم ایجاد ترس کنند.

وی ادامه داد: جولان اراذل و اوباش از تأسف بارترین مسأله در کشور است که براساس احکام اسلامی و قضایی، ایجاد خوف در جامعه، در حکم محاربه و فساد فی‌الارض است.

روحانی برخورد بازدارنده دستگاه قضایی را برای جلوگیری از میدان یابی اراذل و اوباش مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دستگاه قضایی و امنیتی چنان با این دسته اراذل و اوباش برخورد کند که به جای آنها در سطح جامعه ایجاد خوف کنند، از برخورد شدید دستگاه قضایی و امنیتی بترسند.

وی با تاکید بر نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی از سوی مسئولان، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در راس بسیاری از باشگاه‌های ورزشی انسان‌های شریفی قرار دارند اما بسیاری از اراذل و اوباش در محیط این باشگاه‌ها پرورش می‌یابند و به قدرت‌نمایی در سطح جامعه می‌پردازند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: